Tegen wie mag ik even aankletsen?
zondag 6 januari 2013 om 20:45
Even van mij afschrijven in de hoop dat ik straks nog een uurtje kan slapen. Ik woon in het buitenland, maar ben net terug uit Nederland, dus jetlag. Morgen moet ik weer aan het werk, mijn wekker gaat om half zes. En ik ben al uren wakker, kan maar niet slapen.
Het is niet alleen de jetlag, het is van alles. Ik heb best wat zorgen op het moment en weet niet zo goed wat ik met mezelf aanmoet. Ik voel me op mezelf aangewezen. Na drie weken familie en vrienden om me heen, ben ik nu weer alleen. Het zou fijn zijn als iemand me kan vertellen dat het allemaal goed gaat komen.
Het is niet alleen de jetlag, het is van alles. Ik heb best wat zorgen op het moment en weet niet zo goed wat ik met mezelf aanmoet. Ik voel me op mezelf aangewezen. Na drie weken familie en vrienden om me heen, ben ik nu weer alleen. Het zou fijn zijn als iemand me kan vertellen dat het allemaal goed gaat komen.
zondag 6 januari 2013 om 20:53
zondag 6 januari 2013 om 21:05
quote:Verademuis schreef op 06 januari 2013 @ 21:03:
Lijstjes zijn gemaakt, zorgen staan al op papier (ik hou erg van schrijven, overal liggen notitieboekjes, ook naast mijn bed)Nou prima toch dan, dan kan je die zorg uit je hoofd schrappen. Ontspan, het komt allemaal goed.
Lijstjes zijn gemaakt, zorgen staan al op papier (ik hou erg van schrijven, overal liggen notitieboekjes, ook naast mijn bed)Nou prima toch dan, dan kan je die zorg uit je hoofd schrappen. Ontspan, het komt allemaal goed.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
zondag 6 januari 2013 om 21:09
zondag 6 januari 2013 om 21:12
quote:Verademuis schreef op 06 januari 2013 @ 21:06:
Jullie zijn lief!
Ik ben leerkracht (internationale school). Tropenrooster hier, dus morgen vroeg op en op tijd naar huis. Misschien ga ik morgen zwemmen ofzo, boekje lezen in de zon.
Dat lijkt me een goed plan. Voor nu: slaap lekker of rust nog even uit.
Morgen ziet het er waarschijnlijk allemaal weer anders uit.
Jullie zijn lief!
Ik ben leerkracht (internationale school). Tropenrooster hier, dus morgen vroeg op en op tijd naar huis. Misschien ga ik morgen zwemmen ofzo, boekje lezen in de zon.
Dat lijkt me een goed plan. Voor nu: slaap lekker of rust nog even uit.
Morgen ziet het er waarschijnlijk allemaal weer anders uit.
zondag 6 januari 2013 om 21:17
Heerlijk dat vooruitzicht, met een boekje in de zon!
Ik had ook even tijd nodig om om te schakelen. Nu anderhalf jaar terug in NL. Ik heb nog steeds soms het gevoel weg te willen. Het is niet beter of slechter in het buitenland het is gewoon totaal anders. Heerlijk! Over een paar dagen is alles vast weer normaal
Ik had ook even tijd nodig om om te schakelen. Nu anderhalf jaar terug in NL. Ik heb nog steeds soms het gevoel weg te willen. Het is niet beter of slechter in het buitenland het is gewoon totaal anders. Heerlijk! Over een paar dagen is alles vast weer normaal