Sta op het punt een vreetbui te hebben.

14-07-2012 16:55 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
..........
Cookies
Zonde van de moeite die je hebt gedaan voor die 1,6 kg.

Het is bijna etenstijd, misschien kun je alvast lekker uitgebreid en gezond gaan koken?
Jij moet jezelf overtuigen het niet te doen. Je kunt niet afhankelijk zijn van andere/een forum om je tegen te houden.
quote:nellaaa schreef op 14 juli 2012 @ 16:59:

Jij moet jezelf overtuigen het niet te doen. Je kunt niet afhankelijk zijn van andere/een forum om je tegen te houden.eens
Wat zou het je opleveren....waarschijnlijk een rot gevoel.

Doorbreek die cirkel vandaag en breng al je lekkers naar de voedselbank in de buurt. Dat zal je wel een goed gevoel geven.

Ik at net ook bijna een heel stokbrood.......maar ik deed het niet. Mijn doel is afvallen!!!
Uhm tja te laat dit topic had je beter kunnen openen voordat je naar de winkel ging, volgende keer beter....

http://www.fast-weight-lo ... how-to-stop-binge-eating/

Eet smakelijk!
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Lekker, wat ga je snaaien?

Ik heb zin in aarbeientaartjes
Ik heb ook eetbuien (pasta en McDonalds), maar er is 1 verschil: Ik voel me juist lekker als ik het op heb. Ik haat mezelf niet dat ik het doe.

Probeer het te accepteren, dat je dit hebt. En ga op goede dagen weer door met afvallen. Een eetbui is vrijwel niet tegen te vechten, tenminste: ik kan het niet.
Jij bent niet verslaafd aan eten, je hebt er geeneens zin in. Je bent verslaafd aan het walgen van jezelf. Dat zoek je steeds weer op, meteen als je wakker wordt al.

En wat let je? We leven in een vrij land. Als jij je leven lang je eigen geluk en gezondheid wilt saboteren dan doe je dat toch lekker? Moeten wij nou schrikken als jij schrijft 'Sta op het punt een vreetbui te hebben'? Dat is is manipulatie van de hoogste rang.

Eet ze! (of niet, je ziet maar)
de keuze ligt bij jou Dikkie, wat los je op met eten nu? Wat maakt op dit moment dat je wil vreten?

Als je dat weet, kun je er ook iets aan doen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Het is jouw leven dikkie. Jij kunt het maken, jij kunt het breken.
Gooi alles wat je hebt gekocht weg en ga iets doen. Wandelen, huis poetsen etc. Iets om over dat gevoel van willen bingen heen te komen.

Daarna ga je es kijken wat je triggerde en schrijf dat op. Dan kun je zorgen dat je niet mEer in die situatie terecht komt.

En kijk naar lange termijn. Nu (tijdens eten) voel je je mischien prettig maar daarna en morgen zeker niet. Denk aan dat gevoel. Het is het niet waard en jij bent sterker !
Dikkie, het valt me op dat je vaker dit soort topics hebt geopend en ons vraagt jou te overtuigen het niet op te eten. Uiteindelijk resultaat is dat je het toch opeet. Dus....onze redenen helpen je niet; je zult jezelf moeten overtuigen met deskundige hulp.
.
tessaa wijzigde dit bericht op 02-08-2012 00:35
Reden: privacy
% gewijzigd
Wat een aandachttrekkerij dit...eet het lekker op als je daar zin in hebt!

Maar mocht je wel iets aan je buien willen doen;

www.nooitmeeropdieet.nl

En nee, ik heb geen aandelen, maar het lijkt me een goed programma.
quote:sabbaticalmeds schreef op 14 juli 2012 @ 17:03:

Ik heb zin in aarbeientaartjes

lekkerrrrrr, met een toefje slagroom.

Nu heb je mij in de verleiding gebracht en bedankt

"Ik word wakker en besluit dan dat ik dat ga doen" Waarom besluit je dat?

Waarom niet bij dezelfde winkel?

TO, hoe zwaar en je en bij welke lengte?

1,6 kg. eraf in twee weken zou een mooi begin zijn.

Ga vanavond eens een uur stevig fietsen.

Morgenvroeg kun je een uur stevig door wandelen, 'smiddags een flinke fietstocht maken en 'savonds ergens zwemmen.

Je bent dan bezig/ in beweging en hebt minder de neiging en mogelijkheid om te snaaien. Maandag kun je er 2 kg. af hebben.

Je zou 4 personen kunnen vragen om mee te gaan met iets. Dan kan je ondertussen ook lekker bijkletsen. Dan heb je twee vliegen in één klap.
Pfffff doe er eens iets aan dikkie. Topics openen hier helpt niet.
Ik lig er niet wakker van als jij straks de ene na de andere reep naar binnen werkt en ik denk niemand dus als je er zin in hebt, lekker doen toch?

Alsof wij je kunnen tegenhouden..
Ik kan nooit voorspellen dat ik trek krijg. En ik moet enigszins trek hebben om te kunnen eten. Ik zou nu wel een gebakje naar binnen kunnen werken maar ik wacht tot hij beter smaakt. Ik zit nog te vol.
it's a big club and you ain't in it
quote:dikkie26 schreef op 14 juli 2012 @ 16:55:

Nu wil ik niet maar ik denk ik heb het al gekocht zonde van het geld en eigenlijk heb ik er ook zin in.

Zonde van het geld als je het in de vuilnisemmer gooit?

Als je de keuze hebt tussen vuilnisemmer of je mond is het niet zonde meer hoor. Je mond is geen vuilstort. Weggooien die rotzooi.

En eet eerst even wat normaals. Neem een grote kop koffie (koffie vult) en je zult zien dat je 'lekkere trek' gezakt is.

.
quote:rionyriony schreef op 14 juli 2012 @ 17:27:

Ik kan nooit voorspellen dat ik trek krijg. En ik moet enigszins trek hebben om te kunnen eten. Ik zou nu wel een gebakje naar binnen kunnen werken maar ik wacht tot hij beter smaakt. Ik zit nog te vol. jij snapt dus duidelijk niets van hoe een vreetbui werkt bij een eetstoornis
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Dat van die winkel begrijp ik niet. Het zal de vakkenvullers aan hun reet roesten wat jij in je kar gooit. Misschien dat je je gegeneerd gaat gedragen waarop zij denken dat je aan het jatten bent.
.
Ik voel me zo moedellooos
quote:rionyriony schreef op 14 juli 2012 @ 17:34:

Dat van die winkel begrijp ik niet. Het zal de vakkenvullers aan hun reet roesten wat jij in je kar gooit. Misschien dat je je gegeneerd gaat gedragen waarop zij denken dat je aan het jatten bent.Oh, dat snap ik wel. Gaat denk ik meer om de kassa en alle mensen die daar ook staan. Ik geneer me al met zowel bier als nootjes als chocolade ofzo als boodschappen :P Niet dat ik zulke buien heb, maar is toch ff confronterend als je niks gezonds hebt en alleen maar zooi? Ik snap dat iig wel.
quote:rosanna08 schreef op 14 juli 2012 @ 17:33:

[...]

jij snapt dus duidelijk niets van hoe een vreetbui werkt bij een eetstoornis

Een eetstoornis is geen excuus vind ik. Net zoals jaloezie geen excuus is om een moord te plegen. Tenslotte ben je een mens met een wil.

Ik weet wel tot op zekere hoogte hoe dat werkt die dwang. Maar ik zal nooit tegen mijn eigen belang ingaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven