Waar doen jullie het voor?
zondag 21 oktober 2012 om 12:17
Om maar met de deur in huis te vallen: wat is de zin van het leven?
Ik geloof daar eigenlijk niet zo in; we gaan allemaal dood. Ik ben ook geen weldoener die zich keihard inzet voor andere mensen. Over het algemeen ben ik best gelukkig; ik vermaak me prima.
Maar blijkbaar mis ik toch iets. Ik heb geen relatie, maar de helft van de mensen hier gelooft dat het daar om draait en de andere helft gelooft dat je juist zonder relatie gelukkig moet zijn.
Ik heb ontzettend veel vrienden en vriendinnen en hun reilen en zeilen is zeer vermakelijk, en gesprekken met hen ook. Maar het grootste deel van de tijd breng ik met mezelf door.
Waar halen jullie voldoening uit? Wat maakt jouw leven de moeite waard?
Ik ben blij als ik zie dat mijn lichaam goed in vorm is. Maar maakt me dat een gelukkiger persoon? Ik ben trots als ik iets doe waarvan ik niet wist dat ik het kon. Maar over een paar jaar verdien ik veel meer en laat ik het doen. Ik voel passie als ik met een nieuw iemand praat over een inspirerend onderwerp. Maar een dag later vergeet ik dat gevoel, en het nieuwe is er snel af. Ik voel me gelukkig als ik verliefd ben, maar ik wil mijn leven niet daar van laten afhangen.
Jeetje wat een deprimerende post.
Ik geloof daar eigenlijk niet zo in; we gaan allemaal dood. Ik ben ook geen weldoener die zich keihard inzet voor andere mensen. Over het algemeen ben ik best gelukkig; ik vermaak me prima.
Maar blijkbaar mis ik toch iets. Ik heb geen relatie, maar de helft van de mensen hier gelooft dat het daar om draait en de andere helft gelooft dat je juist zonder relatie gelukkig moet zijn.
Ik heb ontzettend veel vrienden en vriendinnen en hun reilen en zeilen is zeer vermakelijk, en gesprekken met hen ook. Maar het grootste deel van de tijd breng ik met mezelf door.
Waar halen jullie voldoening uit? Wat maakt jouw leven de moeite waard?
Ik ben blij als ik zie dat mijn lichaam goed in vorm is. Maar maakt me dat een gelukkiger persoon? Ik ben trots als ik iets doe waarvan ik niet wist dat ik het kon. Maar over een paar jaar verdien ik veel meer en laat ik het doen. Ik voel passie als ik met een nieuw iemand praat over een inspirerend onderwerp. Maar een dag later vergeet ik dat gevoel, en het nieuwe is er snel af. Ik voel me gelukkig als ik verliefd ben, maar ik wil mijn leven niet daar van laten afhangen.
Jeetje wat een deprimerende post.
zondag 21 oktober 2012 om 12:26
zondag 21 oktober 2012 om 12:39
Voor mij is dat vrienden en familie en daarna mijn werk en genieten van de natuur of van kunst.
Bovenal is het natuurlijk heerser van de wereld worden maar dat is geheim.
Misschien moet je het je niet teveel afvragen, gewoon blij zijn met de dingen die je hebt. Je bent gewoon even hier op aarde, maak er iets leuks van
Bovenal is het natuurlijk heerser van de wereld worden maar dat is geheim.
Misschien moet je het je niet teveel afvragen, gewoon blij zijn met de dingen die je hebt. Je bent gewoon even hier op aarde, maak er iets leuks van
zondag 21 oktober 2012 om 12:46
De lyrics...oftewel, de tekst
"The Weight Of The World"
Keep a light on those you love
They will be there when you die
Baby there's no need to fear
Baby there's no need to cry
Every little piece in your life
Will add up to one
Will it mean something to someone?
You fuse my broken bones
Back together and then
Lift the weight of the world
From my shoulders again
Will add up to one
Will add up to one
Every little piece of your life
Will mean something to someone
You touch my face god whispers in my ears
In my..
There are tears in my eyes
Love replaces fear
You touch my face
god whispers in my ears
In my year (ear)..
Love replaces fear
Fear
Will add up to one
Will add up to one
"The Weight Of The World"
Keep a light on those you love
They will be there when you die
Baby there's no need to fear
Baby there's no need to cry
Will add up to one
You fuse my broken bones
Back together and then
Lift the weight of the world
From my shoulders again
Will add up to one
Will add up to one
You touch my face god whispers in my ears
In my..
Love replaces fear
You touch my face
god whispers in my ears
In my year (ear)..
Love replaces fear
Fear
Will add up to one
Will add up to one
zondag 21 oktober 2012 om 13:08
het leven drijft je vanzelf voort tenzij je er zelf een einde aan maakt.
Nu alles door de staat voor je geregeld wordt is het wel moeilijk om een motivatie te vinden; het krijgt zelfs iets kunstmatigs al dat gedoe met zielige diertjes en mensjes.
Wat er nog steeds is voor mij, is de nieuwsgierigheid hoe het verder gaat.
Nu alles door de staat voor je geregeld wordt is het wel moeilijk om een motivatie te vinden; het krijgt zelfs iets kunstmatigs al dat gedoe met zielige diertjes en mensjes.
Wat er nog steeds is voor mij, is de nieuwsgierigheid hoe het verder gaat.
it's a big club and you ain't in it
zondag 21 oktober 2012 om 13:08
Ik ken dat gevoel,het overvalt mij ook weleens dat ik geen idee heb wat ik hier op deze aardkloot nu eigenlijk doe.
Het zit voor mij dan toch in de kleine dingen, ik ben niet voorbestemd voor een groots leven. Al komt daar soms de frustratie vandaan, ik wil zoveel maar door beperkingen kan ik dat niet waarmaken( terwijl het wel in mij zit)
Voor mij is het dan toch vooral de mensen om mij heen en dan op de eerste plaats mijn kinderen.
Ik voel mij gelukkig als de mensen om mij heen gelukkig zijn, als ik daar wat aan kan bijdragen voel ik mij nuttig.
Ik krijg het maar moeilijk uit mijzelf gehaald
Het zit voor mij dan toch in de kleine dingen, ik ben niet voorbestemd voor een groots leven. Al komt daar soms de frustratie vandaan, ik wil zoveel maar door beperkingen kan ik dat niet waarmaken( terwijl het wel in mij zit)
Voor mij is het dan toch vooral de mensen om mij heen en dan op de eerste plaats mijn kinderen.
Ik voel mij gelukkig als de mensen om mij heen gelukkig zijn, als ik daar wat aan kan bijdragen voel ik mij nuttig.
Ik krijg het maar moeilijk uit mijzelf gehaald