Stap voor stap: kleine plannen, grootse toekomst

21-07-2009 16:28 2152 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou, speciaal voor Moonlight, IrisH en de anderen die Iry's topic een beetje vervuilden met onze plannen en kleine minisuccesjes

Uiteraard voor iedereen bedoeld, niet enkel bovengenoemde.

Waar het om draait? In een dal zitten, lusteloos zijn en eruit willen komen. Over ineens teveel doen en dan weer inzakken. Over faalangst. Je mislukt voelen. Maar ineens beseffen dat je, als je elke dag een klein stapje zet, je doel ook wel bereikt. Carpe diem, en globale plannen. Doelen hebben, maar bewust niet teveel doelen in 1 keer en geen onmogelijke deadlines creeeren.

Dus gooi je stappenplan neer, je wensen, hoe je dat wil bereiken, adviseer en motiveer elkaar, er is plaats om te lachen, te huilen, voor succes en mislukking.

Was getekend: een succesvolle mislukkeling
Nee hoor ik hoef niet mee!

Het zou me vandaag teveel worden.

Maar als zou blijken dat we dicht bij elkaar wonen bijvoorbeeld... soms ben ik nog wel in voor zulke spontane acties.

Maar vandaag is t gewoon teveel. Ik zal kijken of ik jou een berichtje kan sturen.

Veel plezier bij Ikea!
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Mijn ex vriendje en ik sms'en nog wel veel met elkaar, zien elkaar nog wel eens en ja hebben soms ook wel seks.

De laatste tijd was hij niet zo vlot meer met sms'en dus ik vroeg hem vanmorgen of hij soms een vriendin had.

Ja dat had hij maar was nog heel pril blah blah blah.

Hij was altijd nog heel gek op mij (ik niet meer op hem maar vond hem nog wel lief enzo), ja nu ben ik hem kwijt en daar voel ik me toch wel een beetje rot onder. Had niet verwacht dat hij zo vlot al een vriendin zou krijgen. Dus voel me nu echt helemaal alleen want hij was de enigste die nog weleens bij mij thuis kwam
Zal ik de Angels vragen of ze mijn emailadres aan jou willen sturen? Heb zo het idee dat we vlakbij elkaar wonen, vraag me niet waarom..
@Choco: ik heb de vriendschap bevestigd maar heb nog niet je plaatje in mijn profiel. Raar.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Okee, dat is dan handiger!
Oh Mika, das echt balen..
Bedankt Choco, trouwens moet jij niet naar Ikea?

@Moon jij woont toch niet in drenthe?
quote:mika65 schreef op 14 september 2009 @ 14:18:

Mijn ex vriendje en ik sms'en nog wel veel met elkaar, zien elkaar nog wel eens en ja hebben soms ook wel seks.

De laatste tijd was hij niet zo vlot meer met sms'en dus ik vroeg hem vanmorgen of hij soms een vriendin had.

Ja dat had hij maar was nog heel pril blah blah blah.

Hij was altijd nog heel gek op mij (ik niet meer op hem maar vond hem nog wel lief enzo), ja nu ben ik hem kwijt en daar voel ik me toch wel een beetje rot onder. Had niet verwacht dat hij zo vlot al een vriendin zou krijgen. Dus voel me nu echt helemaal alleen want hij was de enigste die nog weleens bij mij thuis kwam

Aahh, wat naar. Wat een klap dan he.

En wat leef je in een isolement (sorry) als er verder niemand bij je thuis komt. Ook geen bezoek voor je kinderen?

Ja kan me voorstellen dat je verdrietig, boos, chagrijnig bent. Maar dat houdt niet in dat je op zo'n dag hier niet zou kunnen / mogen schrijven. Het kan zo opluchten, soms. Al zet je alleen maar 20 scheldwoorden neer die voor je ex bedoeld zijn ofzo... het maakt niet uit.

Dit is Het Topic Waar (bijna) Alles Mag

Sterkte!
quote:IrisH schreef op 14 september 2009 @ 14:10:

Haha nee maar ik heb ook in het bubbelbad gezeten. Die baantjes met pauzes duurden maar een kwartier ofzo.

Oooh, nou, op die manier houd ik het denk ik wel 1,5 uur vol in het zwembad!!

Lekker hoor, bubbelbad.
quote:mika65 schreef op 14 september 2009 @ 14:21:

Bedankt Choco, trouwens moet jij niet naar Ikea?

@Moon jij woont toch niet in drenthe?

Nee niet in Drenthe. Meer in t Westen.

Maar ik ga morgen voor een paar dagen naar Drenthe, vandaar.
Nee ik ben niet boos voel me alleen een beetje rot

Ja er komen hier wel vrienden van de kids
Nog niet Mika. Vriend is nu in de stad, zodra hij hier is gaan we. Zal even wat make-up op smeren zodat mn bleke toet en zwarte wallen weg zijn..
Wat gaat iedereen snel vandaag! Zo is er niemand, zo schrijft iedereen door elkaar!!
He Choco niet teveel geld uitgeven he, heb ik altijd als ik bij Ikea ben. O dit is leuk dat is handig en voor je het weet heb je de kar vol en ben je blut En lekker eten daar. Had ook wel zin om naar Ikea te gaan
mika dat is echt klote...
Thxx Irish, ik ga nu ff spelletje doen en lees vanavond wel hoeveel Choco heeft uitgegeven
Ik ga even naar buiten. Of naar bed. Een van tweeën.

Tot later!
Koop nooit (lees: echt nooit, tot vervelens van vriend toe) iets voor mezelf dus als ik nu teveel geld uitgeef mag het wel!

Daar is de Ikea toch voor? Haha..
@ Choco

Je vroeg bij welke AD je mag autorijden. Ik heb ruim 4 jaar prozac geslikt, en alleen in de eerste weken (toen ik een beetje last had van duizeligheid als bijwerking) heb ik de auto laten staan!

Met pammen en xanax durf ik rijden niet aan, daarvan ga ik teveel onder zeil
Volgens mij koop jij best eens iets voor jezelf, namelijk chocola!

Groot gelijk, koop leuk iets voor jezelf bij Ikea. Ik ben juist zo'n verzamelaar, die op een gegeven moment niet meer weet waar alle prullaria nog heen moeten.

Oh eh.... iemand prullaria nodig?

Wat betreft de AD: er zullen volksstammen zijn die gewoon gaan autorijden, maar ik vind het heel verstandig dat Choco de auto laat staan.

Als je depressief bent is je hoofd al niet helemaal normaal, misschien minder snel met reageren. Medicijnen erbij en je weet al helemaal niet wat je doet als er bijv. ineens een kind of een kat over de weg stuift.

Zou het zeker met de arts bespreken, niet laten afhangen van wat hier op het forum gezegd wordt.
Vriend koopt de chocola hoor!

Nee ik stap ook zeker niet in de auto, er staat niet voor niets een gele sticker op. Daar ben ik wel streng in.

Nou schade viel mee, 40 euro. Lijst terug gebracht die ik niet meer wilde en waar een tik in het glas zat dus kreeg 15 euro terug. Dus vandaag was het maar 25 euro. Valt reuze mee! Als het niet zo gestonken had in de winkel, had ik meer gekocht. Maar het was zo erg dat we razendsnel de winkel door zijn gegaan. Jammer maar wel weer goed voor mijn portemonnee!

Ik ga even liggen. Zoveel indrukken weer opgedaan!
Nu je het zegt... op mijn potjes met pillen zitten helemaal geen gele stickers volgens mij...

Help, ik word toch niet behandeld met placebo's?!

Ik zal er eens op letten.

Verstandige keuze anyway, choco!
Bij mij zien die stickers eruit alsof ze er door iemand van de apotheek opgeplakt zijn (schots en scheef).

En Iris, als dat zo is, heb je wel verrekt goede placebo's
Ben we hele dag weg geweest. Ben nu net pas terug en ik was om 9.00 vertrokken. Ben kapot.

Reageer morgen uitgebreider ben nu echt te moe. Liefs!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Ibi hopelijk heb je een goede nacht, slaap lekker!

Nog iemand hier?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven