Wintervreugd voor de zomermoppers, deel 7

11-08-2019 16:42 3012 berichten
De zomer is al een heel stuk op weg, en we tellen alweer af naar de herfst en de winter. Schrijf hier mee als je een hekel hebt aan warmte, juist erg houdt van kou en knusse avonden, als je het vele licht en het lawaai niet meer trekt en niet kunt wachten tot het weer vroeg donker is!

Dit topic is niet voor niets ooit begonnen op de psychepijler; voor sommige mensen is de zomer en alles wat erbij komt kijken dermate zwaar dat er psychische of lichamelijke klachten bij komen kijken. We geven elkaar de ruimte om hier wat serieuzer over te 'klagen' en te praten!

Welkom!

Afbeelding

Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
anoniem_356192 wijzigde dit bericht op 11-08-2019 17:09
0.56% gewijzigd
Madrid87 schreef:
11-08-2020 17:04
Kolere wat is het benauwd zeg. Jezus.
28,5 al hier in huis. Gevoelstemperatuur van 36 graden buiten terwijl het maar 32 graden is. Heb net met mijn neefje op schoot gezeten, dat arme kind was ook helemaal klam en bezweet.
Was heerlijk bij mijn moeder thuis, 25 graden. Zo lekker.

Ga echt die mobiele airco kopen, fuck it. Het geld kan me gestolen worden. Ik trek dit niet. De zomers worden alleen maar heter en helaas is mijn huis niet zo koel als gehoopt.

Mijn haar is wel leuk geknipt trouwens. Was leuk bij de kapper. Lig nu met knallende koppijn op bed. Ben half duizelig van de hitte.
Voor het eerst dat ik er fysiek last van krijg.
Zo'n dag had ik gisteren. Voel me vandaag gelukkig een stuk beter. Veel paracetamol was het enige dat werkte. Succes, morgen hopelijk weer wat fitter
Arme jongste moet dus ma en di nog met warmte naar school, niks 20 graden in de middag. Dat halen we snachts nog niet eens.
Luci_Morgenster schreef:
11-08-2020 17:14
Arme jongste moet dus ma en di nog met warmte naar school, niks 20 graden in de middag. Dat halen we snachts nog niet eens.
Hier ook :(
Alle reacties Link kopieren
O jongens, het is nu echt VIES warm. Vorig jaar was ik in juni in het gebied rondom Venetie, berucht om haar luchtvochtigheid. Je raadt het al: de luchtvochtigheid is hier nu hoger dan daar. Gatverdamme!!!!
't Is al met al een heel gedoe
Ja ik waan me ook weer even in Brazilië met die hoge luchtvochtigheid.

Fijn dat jij je beter voelt tijdvoortaart.
Komt wel goed, hier staan de verwachtingen nog voor 24 vrijdag en wel koele nachten. Zondag wel warm met 28 maar maandag weer omlaag en alle nachten onder de 20 graden.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees zo even bij... net een frietje gehaald en ga nu even een potje janken :cry:
Alle reacties Link kopieren
Eetze Yesss, ik jank een potje met je mee :(
Alle reacties Link kopieren
Ah noo zo naar die vooruitzichten! De regen van vanavond is ook weer van mn voorspelling af helaas. Dus wat dat betreft kan er nog een hoop veranderen ;)

Het is zo vies en blegh! Heel veel troost jullie kant op <3
OMG mensen ik trek het ook niet meer hoor. Ik heb niks meer in huis om te eten dus ik moet er straks wel uit om wat te gaan halen maar god wat baal ik ervan allemaal
Bestelde pizza. Ik ga echt niet koken vanavond.
mindervanmij schreef:
11-08-2020 17:50
OMG mensen ik trek het ook niet meer hoor. Ik heb niks meer in huis om te eten dus ik moet er straks wel uit om wat te gaan halen maar god wat baal ik ervan allemaal
Nu wat bestellen en morgen heel vroeg naar de super? Hier gaat de AH om 7 uur al open.
mindervanmij schreef:
11-08-2020 17:50
OMG mensen ik trek het ook niet meer hoor. Ik heb niks meer in huis om te eten dus ik moet er straks wel uit om wat te gaan halen maar god wat baal ik ervan allemaal
Thuisbezorgd.nl
Gewoon lekker iemand anders naar buiten laten gaan ;-)
Heb het zwaarder dan gisteren, en morgen wordt nog een tandje erger, als ik de vorspelling mag geloven. En dan geven ze het ook nog een 8, gekkies van weeronline.
Als het goed is gaat het hier rond half 8 even regenen, moet het eerst nog zien hoor.
Zometeen maar eens even wat gezonds te eten maken, broccoli met pasta. Dat ging ik eigenlijk gisteren doen, maar toen bleek dat man en kind vandaag thuis zouden komen dus maar even dagje mee gewacht.

@ Yesss, beter eerst even je frietje eten en dan janken anders wordt ie koud he! :proud: :cry: :hug:

@Sterrenstof, dat was ik ja over HSP, ik had al zo'n vermoeden dat er hier meerderen mee zouden schrijven die dat zijn, het is sowieso al geen gemakkelijke eigenschap maar dit weer maakt het er niet makkelijker op voor ons nee.

@ de rest, oké waar gaan we die nederzetting neer plempen? of doen we eerst een verkenningsexpeditie naar de Noorse fjorden ofzo om een mooi plekje uit te kiezen? Ik bied me aan als vrijwilliger hahaha :proud: Overigens moet je in het noorden in de zomer nog meer afzien qua aantal uren licht ,maar in de overige seizoenen wordt dat dan weer meer dan goedgemaakt.
Ahahahaha weather.com zegt dat t nu 21 graden is, hahahahahhahha. Is ook door de hitte bevangen zeker. Klopt geen ene bal van.
Alle reacties Link kopieren
Weet je wat ik niet snap?

Mijn weerapp geeft aan dat het 29 graden is, met een gevoelstemperatuur van 32.
Google geeft aan dat het maar 23 graden is en het regent, wat natuurlijk niet klopt.

Wat een verschil. Op mijn telefoon krijg ik die weesmeldingen vanuit Google, je zou er van in de war raken (wat Google zegt klopt uiteraard niet)
Alle reacties Link kopieren
Hogwarts schreef:
11-08-2020 17:56
Ahahahaha weather.com zegt dat t nu 21 graden is, hahahahahhahha. Is ook door de hitte bevangen zeker. Klopt geen ene bal van.
Inderdaad, ook al zo'n site die het té positief inziet

Staat ook op m'n telefoon :-$ Komt er standaard bij als je een digitale klok op je beginscherm zet, toch maar proberen weg te halen
Thuisbezorgd lukt niet omdat mijn telefoon het niet doet met internetbankieren op het moment. Ik raak behoorlijk over de kook, ik weet ook gewoon niet meer wat ik wil eten. Ik wil gewoon stamppot eten en dat het vriest (6)
Alle reacties Link kopieren
Djeez wat een drukte hier zeg, dat zegt wel genoeg over het grafweer. Wel leuke interactie, leuke nieuwe moppers, en een spannende love story hahaha.
Tante slankie ik gun jou van harte je koele dagen hoor. Zat nog te denken aan die dame die naar Limburg gaat of overboeken naar de eilanden nog een optie is.
Overigens noodweer hier nu in provincie Utrecht.

Graag zou ik ook wel eens willen weten wie jullie nou allemaal zijn, ik ben er voor in, ondanks mijn hekel aan bijeenkomsten.
En Madrid, graag blijf ik op de hoogte, vond sporten nog nooit zo leuk als toen dat lekkere ding er ook elke avond was, hahaha. Nu al 10 jaar mijn partner.
Heb een super schattig baby badje voor mijn neefje besteld net dat morgen binnenkomt. Ga hem zelf maar gebruiken als voetenbadje haha.
Sta nu wat eten op te warmen, heb nul honger maar goed, moet toch eten.

Lucifer wat voor airco heb jij?
Alle reacties Link kopieren
mindervanmij schreef:
11-08-2020 18:10
Thuisbezorgd lukt niet omdat mijn telefoon het niet doet met internetbankieren op het moment. Ik raak behoorlijk over de kook, ik weet ook gewoon niet meer wat ik wil eten. Ik wil gewoon stamppot eten en dat het vriest (6)
Nou inderdaad qua eten begint het ook echt een crime te worden.
Het ging nog redelijk maar zou het liefst elke dag friet of pizza eten. Maarja beetje zonde van al het sporten.
Sommige mensen hebben minder honger met dit weer, nou ik niet hoor.
Ik probeer wel zo gezond mogelijk te eten maar had vandaag geen zin om te koken dus maar een frietje gehaald.

Maar voel me zo depri.. alsof er zo'n sombere sluier in mijn hoofd zit..
Oh en zomerkleding staat mij stom, dus voel me op dat vlak ook niet mezelf.
Zo dat was weer weer even mijn bijdrage van vandaag.. :|
Madrid87 schreef:
11-08-2020 18:18
Heb een super schattig baby badje voor mijn neefje besteld net dat morgen binnenkomt. Ga hem zelf maar gebruiken als voetenbadje haha.
Sta nu wat eten op te warmen, heb nul honger maar goed, moet toch eten.

Lucifer wat voor airco heb jij?
https://www.warmteservice.nl/Huis-%26-G ... p/90208005
mindervanmij schreef:
11-08-2020 18:10
Thuisbezorgd lukt niet omdat mijn telefoon het niet doet met internetbankieren op het moment. Ik raak behoorlijk over de kook, ik weet ook gewoon niet meer wat ik wil eten. Ik wil gewoon stamppot eten en dat het vriest (6)
Adem in en uit. :hug: Heb je geen laptop en ouderwets ( online) bankieren met een reader?
@Yesss:nou ik had het nooit verwacht maar vandaag heb ik dus ECHT geen honger. Ik raak helemaal in paniek op het moment, en dan zet een of andere debiel hier in de straat ook nog eens keihard jazz aan. Wat mankeert die mensen?
Alle reacties Link kopieren
mindervanmij schreef:
11-08-2020 18:26
@Yesss:nou ik had het nooit verwacht maar vandaag heb ik dus ECHT geen honger. Ik raak helemaal in paniek op het moment, en dan zet een of andere debiel hier in de straat ook nog eens keihard jazz aan. Wat mankeert die mensen?
Oh gezellig :steam:
https://speld.nl/2020/08/10/geniet-er-n ... kker-koel/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven