Stap voor stap: kleine plannen, grootse toekomst

21-07-2009 16:28 2152 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou, speciaal voor Moonlight, IrisH en de anderen die Iry's topic een beetje vervuilden met onze plannen en kleine minisuccesjes

Uiteraard voor iedereen bedoeld, niet enkel bovengenoemde.

Waar het om draait? In een dal zitten, lusteloos zijn en eruit willen komen. Over ineens teveel doen en dan weer inzakken. Over faalangst. Je mislukt voelen. Maar ineens beseffen dat je, als je elke dag een klein stapje zet, je doel ook wel bereikt. Carpe diem, en globale plannen. Doelen hebben, maar bewust niet teveel doelen in 1 keer en geen onmogelijke deadlines creeeren.

Dus gooi je stappenplan neer, je wensen, hoe je dat wil bereiken, adviseer en motiveer elkaar, er is plaats om te lachen, te huilen, voor succes en mislukking.

Was getekend: een succesvolle mislukkeling
Nou ja digi das ook niet normaal! Kun je geen factuur sturen voor de tijd die je hebt staan wachten? Tja, geen idee hoe dat werkt bij je werk. Maar jij hebt er toch gewoon vrij voor gemaakt. Een tandarts mag gewoon een factuur sturen voor niet nagekomen afspraken.

Misschien denk ik te simpel hoor dat kan best.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Je denkt te legaal, ikbenik

IK MAG TROUWENS DOORSTUDEREN!!! (had trouwens nog goede cijfers ook, kun je nagaan, met een paar uur studeren en de volledige stof niet eens hebben, geen colleges gevolgd, moeheid, stress, ik kan in principe het meisje dat de beste van de klas was van weleer worden)

Nu ga ik op bed liggen, ik heb nog een lange nacht (als die vent tenminste wel komt opdagen).
Digi, geweldig dat je mag doorstuderen!

En als jij gaat liggen pitten, dan drink ik die champagne wel in m'n eentje.

Na zdorovje!

Wat goed digi! Al die stress en dan zo'n geweldig resultaat.

He Elynn, mag ik dan ook een glaasje? Ik lig niet te pitten.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Ik ook niet, klant heeft afgezegd. 'k Ga NU naar de nachtwinkel voor een fles Rioja (sorry, geen champagneliefhebber). Ben echt kapot.
Gefeliciteerd Digi dat je door mag studeren, er is zeker heel wat van je schouders gevallen.

Als ik zo'n klant had zou ik razend zijn geweest. Voor de gein hem toch een rekening sturen van niet nagekomen van het contract

En ik had die melatonine niet van de arts maar besteld via internet. 2,5mg iets van 60 stuks voor 25euro geloof ik
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 11 september 2009 @ 12:46:

[...]

Ikzelf heb al aardig wat gedaan. Heb een pakket klaar gemaakt voor een andere forummer (ruiltopic) heb de was gedaan, vaatwasser uitgeruimd en weer ingeruimd en aangezet. Vuilniszak verschoont en de container weer in de voortuin gezet.

Ga zo maar het pakket verzenden dan is dat helemaal rond.

Jij bent goed bezig geweest Ibi, geeft wel een lekker gevoel he als je lekker druk bezig bent.

Ik heb de hele middag geslapen was zo moe. Tegen half 2 erin gegaan en om 8 uur wakker. En voel me nog duffff
Mika, kun je dan vanacht ook weer slapen?

Toen ik in mijn depressie zat kon ik heel veel slapen op een dag.

Ben vanavond nog even naar de kwantum geweest om spullen op te halen die we online besteld hadden. Das wel ideaal hoor hoef je niet in de winkel rond te wandelen.

Ben nu echt enorm moe, maar we zijn bezig met technische dingen voor een opdracht de 26ste. Kan dus echt nog niet naar bed.
Digi, wat goed!! Gefeliciteerd!!!

Die klanten zijn wel een beetje sneu zeg.

Ik ben weer terug van t afstudeerpartijtje. Pfff... was echt op tijd weg gegaan. Onderweg in de trein hadden we bijna een 'aanrijding', ik kon niet echt opmaken om het om een zelfmoordpoging ging of een ongeluk. Denk een bijna-ongeluk. Anyway, was op tijd op station, kwam daar al één van die vrienden tegen. Moest nog even een kaart kopen en een broodje, toen naar de bushalte. En heb zo de bus voor mijn neus laten vertrekken. Echt typisch iets voor mij.....

Dus iemand gebeld maar die had geen tijd om voor mij nog langs station te rijden dus ik heb een sprint getrokken naar die stomme universiteit. Eerst nog de verkeerde kant op natuurlijk (handig) Kreeg wel wat opmerkingen dat ik in mijn nette kloffie aan t hardlopen was, op hakken, maargoed (t lopen werpt zijn eerste vruchten af )

Had ik ein-de-lijk t juiste gebouw te pakken (eerst een verkeerde) was er nergens een deur te vinden. Ben op drie plaatsen het gebouw in en uit gelopen voor ik goed zat. Wilde eerst uit frustratie het hele gedoe laten zitten maar uiteindelijk toch maar naar binnen gegaan (dik kwartier te laat) Vriendin was toch nog blij met mijn aanwezigheid.

Ik weet nu weer waarom ik niet van universiteiten houd. Al die onduidelijkheid, iedere keer verdwalen onderweg naar collegezaal (respect hoor Digi en Iris!)

Toen nog borrel en uit eten geweest. Was gezellig maar ben ook wel blij weer terug te zijn.

Welterusten en fijn weekend!!!
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Digi, ik geef je morgen uitleg over waarom ik gezegd wat ik gezegd heb, hoewel ik nu, na alles wat er gebeurd is vanavond, in ieder geval wil zeggen dat ik te hard was in mijn bewoordingen toen jij zo overstuur was van je "mislukte" examen en wilde dat je poging toen gelukt was.....dus sorry daarvoor.
Just a little strenght in our hearts. Enough to heal.
Ook voor Lin: Slaap lekker!
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Jij ook, Moonlight.....
Just a little strenght in our hearts. Enough to heal.
Thanks Lin.

Slaapdieptepunt: om 6u klaarwakker. Zo'n 5 uur geslapen. Ik spring onder de douche en kan dan hopelijk nog even slapen.
Wel, ik had gedoucht (moet straks alleen weer want scheren vergeten) en ging de lichten uitdoen om weer te gaan slapen, gaat keihard die kutbel. Ik via de intercom "JA?" (je weet nooit of er iemand in nood is of sleutels is vergeten he). B;ijkt het de ranzige barman van een kroeg vlakbij me te zijn. "Stoor ik?" Ja GODVERDOMME 't is ZEVEN UUR op ZATERDAG! Hij kwam natuurlijk net uit z'n dienst maar heb 'm flink verteld hier niet op zitten te wachten. Heb sowieso verteld niet op hem zitten te wachten (hij is echt geobsedeerd door me geraakt, heeft in een zwakke positie van mij misbruik van m'n vertrouwen gemaakt, geen seks met mij gehad gelukkig want zo ver heen was ik niet maar wel zich een paar keer afgetrokken in mijn kamer).

Lulhannes. Maar toch nog een uur kunnen slapen.
haha fijn zo'n barman... wat een loser

Beetje laat maar nog gefeliciteerd met je cijfers en het feit dat je toch mag doorstuderen!
Gatverdamme Dieg. Wat erg dat iemand op zo'n manier gebruik maakt van een situatie uit het verleden.

Lekker op de stoep laten staan zo'n kerel in inderdaad hopen dat ie NOOIT MEER langs komt en zeker niet om 7 uur op zaterdagochtend.

Ik werd eerder dan gepland wakker omdat ik naar de wc moest (zo'n 3 x alweer tot nu toe). Gisteren een heerlijke pizza gegeten en de nodige alcholische versnaperingen genuttigd, tja... dan zit het er dik in dat de volgende ochtend bestaat uit een paar retourtjes toiletpot.

Nog wel terug naar bed gegaan maar lag zo te hoesten en te snuiten dat dat ook niet zoveel zin meer had.

En t is een mooie dag hier, lekker zonnig dus eigenlijk zonde om weer terug in bed te kruipen. Was ook mooi toen ik de deur open deed en de drie katten kwamen aanrennen. (normaal mag mijn vader iedere ochtend dat moment aanschouwen maar ouders zijn op vakantie).

Fijne dag!
Oh.... ik bedenk me nu weer wat ik gedroomd heb. Iets over een vakantie, een rondreis, met allemaal mensen die eigenlijk niet op die rondreis thuis horen.

Kwamen ook een paar mannen in voor (niks sexueels verder). Sommige mannen denk je dan uit je gedachten verbannen te hebben.... wat doet zo iemand in mijn droom? Ga weg!!
Morning!

Ik ben gister naar de kapper geweest, even de puntjes eraf. Vriend is ook weer kort, heerlijk, kan ie dr weer tegenaan.

Vandaag naar tuincentra en bouwmarkten. Laatste spulletjes halen voor de katjes.

Gisteren was ik strontchagrijnig. Buuf gaf me stukje appeltaart om op te knappen, zo lief! Werkte helaas niet dus ben maar gaan slapen. Heb zin om een appeltaart te bakken maar ik heb geen bakvorm. En die verkopen ze niet in de bouwmarkt dus gaat het niet door. Dan maar vriend vragen of hij de onze wil halen bij zijn ouders. Ik wil, ik moet. Die lucht zal me goed doen. Een uur voor de oven zitten en kijken hoe hij groeit. Water in mijn mond. En ik eet die hele taart op. Dan word ik vast wat vrolijker.
Ooh lekker, appeltaart!

Ik denk dat ik vanmiddag nog maar ff naar bed ga. Wil in ieder geval koken vandaag, beetje gezond. Meteen voor twee dagen. En vanavond naar de stad (niet te lang).

Heb net het bureau opgeruimd (niet eens mijn eigen bureau... dat moet nog steeds) maar waar de PC op staat. Zit meestal achter de PC van mijn ouders, omdat die van mij vrij oud en traag is. Maar het is zo'n troep hier! (ook van mij hoor... gewoon van iedereen die de pc wel eens gebruikt)

t Is nu al iets beter maar nu zie je hoe smerig dat bureau is. Bah.

Heb niet zo'n best humeur, geloof ik
Ik heb ook geen al te best humeur dus ik doe met je mee..

Moet ik ook nog naar dat tuincentrum en bouwmarkt gadverrrr!!

GRMPF.. Ik kom wel weer terug als ik wat vrolijker ben.
Bah, blij dat ik dat in ieder geval allemaal niet hoef vandaag!

Wel de was ophangen zo. En mijn tosti opeten (nee das niet zo erg, dat laatste)
Haha choco, ik ken dat wel hoor. Niets geeft dan vervanging voor hetgeen wat jij wilt. In dit geval dus appeltaart maken.

Ik heb dat als ik iets niet kan vinden. Hoef ik dan op dat moment helemaal niet nodig te hebben. Zo was ik laatst mijn diploma reanimeren kwijt. En ik werd echt gek totdat ik hem in mijn handen had. Mijn man moest meezoeken, die snapte er niets van. Je hebt hem toch niet nodig? Jawel ik moet hem nu hebben. (en dan echt denken ik spring van de brug als ik hem niet vindt!) Uiteindelijk vindt ik het dan wel weer. En dan komt er een soort rust in mij niet normaal.

Maar ik moet ineens weg ik reageer later weer.
Goedemiddag Ibi!

Misschien iets heel stoms, maar ik zag in een ander topic jouw leeftijd staan. Ik heb steeds gedacht dat je ouder was dan ik.... maar je bent jonger!

Maakt verder geen reet uit natuurlijk... maar wilde t even kwijt
Haha hoe oud dacht je dan dat ik was?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven