Wat te doen met mijn moeder?

18-06-2012 10:11 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
..
Ben zelfs mee gegaan met haar naar de psycholoog....en daar gaat ze gewoon zitten en zegt ze niets! Terwijl als mijn vader haar aandacht geeft heeft ze de grootste lol in haar leven...
En ik zal proberen niet negatief te zijn...dat probeer ik echt...! Maarja als er altijd zo'n negativiteit in huis heerst is dat gewoon lastig. Mijn zusje van 12 loopt nu ook al bij de psycholoog...ik zeg ook tegen mijn moeder als je geen hulp zoekt heeft dit effect op je jonge dochters... mijn zusje van 16 loopt ook vaak weg en blijft weg.
Ik maak me gewoon zorgen om haar! maar ze wil/kan niet geholpen worden...dus wat dan nog?
Waarom vind je data je moeder zich aanstelt? Ik vind je moeder eigenlijk behoorlijk zielig als ik het hier zo lees.
quote:Alisanna schreef op 18 juni 2012 @ 10:49:

http://forum.fok.nl/topic/1832255

En dan zeggen ze dat wij hier lelijk doen

TO!

Sterkte!
Geef je moeder een nick voor het Vivaforum kadoo voor haar verjaardag. Er lopen hier wel meer malloten, dus nog eentje erbij gaan we wel trekken.
quote:mazzelen schreef op 18 juni 2012 @ 12:25:

Geef je moeder een nick voor het Vivaforum kadoo voor haar verjaardag. Er lopen hier wel meer malloten, dus nog eentje erbij gaan we wel trekken.
En als je nou echt gul wilt doen geef je je ex en ex schoonzus er ook 1.
Je bent 22, ga op jezelf wonen en probeer emotioneel afstand te nemen. als je dit niet lukt, ga naar een psycholoog. Voor jezelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven