Tegen wie mag ik even aankletsen?

06-01-2013 20:45 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even van mij afschrijven in de hoop dat ik straks nog een uurtje kan slapen. Ik woon in het buitenland, maar ben net terug uit Nederland, dus jetlag. Morgen moet ik weer aan het werk, mijn wekker gaat om half zes. En ik ben al uren wakker, kan maar niet slapen.

Het is niet alleen de jetlag, het is van alles. Ik heb best wat zorgen op het moment en weet niet zo goed wat ik met mezelf aanmoet. Ik voel me op mezelf aangewezen. Na drie weken familie en vrienden om me heen, ben ik nu weer alleen. Het zou fijn zijn als iemand me kan vertellen dat het allemaal goed gaat komen.
Het komt ook goed. Want voordat he 3 weken naar Nederland ging, ging het neem ik aan ook prima toch in het buitenland.

Welk land zit je?
Kan je niet even bellen met je vrienden of familie, want ik neem niet aan dat je drie weken de schone schijn op hebt gehouden? Verder lijkt slapen me wel belangrijk nu.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Komt goed schatje.
Zorgen lijken altijd groter als je moe bent. Denk voor nu gewoon dat het bij de jetlag hoort.
's Nachts als je niet kan slapen ziet het leven er soms behoorlijk kut uit. Morgen als het weer licht is, valt het misschien toch wel weer wat mee. Komt goed hoor!
Morgen zal alles beter zijn, in de nacht zie je de spoken.

Woon je tijdelijk in het buitenland, of ben je geëmigreerd?
Neem even een lekker lange hete douche. Kop eronder, flink schrobben en je zorgen mee laten wegstromen dat putje in. Dan je bed in en morgen weer een nieuwe dag.
Ik zit in ZO Azië. Ik heb inderdaad veel gepraat de afgelopen weken en dat was fijn. En nu is het weer zo stil in huis en zo druk in mijn hoofd. Bellen wordt lastig, ik heb alleen skype en daar is het internet nu te langzaam voor vanwege slecht weer.
Ik ben ook weer terug na 2 weken NL. Geen jetlag, maar moet toch altijd even een dagje in de decompressie.. Blijft raar he? Toch een omschakeling. Komt goed!
Komt goed. Lekker douchen, je mandje in en morgen schijnt de zon hopelijk weer.
Ik weet dat 's nachts alles erger lijkt, ben altijd al een slechte slaper. Heb net een kop thee gemaakt.

Ik ga aankomende zomer na 6 jaar buitenland terug naar Nederland verhuizen. Dat is ook één van mijn zorgen. Ik moet zó veel regelen.
De zon gaat morgen zeker schijnen :-)
Probeer je zorgen op te schrijven. Zo wordt het duidelijker en kan je het voor nu beter loslaten
Stapje voor stapje, en lijstjes maken en afstrepen.
Heb je toch goed aangepakt Vera. Hier morgen gegarandeerd regen Ook dat terug verhuizen lijkt overmorgen een stuk minder erg.
Maak je niet druk over het nu niet slapen. Het is maar een nachtje. Morgen zal je moe zijn, maar ga je gewoon doorbikkelen op je werk en dan zal je morgenavond heerlijk slapen!

Wat voor werk doe je? En ooooo morgen schijnt de zon bij jou, ik ben jaloers.
Lijstjes zijn gemaakt, zorgen staan al op papier (ik hou erg van schrijven, overal liggen notitieboekjes, ook naast mijn bed)
quote:Verademuis schreef op 06 januari 2013 @ 21:03:

Lijstjes zijn gemaakt, zorgen staan al op papier (ik hou erg van schrijven, overal liggen notitieboekjes, ook naast mijn bed)Nou prima toch dan, dan kan je die zorg uit je hoofd schrappen. Ontspan, het komt allemaal goed.
Jullie zijn lief!

Ik ben leerkracht (internationale school). Tropenrooster hier, dus morgen vroeg op en op tijd naar huis. Misschien ga ik morgen zwemmen ofzo, boekje lezen in de zon.
Het komt goed...!
Slapen gaat 'm niet meer worden, over anderhalf uur gaat mijn wekker. Ik probeer maar te denken aan wat mijn moeder vroeger zei: Je hoeft niet perse te slapen in bed, als je gewoon ligt rust je ook uit. Dus ik lig en wacht tot de zon opkomt.
quote:Verademuis schreef op 06 januari 2013 @ 21:06:

Jullie zijn lief!

Ik ben leerkracht (internationale school). Tropenrooster hier, dus morgen vroeg op en op tijd naar huis. Misschien ga ik morgen zwemmen ofzo, boekje lezen in de zon.

Dat lijkt me een goed plan. Voor nu: slaap lekker of rust nog even uit.

Morgen ziet het er waarschijnlijk allemaal weer anders uit.
Heerlijk dat vooruitzicht, met een boekje in de zon!

Ik had ook even tijd nodig om om te schakelen. Nu anderhalf jaar terug in NL. Ik heb nog steeds soms het gevoel weg te willen. Het is niet beter of slechter in het buitenland het is gewoon totaal anders. Heerlijk! Over een paar dagen is alles vast weer normaal ;)
Succes morgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven