Vraag voor de gelovigen

13-06-2020 20:13 187 berichten
Vraag voor de gelovigen:
In de bijbel staat verschillende keren iets over demonische overname
In mattheus 17 staat dat om demonen uit te drijven je moet bidden en vasten

En ook dat christenen beschermd zijn tegen demonen maar je bent geen christen opeens omdat je het wilt zijn denk ik

Hoe moet ik dat vasten en bidden zien?
Hoe vasten en hoelang
En wat weet jij te vertellen over demonen en demonische overname? Gewoon random
Alle reacties Link kopieren
vivajaline schreef:
15-06-2020 17:12
Eerst horen
Maar als zij dat ook zegt ja wat dan...
Weet ik nu nog niet prc eigenlijk

Als je dat nu nog niet weet wat heeft het dan voor zin om naar die GV te gaan? Je wil namelijk alleen maar horen dat je gelijk hebt? De enige van wie jij wat wil aannemen is degene die je gelijk gaat geven, die gaat zeggen wat je wil horen.
Wat is een Gv?
geestelijk verzorger (van de GGZ in dit geval).
S-Groot schreef:
15-06-2020 17:14
Als je dat nu nog niet weet wat heeft het dan voor zin om naar die GV te gaan? Je wil namelijk alleen maar horen dat je gelijk hebt? De enige van wie jij wat wil aannemen is degene die je gelijk gaat geven, die gaat zeggen wat je wil horen.
Ik denk dat het is zoals ik het voel ja
Logisch toch
Ik verwacht dat de gv iig meer weet te vertellen
Ik denk niet dat zij perse kan zeggen of dit nu bij mij aan de hand is of niet
Dat weet ik niet
Ik zeg niet dat ik haar niet geloof als ze wat anders zegt
Ik moet dat dan gewoon ff door mn hoofd laten gaan en dan koers bepalen oid
Zoiets met naar de fysio gaan
Dan wil je ook dat hij je klachten verhelpt
Als hij zegt niks te kunnen omdat het geen fysio gebied is dan bepaal je toch ook daarna pas je koers
S-Groot schreef:
15-06-2020 17:23
geestelijk verzorger (van de GGZ in dit geval).
Dankje
Overigens zeggen jullie dat het niet kan maar ik heb pb s van mensen die het wel zelf hebben gezien zeggen dat het wel kan

Ik denk dus dat als je het niet zelf voelt of ziet je het niet ziet en denkt dat het onzin is
Net zoals met helderzienden mss. Sommige mensen geloven daar ook niet in terwijl anderen er ervaring mee hebben en weten dat het bestaat en kan, denk ik

Maar ja ik stel voor deze discussie nu te stoppen. Bedankt voor ieders input iig
Ik reageer vanaf nu hier niet meer in
vivajaline schreef:
15-06-2020 17:26
Zoiets met naar de fysio gaan
Dan wil je ook dat hij je klachten verhelpt
Als hij zegt niks te kunnen omdat het geen fysio gebied is dan bepaal je toch ook daarna pas je koers

Dus die GV moet nu ineens jouw klachten gaan verhelpen?

Als ik last denk te hebben van mijn heup en ik ga naar de fysio die vervolgens zegt dat het vanuit mijn rug komt dan ga ik niet naar een andere fysio of chiropractor/osteopaat/haptonoom/weet ik wie om gelijk te krijgen dat het toch echt aan mijn heup ligt.
Maar ik laat me meezuigen in een nutteloze discussie, ik stop er even mee.
vivajaline schreef:
15-06-2020 16:18
De psychiater zei toch ook dat ik niet psychotisch ben. Ik verzin dat niet zelf hoor

Maar mss dat ik uiteindelijk toch op een ander oordeel uitkom ja. Zou kunnen.
Maar ik wil gewoon alles uitzoeken eerst. Zo raar is dat toch niet
Uitzoeken is niet raar, maar dan uitkomen bij demonen, dat is niet gewoon raar, dan ben je psychisch niet in orde hoor.
Life is short. Eat dessert first.
vivajaline schreef:
15-06-2020 17:38
Overigens zeggen jullie dat het niet kan maar ik heb pb s van mensen die het wel zelf hebben gezien zeggen dat het wel kan

Ik denk dus dat als je het niet zelf voelt of ziet je het niet ziet en denkt dat het onzin is
Net zoals met helderzienden mss. Sommige mensen geloven daar ook niet in terwijl anderen er ervaring mee hebben en weten dat het bestaat en kan, denk ik

Maar ja ik stel voor deze discussie nu te stoppen. Bedankt voor ieders input iig
Ik reageer vanaf nu hier niet meer in
En die mensen hebben dus waarschijnlijk zelf psychische problemen. Het is natuurlijk makkelijker om te denken dat je bezeten hebt dan te aanvaarden dat jij het zelf bent die rare dingen hoort/zegt/doet.
Life is short. Eat dessert first.
vivajaline schreef:
15-06-2020 17:38

I
Nou, dan vraag je die mensen toch om een adresje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven