Tegen wie mag ik even aankletsen?

06-01-2013 20:45 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even van mij afschrijven in de hoop dat ik straks nog een uurtje kan slapen. Ik woon in het buitenland, maar ben net terug uit Nederland, dus jetlag. Morgen moet ik weer aan het werk, mijn wekker gaat om half zes. En ik ben al uren wakker, kan maar niet slapen.

Het is niet alleen de jetlag, het is van alles. Ik heb best wat zorgen op het moment en weet niet zo goed wat ik met mezelf aanmoet. Ik voel me op mezelf aangewezen. Na drie weken familie en vrienden om me heen, ben ik nu weer alleen. Het zou fijn zijn als iemand me kan vertellen dat het allemaal goed gaat komen.
Het komt ook wel weer goed. Ik moet gewoon heel veel regelen de komende tijd, moet weer wennen aan het ver weg zitten en ben uit mijn ritme.
Succes Vera! Het komt vast goed.. Ik kan me voorstellen dat je na alle familiewarmte ineens koud voelt na alle regelwerk en andere beslommeringen. Goed dat je het van je af hebt kunnen schrijven.. Zou het nog helpen om, als je toch niet meer kunt slapen, een gezond ontbijtje voor jezelf te maken en misschien nog een wandelingetje te maken voor jd gaat werken?
Computer says nooooo
Leuk hoor, werken op een internationale school. Ik ben ook leerkracht, gewoon in Nederland. Slapen heeft idd. geen zin meer voor een uur. Dat wordt een dagje doorhalen!
Ik zou ook niet meer gaan slapen, na één uurtje slaap ben je waarschijnlijk veel vermoeider dan als je gewoon wakker blijft.

Flink wat koffie, een frisse douche en doorbijten straks.

En natuurlijk komt het allemaal goed. Je bent toch ook van hier naar daar verhuisd? Dus heb je ervaring zat.

Stuur je een beetje zon naar hier please....
quote:Verademuis schreef op 06 januari 2013 @ 21:09:

Slapen gaat 'm niet meer worden, over anderhalf uur gaat mijn wekker. Ik probeer maar te denken aan wat mijn moeder vroeger zei: Je hoeft niet perse te slapen in bed, als je gewoon ligt rust je ook uit. Dus ik lig en wacht tot de zon opkomt.Mijn oma zei altijd, poep je niet, dan rust je toch.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Sterkte met de regelzaken die je te wachten staan.

Dat komt allemaal echt wel goed.
Hé Veer, rustig aan meid. Je komt wel weer in je ritme, dat weet je uit ervaring. En die verhuizing terug komt ook weer goed. Daarin ben je ook ervaren. Dikke en ik kan me voorstellen dat het nu even tegenvalt en alles op je afkomt. Straks ziet alles er weer anders uit .
Wat een leuke username! En succes. Neem je de zon lekker mee hier naartoe?
Het is hier inmiddels bedtijd geworden voor mij! Werk ze!!! En succes vandaag.
Weet je verademuis, uiteindelijk komt altijd alles goed. Hoe rot het er nu ook uit mag zien, je leert er altijd mee dealen en dan komt het dus goed. En dan komt er wel weer wat anders, maar dat komt ook weer goed. Zo gaat het nou eenmaal.

Bedankt lieve mensen! Ik heb nog even gedoezeld tot een uur 5 en ben toen onder de douche gesprongen. Uitgebreid ontbeten met verse koffie en een lekkere lunch klaargemaakt voor tussen de middag. En nu maar die dag doorkomen...
Werkze vandaag. En betreft het slechte slapen kan ik je deze aanraden.
En ben je de dag doorgekomen?
Ja, dag overleefd! Ik ben geloof ik nog nooit zo vroeg naar huis gegaan. Bekaf, gelukkig waren de kids gezellig en vol verhalen over de vakantie. En aan het eind van de middag kwam een vriend bij mij thuis langs om me een gelukkig nieuwjaar te wensen en hebben we lekker een wijntje gedaan en ik heb fijn teg heb aangezeurd over mijn hersenspinsels.

Afgelopen nacht heb ik gelukkig een stuk beter geslapen en ik ben net thuis van m'n tweede werkdag. Vanavond ga ik sporten, hopelijk put dat me ook goed uit.

Het gaat dus een stuk beter!
Fijn om te lezen Vera!
Goed zo! Zijn de beren op de weg al wat kleiner geworden?
Nee, dat niet... Maar het helpt wel om er met iemand over gepraat te hebben. 's Nachts lijkt het allemaal net een stukje erger, dat helpt ook niet mee. Het komt vast goed!
kom je alleen even een brengen Moussie en zoals ons Egeltje altijd zei: alles sal reg kome
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven