vriend slecht

02-12-2010 18:57 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,op dit moment is het met mn vriend slecht, hij heeft wel veel problemen ivm zijn zoontje en moet hij ineens veel geld betalen aan de belasting wat hij niet kan betalen,heeft dus financiele problemen,hij zit nu heel erg in de knoop en heeft nergens zin in,bij hem is al eerder manisch depressief vast gesteld,hij zei me dat hij niet toe is aan een echte relatie,dat kan natuurlijk maar wij hebben nu een intieme relatie en ben zo bang dat hij dat misschien ook niet meer wil en heb hem vaak gezegd dat ik hem niet kwijt wil.hij moet eerst aan zichzelf denken zegt hij.zoenen doen we wel.

ik wil hem graag helpen en heb gezegd dat ik begrip heb voor hem en hem steun,psycholoog heeft hij. maar nu zit ik ook niet lekker in mn vel en ben dus zo bang dat ik hem kwijtraak. hij doet zichzelf te kort zegt hij,maar het is niet uit tussen ons.wat moet ik doen en hoe kan ik hem helpen?
ja ik weet het
quote:smurfje251 schreef op 06 december 2010 @ 13:40:

ja ik weet hetNou dan, zie dit als een begin en kappen met die man!
hij wil zelf stoppen maar ik wil dat niet, hij houd niet van bellen en smsen en is niet toe aan een relatie
quote:smurfje251 schreef op 06 december 2010 @ 18:39:

hij wil zelf stoppen maar ik wil dat niet, hij houd niet van bellen en smsen en is niet toe aan een relatieMeid toch ik weet niet wat ik nog meer aan je topics zou kunnen toevoegen. Denk dat je gewoon niet in staat bent om te begrijpen dat die 'zogenaamde' vriend van jou geen stuiver waard is. Kappen met die vent, maarja dat is tegen dovemansoren gezegd...
nu voel ik me rot en voel net of ik gedumpt ben
Smurfje hij heeft je misschien ook wel gedumpt en dat is waarschijnlijk maar beter ook.

Het is niet okay om zo vaak ongelukkig te zijn in een relatie 'als je dit een relatie kon noemen' MOVE ON!

En nu kap ik met reageren, Smurf laat los die gast!
Het lijkt erop dat je het niet alleen kunt, Smurfje. Krijg je begeleiding bij het wonen? Zo ja, hoe?
we hebben weer gepraat en is nu weer goed
Mag ik dan nu zeggen dat je een dom wicht bent?
Zou smurfje een trol zijn, of is dit normaal licht autistisch gedrag?
@Frankie volgensmij woont ze nog bij haar ouders. Thank god!
Waarom Thank God? Van die vrijheid (of mogelijkheid tot vrijheid) maakt Smurf geen gebruik.

Mijn hemel zeg... hoeveel makkelijker kan je het jezelf maken. Vriend 1 sms sturen ---> krijg het lazarus!

En direct daarna begint de rest van haar leven!
@Bianca thank god dat ze nog bij haar ouders woont en niet op zichzelf. Die meid is voer voor bepaalde jongens met zeer slechte bedoelingen voor naieve meisjes zoals Smurf.
Hee, wat raasde daar net pijlsnel weg tot achter de horizon? Oops. Volgens mij was dat je geloofwaardigheid.

Daag Smurfje. Veel geluk.
mooi gezegd Frankie
quote:smurfje251 schreef op 06 december 2010 @ 21:51:

we hebben weer gepraat en is nu weer goedHeel fijn voor je smurfje,maar nu niet meer lopen te klagen over je vriend hoor je wilt namelijk gewoon niet anders dan steeds weer ellende met die lapzwans.
quote:smurfje251 schreef op 06 december 2010 @ 21:51:

we hebben weer gepraat en is nu weer goed Smurf, dan moet het nu ook klaar zijn met het zeiken over hem. Je kiest er zelf elke keer weer voor toch weer de ellende in te stappen. Ga eens met je begeleider (ik neem aan dat je iemand hebt) praten en vraag of er hulp voor je te krijgen is want dit is absoluut niet meer gezond.
hij legde me alleen uit dat hij alleen vriendschap wil en nog geen relatie, hij is echt nog niet aan toe en hij en zijn zoontje staat nu voor hem op nummer 1. ik ben ook iemand die dingen verkeerd begrijpt zodat er miscomminucatie,s ontstaan. later wil hij misschien wel een relatie. ik smsde hem ook teveel en vond hij best irritant,af en toe kan wel zegt hij maar niet te veel.dus we zijn gewoon vrienden en seks hoeft voor hem niet perse,dat is een bijzaak zegt hij tegen me,
Wees dan ook niet meer zo gek en heb geen seks meer met hem. Even een vraag wat dat betreft trouwens.....jullie zien elkaar alleen op het werk begreep ik. Hoe krijg je het dan voor elkaar daar seks te hebben? Dat is denk ik ook niet iets wat je zou moeten willen eerlijk gezegd.

Realiseer je wel dat hij je op deze manier heel erg aan het lijntje aan het houden is. Want ik heb zo het idee dat jij blijft hopen op meer en dat hij daar handig gebruik van blijft maken.
wij doen het meestal in een bos ofzo
Smurf, hij gebruikt je. Kom nou toch eens op voor jezelf.
Man die vent is gewoon nog bij z'n vriendin. Daar woonde hij toch ook nog? Laat die lapzwans met rust, hij wil jou niet. Klaar. Ook geen vriendschap. Niets.
complimenten voor alle personen die nog reageren en met advies komen! pfffffffffff
zijn ex vriendin staat hem niet aan,hij heeft er niks mee en hij is eerlijk tegen me zegt hij
Zegt hij. En je schrijft ook dat jij dingen verkeerd begrijpt. Last hebt van miscommunicatie e.d. Grote kans dus dat hij jou gebruikt en tegen je liegt. Hij woont toch nog bij zijn ex? En samen hebben ze een zoontje. Jij mag niet bij hem thuis komen, en je gelooft dat zijn vriendin een ex is? Dream on.

Waarom pijnig jij jezelf zo? Voelt dat lekker? Vind je jezelf niet meer waard? Waarom ga je door met zo'n man? Heb je moeite om alleen te zijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven