Wintervreugd voor de zomermoppers - deel 8!

12-08-2020 16:13 3683 berichten
Beste winterliefhebbers en zomermoppers,

In het heetst van de strijd - de beruchte woestijngolf van augustus 2020 - steunen wij elkaar en is dit ons veilige plekje om te klagen.

Schrijf hier mee als je een hekel hebt aan warmte, juist erg houdt van kou en knusse avonden, als je het vele licht en het lawaai niet meer trekt en niet kunt wachten tot het weer vroeg donker is!

Dit topic is niet voor niets ooit begonnen op de psychepijler; voor sommige mensen is de zomer en alles wat erbij komt kijken dermate zwaar dat er psychische of lichamelijke klachten bij komen kijken. We geven elkaar de ruimte om hier wat serieuzer over te 'klagen' en te praten!

Welkom!

Afbeelding

Link naar deel 7 met in de OP links naar alle eerdere delen

Afbeelding
anoniem_63740156d1a92 wijzigde dit bericht op 13-08-2020 16:28
20.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gisteren zei een collega ineens "het is zo in elk geval beter dan een hittegolf" toen het regende :D Fijn zo'n bijval! Die echte hitte is voor veel mensen denk ik toch ook teveel van het "goede".
Alle reacties Link kopieren
HobbeltVerder schreef:
13-07-2021 14:39
Hoi Sterrenstof, hoe voel je je vandaag?

Ik geef je nog een keer een dikke digitale knuffel.
Afbeelding
Lief, dank je!

Ben moe, maar ook erg onrustig. Ontzettend slechte concentratie, kort lontje etc.

Moet/wil eigenlijk de stad nog even in en er moet nog geklust worden, maar de zin is ver te zoeken.

Adem in, adem uit...(al voelt dat met dit vieze plakweer ook al minder fijn)
Alle reacties Link kopieren
Bah meer dan vies dit weer ja. Hier lang en veel droog geweest naar zo klam. Ik hoefde maar te knipperen en de zweetdruppels stonden op m'n wimpers.
Voel me zooo vies op zo'n dag.
Elf12345 schreef:
13-07-2021 11:12
Ah wat lief dat je het vraagt! Het vlot nog niet heel hard, de overlast is zo erg dat we nu juridisch advies aan het inwinnen zijn want we denken dat we niet zomaar kunnen verkopen zonder dit te vermelden (de regen helpt wel!
Muit ervaring kan ik je vertellen dat je het inderdaad moet vertellen. Althans dat werd me verteld door mijn makelaar.

Mijn voormalige bovenbuurvrouw is zo gek als een deur. En zorgde voor veel overlast. S nachts gillen enzo en met meubels gooien. Ik moest het vermelden. Vond dat spannend.

Mijn oude huis wordt nu bewoond door twee studentenz het is gekocht door door de ouders van een van hen. Denk dat bovenbuurvrouw vooral last heeft van hen. Als ik de verhalen mag geloven.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben het niet gemeld en nu blijkt dat onze vorige overlastgevers nu ontzettend veel overlast hebben van de mensen die ona huis gekocht hebben. Ik zeg, karma is a b*tich...

Elf als je het niet ziet zitten dan kun je ook de verkoop in de herfst in laten gaan. Minder overlast en meer tijd om te kijken naar een nieuw huis? Moet je wel een tijdje in de overlast zitten. Ik weet niet of je dat nog trekt.....
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
Lichtelijke teleurstelling hier omdat de temperaturen voor volgende week weer zijn gedaald (rond de 22 graden)
Het enige wat ik dan kan denken is ''wat wil je dan?'' iets bezoeken met 27 graden en zon is ook niet fijn..
Haha, ja ik vind dat dus ook vreselijk, ik ga helemaal niet op buitenuitjes met warmte. Hooguit het buitenzwembad en dan liefst ook al vroeg heen dan verder zoeken ze het maar uit.

Ik ga even kijken, want ik zag warmte aankomen van de week en als weer naar beneden bijgesteld is word ik heel blij. Juist om dingen te doen.
Alle reacties Link kopieren
tanteslankie schreef:
14-07-2021 10:10
Wij hebben het niet gemeld en nu blijkt dat onze vorige overlastgevers nu ontzettend veel overlast hebben van de mensen die ona huis gekocht hebben. Ik zeg, karma is a b*tich...

Elf als je het niet ziet zitten dan kun je ook de verkoop in de herfst in laten gaan. Minder overlast en meer tijd om te kijken naar een nieuw huis? Moet je wel een tijdje in de overlast zitten. Ik weet niet of je dat nog trekt.....
Dit is een bemoedigend berichtje! Ha dat zou ik net fantastisch vinden :-D . Het is bij ons ook wat onduidelijker omdat het niet 's nachts is dus dan wordt het super subjectief. Dus we vertellen ook zo min mogelijk en de herfst is daarbij inderdaad helemaal geen gek idee. Voor nu hebben we nog geen nieuw huis dus daar zal ook nog wat tijd tussen zitten voor we kunnen verhuizen. In verhuis termen is de herfst dan ineens redelijk dichtbij. Wat is de herfst ook een mooi seizoen blijkt maar weer :)
Alle reacties Link kopieren
noas_1993 schreef:
14-07-2021 10:12
Lichtelijke teleurstelling hier omdat de temperaturen voor volgende week weer zijn gedaald (rond de 22 graden)
Het enige wat ik dan kan denken is ''wat wil je dan?'' iets bezoeken met 27 graden en zon is ook niet fijn..
Heel even dacht ik dat jij teleurgesteld was omdat de temperaturen dalen in de voorspellingen haha, ik dacht al wat een ommezwaai :D Ik hoop het zo, die hele erge warmte mag lekker wegblijven
Ik ben blij dat ik heb gekeken, het is zowaar weer eens naar beneden bijgesteld. Wat fijn. Ik zie bij ons 2 weken max 22 graden en wat zon, wolken en regendruppels. Tot 28 juli.


Ik hoop toch zo dat dat uitkomt.
Alle reacties Link kopieren
Dat voorspellen lijkt nergens naar ze zitten er steeds naast. Ik vind dit zulk idioot weer dat klamme maar wel lekker dat de zon hier aardig wegblijft.
Alle reacties Link kopieren
De verwachtingen zijn inderdaad bijgesteld :cheer2:
Eerst stond er alleen zon met temperaturen die steeds meer op liepen tot 28 graden, nu zie ik meer regen/bewolking en niet meer die hoge temperaturen.
Vandaag ook geen zon te zien, heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Lekker he, die grijze lucht! Hier ook de verwachtingen naar beneden bijgesteld. Ik vrees voor augustus maar dat overleef ik wel. Puur om het feit dat het geen juni meer is.

Ik was net bij de Action en guess what? Ik zag paddestoelen en pompoen decoraties! Ik kon me nog net inhouden. En bij de bloemist stonden de bolchryssanten al weer klaar. Geweldig!!
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
tanteslankie schreef:
14-07-2021 14:57
Lekker he, die grijze lucht! Hier ook de verwachtingen naar beneden bijgesteld. Ik vrees voor augustus maar dat overleef ik wel. Puur om het feit dat het geen juni meer is.

Ik was net bij de Action en guess what? Ik zag paddestoelen en pompoen decoraties! Ik kon me nog net inhouden. En bij de bloemist stonden de bolchryssanten al weer klaar. Geweldig!!
Nou dat heb ik ook wel eigenlijk! Natuurlijk, als we er in augustus middenin zitten zal het even pittig voelen maar we zijn al goed op weg er doorheen te zijn dan. En ookal is het nu nog maar met 1 minuut, de zon gaat toch elke dag een beetje eerder onder.

En dat is nog eens leuk! Ik weet niet of ik me kan inhouden want ik heb nu gelijk zin om naar de Action te gaan. Gelukkig is hij nu dicht :D
Alle reacties Link kopieren
Elf12345 schreef:
14-07-2021 11:22
Heel even dacht ik dat jij teleurgesteld was omdat de temperaturen dalen in de voorspellingen haha, ik dacht al wat een ommezwaai :D Ik hoop het zo, die hele erge warmte mag lekker wegblijven
Haha nee.
Ik zit momenteel in Noord-Frankrijk met fam met best wel lekkere temperaturen moet ik zeggen (mag altijd lager natuurlijk)
Tot nu toe is het max 23 graden geworden met gisteren heel de dag bewolking en regen, heerlijk!

Hoop ik natuurlijk ook voor jullie, hoe lager de temperatuur hoe beter!
Alle reacties Link kopieren
Oh heerlijk Tanteslankie, zo tegen de Herfst krijg ik ook altijd zin om in huis weer wat dingen te veranderen qua accessoires ook enzo.
Ben nu al in de Herfst modus, kaarsjes aan Kerstfilm op :lol:
Maar dan heb ik nóg minder zin in warm weer straks...

Heb me wel voorgenomen om deze Zomer geen kleding meer te kopen, vind het toch 3x niks, dat geef ik straks liever uit aan mooie Herfst/Winter items. Nu al zin in!
Alle reacties Link kopieren
Zeer veel regen gehad sinds vorig week donderdag (vorige donderdag zelfs wateroverlast gehad) het mag echt stoppen dit is ook niet leuk meer sorry!

Qua temperatuur zit het goed natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
HIer vanochtend eindelijk ook eens fatsoenlijk regen gevallen, dat was genieten met volle teugen :) Ook hier krijgen we de nieuwsberichten over wateroverlast in Limburg, dat lijkt me ook wat veel van het goede. Misschien kun je de regen naar het westen sturen :)

Helaas is het nu alweer droog en voorspellen ze vanaf vanavond weer zon. Dus de frisse bewolking neem ik nu nog maar even goed in me op.
Alle reacties Link kopieren
Ik ook hoor Elf... heerlijk even dit.
Zo vaak komt dit niet voor hier, echt een héle dag regen/bewolking dus ik geniet er even van.
Heerlijk die rust even :heart: het kan nog warm genoeg worden.

Heb ik het trouwens niet over de overlast in Limburg.. Dat is natuurlijk echt drama.. hopelijk viel het bij jullie uiteindelijk ook mee Kimmeke.
Alle reacties Link kopieren
Daar gaan we weer, 27 graden en zonnig vandaag. Veel sterkte allemaal.
Vond gisteren ook niet zo prettig weer, heb in de middag de airco even aangehad en dat was fijn. Beste beslissing ooit om aan te schaffen.
Meteen minder misselijk.

Ik heb nu alles op en zonnescherm uit, hopelijk valt mee vanmiddag bij ons.
Alle reacties Link kopieren
Huh? Ik lees net dat dit forum blijft!!??
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
tanteslankie schreef:
17-07-2021 09:29
Huh? Ik lees net dat dit forum blijft!!??
Klopt, maar ik blijf op viafora.
tanteslankie schreef:
17-07-2021 09:29
Huh? Ik lees net dat dit forum blijft!!??

Huh? Echt?
tanteslankie schreef:
14-07-2021 14:57
Ik was net bij de Action en guess what? Ik zag paddestoelen en pompoen decoraties! Ik kon me nog net inhouden. En bij de bloemist stonden de bolchryssanten al weer klaar. Geweldig!!

Oh heerlijk! Ik tel zo hard af naar de herfst he!

Nog 67 dagen tot de herfst!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven