Stel ik me aan?
zaterdag 7 april 2012 om 00:26
quote:saaaaar81 schreef op 07 april 2012 @ 00:22:
Hoe stoken ze dan?Nichten van hem hebben wel is gezegd dat ik geen goede vriendin ben. En dat ik maar iemand ben waar die toch geen toekomst mee kan hebben. En dat ik met mannen ga stiekem.. (absoluut niet waar) Ik snap niet dat die normaal met hun kan blijven om gaan..
Hoe stoken ze dan?Nichten van hem hebben wel is gezegd dat ik geen goede vriendin ben. En dat ik maar iemand ben waar die toch geen toekomst mee kan hebben. En dat ik met mannen ga stiekem.. (absoluut niet waar) Ik snap niet dat die normaal met hun kan blijven om gaan..
zaterdag 7 april 2012 om 00:32
quote:linaaaa schreef op 07 april 2012 @ 00:26:
[...]
Nichten van hem hebben wel is gezegd dat ik geen goede vriendin ben. En dat ik maar iemand ben waar die toch geen toekomst mee kan hebben. En dat ik met mannen ga stiekem.. (absoluut niet waar) Ik snap niet dat die normaal met hun kan blijven om gaan..
Ik snap niet dat jij van hem verwacht dat hij niet met ze omgaat.
Hij luisterd er toch niet naar.
Wss denkt hij: lul maar tegen m'n reet die is toch doof.
Als ik jou was zou ik er heel snel, heel ver boven gaan staan.
[...]
Nichten van hem hebben wel is gezegd dat ik geen goede vriendin ben. En dat ik maar iemand ben waar die toch geen toekomst mee kan hebben. En dat ik met mannen ga stiekem.. (absoluut niet waar) Ik snap niet dat die normaal met hun kan blijven om gaan..
Ik snap niet dat jij van hem verwacht dat hij niet met ze omgaat.
Hij luisterd er toch niet naar.
Wss denkt hij: lul maar tegen m'n reet die is toch doof.
Als ik jou was zou ik er heel snel, heel ver boven gaan staan.
zaterdag 7 april 2012 om 00:34
zaterdag 7 april 2012 om 00:39
zaterdag 7 april 2012 om 00:40
zaterdag 7 april 2012 om 00:42
Ik vind het maar wazig dit.
Punt 1 vind ik je erg slachtofferig overkomen. (ervan uitgaand dat je de waarheid spreekt)
Wat let jou om zijn nichtjes niet eens de waarheid te zeggen?
Punt 2 slaat het nergens op dat je niet zelf even een nieuwe nick aanmaakt aangezien je nu door iedereen als troll wordt gezien.
Punt 1 vind ik je erg slachtofferig overkomen. (ervan uitgaand dat je de waarheid spreekt)
Wat let jou om zijn nichtjes niet eens de waarheid te zeggen?
Punt 2 slaat het nergens op dat je niet zelf even een nieuwe nick aanmaakt aangezien je nu door iedereen als troll wordt gezien.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
zaterdag 7 april 2012 om 00:42
quote:cheerlesscard schreef op 07 april 2012 @ 00:39:
[...]
Haha,
Niet elke week. Maar af en toe.
Ik zou die nichtjes allang gevraagt hebben waar ze die wijsheid vandaan halen.
Ja heb ik gedaan ik ben een keer erg boos geworden.
En me vriend zit er soort van tussen in ook niet leuk, ik heb liever dat hij geen contact heeft met hun maar goed.. Hij wil contact houden dus heb verder niet veel te zeggen.. Lijkt wel alsof ze verliefd op hem zijn ofso dat je iemand zo erg na beneden wil halen om niks erg zielig maargoed..
[...]
Haha,
Niet elke week. Maar af en toe.
Ik zou die nichtjes allang gevraagt hebben waar ze die wijsheid vandaan halen.
Ja heb ik gedaan ik ben een keer erg boos geworden.
En me vriend zit er soort van tussen in ook niet leuk, ik heb liever dat hij geen contact heeft met hun maar goed.. Hij wil contact houden dus heb verder niet veel te zeggen.. Lijkt wel alsof ze verliefd op hem zijn ofso dat je iemand zo erg na beneden wil halen om niks erg zielig maargoed..