Wintervreugd voor de zomermoppers - deel 9

21-07-2021 17:09 3922 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hallo allemaal!

Met smart wachtend op onze geliefde herfst- en winterperiode (en dat ze maar heel donker, nat en koud mogen zijn) kletsen, klagen en zeuren we over de zomer, de helbal, het ellendige lange licht, de overlast en alles wat je maar kwijt wil over die nare zomerperiode.

Wees welkom zomerhaters!
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb liever 19 graden met afwisselend zon en bewolking, dan 23 graden met buien zoals vandaag. Zo vies plakkerig en aangezien ik de zonneschermen dan omhoog moet doen, warmt het tussen de buien door weer op in huis.

En de mensen op vakantie gun ik ook wat droge dagen. Zo gaan zoon en zijn vriendin volgende week 4 dagen kamperen in Luxemburg. Zou jammer zijn als het verregent.

Mijn lichaam (en geest) is ook wel een beetje kapot, maar lang niet zo ernstig als bij jullie EHR en FeeLucifer. Wat naar :hug:
Ik hoop ook voor de rest van de Benelux dat de erge buien wegblijven, nog meer water op sommige plekken is sowieso zeer ongewenst nu.
Ik heb ook dat ik wel een beetje heldere geest heb voor het eerst in jaren in de zomer. Ik heb zowaar wat dingen ontworpen op laptop en wat dingen uitgedacht voor de dagen dat ik wel wat kan uitvoeren.


Maar ik kijk ook echt uit naar nog meer koelte en lekkere herfstdagen. :-D
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
Dduubbeell
tanteslankie wijzigde dit bericht op 26-07-2021 22:19
95.96% gewijzigd
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren Quote
Jeetje. Het is 26 juli, donker en regen buiten, ik lig onder een dekentje in bed. Vorig jaar gingen we op deze dag op vakantie en stikte ik de moord van de hitte. Het is een rare wereld...

Ik heb trouwens een práchtige poncho besteld. Petrol blue.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
FeeLucifer01 schreef:
26-07-2021 21:13
Dat is naar EHR, hoe erg 'stuk' is je lichaam nu? :hug:

Ik heb crps. In lekentaal: chronische zenuwpijn.
Herkenbaar, zenuwpijn is de hel. Ik heb nog meer pijnklachten maar de zenuwpijn in mijn onderlichaam is echt meest vreselijke ooit.


:-|

Echt *ut. :redrose:
Alle reacties Link kopieren Quote
Elf12345 schreef:
26-07-2021 17:15
@Jixxy, echt superbedankt voor je lieve en hoopvolle berichtje. Ik heb hem hier thuis zelfs voorgelezen, we hadden er allebei veel aan en het geeft veel goede moed :heart:
Aw :bigkiss: nou heel graag gedaan.
'Koude hoop op warme dagen' kan mij ook veel goeds doen dus altijd fijn om dat voor ander te kunnen betekenen! Voor jou en je fam.

Ik hoop dat het huidige weer je wat rust geeft!
FeeLucifer01 schreef:
26-07-2021 23:18
Herkenbaar, zenuwpijn is de hel. Ik heb nog meer pijnklachten maar de zenuwpijn in mijn onderlichaam is echt meest vreselijke ooit.


:-|

Echt *ut. :redrose:

Treffende omschrijving. Hier daarnaast ook fibromyalgie. Maar dat is een eitje in vergelijking met zenuwpijn. Althans, dat ervaar ik zo.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hallo herfst :-D
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren Quote
tanteslankie schreef:
26-07-2021 22:18
Jeetje. Het is 26 juli, donker en regen buiten, ik lig onder een dekentje in bed. Vorig jaar gingen we op deze dag op vakantie en stikte ik de moord van de hitte. Het is een rare wereld...

Ik heb trouwens een práchtige poncho besteld. Petrol blue.
Niet te geloven he, zo fijn! Kon het maar elke zomer zo zijn, dit maakt echt blij :) :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Heerlijk inderdaad, nu de temperaturen nog verder naar beneden :lol:
Maar dat bedoel ik meer richting Herfst hoor, niet echt realistisch voor nu.
Maar voor juli is dit al echt heaven :heart:
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik krijg gewoon zin in erwtensoep en stamppot en warme chocolademelk met slagroom van dit weer :flirting:
...
Alle reacties Link kopieren Quote
Echt wat een verschil metdie hel van 40 graden vorig jaar…ik zit hier heel blij te zijn :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ook! Zo fijn om te weten dat ik de komende week goed zal slapen...
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren Quote
tanteslankie schreef:
27-07-2021 19:21
Ik ook! Zo fijn om te weten dat ik de komende week goed zal slapen...
Heel herkenbaar! Pfff wat een angst kon dat geven vorig jaar; wetende dat t weer een benauwde hete nacht werd.

De mentale rust die t geeft om uit t raam te kijken naar de regen.. Zo fijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zat vanochtend een vlog te kijken, daarin vertelde ze dat haar ouders momenteel in Frankrijk zitten (ik schat een vlog van 2 á 3 weken geleden) daar was het 8 graden!
Het eerste wat ik dacht was, waar dan? Ergens in de bergen?
Maar ook, wat een verschil! Ik kan niet wachten tot de lage temperaturen!
Alle reacties Link kopieren Quote
tanteslankie schreef:
27-07-2021 19:21
Ik ook! Zo fijn om te weten dat ik de komende week goed zal slapen...
Fijn he :)
Had gisteravond gewoon kaarsjes aan en dat in juli heerlijk!
Hier nu ook weer bewolkt en regen, dit weer is echt een cadeautje :heart:
Alle reacties Link kopieren Quote
Alvast tot volgende week dinsdag max 21/22 graden prima :yes:
Alle reacties Link kopieren Quote
Zo fijn dat de slaapkamer wat afgekoeld is! Lig nog wel onder alleen het dekbedovertrek, maar vermoed dat het zomerdekbed er snel weer in gaat. Heb sinds 8 weken eindelijk weer 2 redelijke nachten gehad.
Kan iemand een regendansje doen? Onze schuur ligt zo vol met lege verhuisdozen die niet meer te gebruiken zijn, dat we ze klein willen vouwen. Voor dat doeleinde liggen er een aantal buiten en in de hoop dat ze natregenen. Daarna zijn ze tot kleine pakketjes te vouwen. Schijnt alleen die akelige helbal weer in plaatst van dat er een beetje meegewerkt wordt.
Morgen begint augustus en dat begint goed! Fris en nat!
En dan nog maar een maandje en dan zitten we alweer in de BER-maanden! :cheer2:
Alle reacties Link kopieren Quote
Echt niet normaal zeg. Ik had het koud toen ik net wakker werd. Met geluid van regen op het dak! Blijer kun je me niet maken!

Ik heb medelijden met de zomerliefhebbers maar jongens, voor ons is dit een zegen. Ik hou er trouwens ernstig rekening mee dat een deel van augustus en september nog wel warm kunnen worden...

Trouwrns, wie is er nog in voor een meet in november?
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
tanteslankie schreef:
31-07-2021 08:51
Ik heb medelijden met de zomerliefhebbers

Ik dus niet. Zij hebben 3 snikhete zomers gehad!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven