van slag door nare droom
zaterdag 30 maart 2013 om 14:28
Hoi,
Ik wil het even van mij afschrijven.
Gisteren heb ik vreselijk gedroomd over mijn beste vriendin en haar baby. Ze gingen allebei dood. Natuurlijk voelde ik me verschrikkelijk en kon niet ophouden met huilen. Toen ik wakker werd voelde ik me echt heel rot en vandaag helemaal want vannacht droomde
ik hetzelfde.
Weet niet zo goed wat ik met nare gevoel aan moet....ben bang dat het wat betekent ofzo
Groetjes
Ik wil het even van mij afschrijven.
Gisteren heb ik vreselijk gedroomd over mijn beste vriendin en haar baby. Ze gingen allebei dood. Natuurlijk voelde ik me verschrikkelijk en kon niet ophouden met huilen. Toen ik wakker werd voelde ik me echt heel rot en vandaag helemaal want vannacht droomde
ik hetzelfde.
Weet niet zo goed wat ik met nare gevoel aan moet....ben bang dat het wat betekent ofzo
Groetjes
zaterdag 30 maart 2013 om 14:38
Dromen zijn bedrog nee even serieus... dromen zeggen niks! Ik heb zelf erg vaak nachtmerries maar in het echte leven gaat het goed met mij en me famili etc.
Waarschijnlijk droomde je afgelopen nacht weer hetzelfde omdat je er overdag ook nog zo van onder ste boven was. Het zat gewoon nog te vers in je geheugen
Waarschijnlijk droomde je afgelopen nacht weer hetzelfde omdat je er overdag ook nog zo van onder ste boven was. Het zat gewoon nog te vers in je geheugen
zaterdag 30 maart 2013 om 14:51
zaterdag 30 maart 2013 om 14:59
Dromen over de dood hoeft niets onheilspellends te betekenen, maar staat juist vaak in het teken van nieuw leven, een nieuw begin. Je vriendin heeft een baby, dus dit is voor haar een hele nieuwe fase in het leven. Kan zijn dat dat je nu erg bezig houdt op dit moment. Niet teveel van denken verder.
.
zaterdag 30 maart 2013 om 15:02
quote:Soulcats schreef op 30 maart 2013 @ 14:59:
Dromen over de dood hoeft niets onheilspellends te betekenen, maar staat juist vaak in het teken van nieuw leven, een nieuw begin. Je vriendin heeft een baby, dus dit is voor haar een hele nieuwe fase in het leven. Kan zijn dat dat je nu erg bezig houdt op dit moment. Niet teveel van denken verder.Inderdaad.
Dromen over de dood hoeft niets onheilspellends te betekenen, maar staat juist vaak in het teken van nieuw leven, een nieuw begin. Je vriendin heeft een baby, dus dit is voor haar een hele nieuwe fase in het leven. Kan zijn dat dat je nu erg bezig houdt op dit moment. Niet teveel van denken verder.Inderdaad.
zaterdag 30 maart 2013 om 15:21
zaterdag 30 maart 2013 om 16:09
zaterdag 30 maart 2013 om 16:13
Ik heb vannacht gedroomd dat mijn broertje die binnenkort een zware operatie moet ondergaan na deze operatie in een coma terecht was gekomen en ik alleen nog maar via een soort pieper met hem kon communiceren. Ook lag hij in een soort aquarium... Werd helemaal huilend en over de zeik wakker.
Maar uiteindelijk is het maar een droom... Heb hem een grote knuffel gegeven vanochtend en probeer het te vergeten, anders kan je jezelf iedere ochtend wel gek maken.
Maar uiteindelijk is het maar een droom... Heb hem een grote knuffel gegeven vanochtend en probeer het te vergeten, anders kan je jezelf iedere ochtend wel gek maken.