Wintervreugd voor de zomermoppers - deel 9

21-07-2021 17:09 3922 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hallo allemaal!

Met smart wachtend op onze geliefde herfst- en winterperiode (en dat ze maar heel donker, nat en koud mogen zijn) kletsen, klagen en zeuren we over de zomer, de helbal, het ellendige lange licht, de overlast en alles wat je maar kwijt wil over die nare zomerperiode.

Wees welkom zomerhaters!
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier is de voorspelde regen en onweer voor vandaag en morgen alweer van de radar verdwenen....
Alle reacties Link kopieren Quote
Sterrenstof74 schreef:
24-07-2021 14:02
Hier is de voorspelde regen en onweer voor vandaag en morgen alweer van de radar verdwenen....
Wat balen!
Hier gaat het volgens mijn weerapp om 21.00 uur regenen en onweren. Stond eerst nog op 18.00 uur, dus eerst zien..
Morgen weinig zon met regen en onweer.

Nu 24 graden, bah. Ben wel even klaar met die warme zonnige dagen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Balen Sterrenstof.. hopelijk komt er toch nog wat die kant op.
Hier net in slaap gevallen op de bank en wakker geworden met regen :heart:
Geen zon gezien vandaag, heerlijk!
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier zijn echt 3 druppels regen tot nu toe gevallen. Zeer teleurstellend. Waar blijft die regen? Ik was helemaal hyped up :cry:
Stephanisaurus schreef:
24-07-2021 20:31
Hier zijn echt 3 druppels regen tot nu toe gevallen. Zeer teleurstellend. Waar blijft die regen? Ik was helemaal hyped up :cry:

Nou inderdaad. Drenthe zou code geel. Valt toch tegen met drie druppels.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik dacht het al... want zo ging het vaak deze zomer. Regenbuien lossen blijkbaar gewoon op of er valt niks... het blijkt weer totaal niet te voorspellen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier is het vandaag vies benauwd. Ben nu bij mijn ouders, voor de vorm vroeg ik of het buiten of binnen eten werd zodat ik de tafel kon dekken. Wilde ze buiten... koekkoek
Alle reacties Link kopieren Quote
Het is hier in limburg weer ontzettend warm en benauwd. Gok in de zon wel tegen de 30 graden.

Die voorspelde regenbuien zie ik ook nog niet over ons heen gaan.

Wat een anti climax weer :roll:

Blij als het volgende week wat koeler wordt hoor. Helemaal klaar met die zomer. (Ook al valt ie tot nu toe nog "mee")
Alle reacties Link kopieren Quote
Inderdaad vies benauwd weer. Gisteren, eind van de avond, toch nog even wat regen. En dat verdampt nu 'lekker' door die helbal.
Slecht geslapen en ben erg jankerig vandaag. Precies 8 weken geleden kwamen mijn ouders op de fiets aanwaaien en complimenteerde mijn vader mij met de tuin. En vandaag doet het besef dat ik hem echt nooit meer zie, me steeds in tranen uitbarsten.... :cry:
Alle reacties Link kopieren Quote
Twee woorden: smerig benauwd.

Oké, iets meer: net terug van een rondje wielrennen. Klam, ik vind dat vies. Al fietsend heb je gelukkig nog wat verkoeling door wind. Maar alsnog.
Typisch van dat pre-onweer weer, maar geloof er niks van dat dat valt. Hopelijk heb ik het mis.
Alle reacties Link kopieren Quote
@Sterrenstof :hug: heel veel sterkte.. :rose:
Alle reacties Link kopieren Quote
Sterrenstof74 schreef:
25-07-2021 13:53
Inderdaad vies benauwd weer. Gisteren, eind van de avond, toch nog even wat regen. En dat verdampt nu 'lekker' door die helbal.
Slecht geslapen en ben erg jankerig vandaag. Precies 8 weken geleden kwamen mijn ouders op de fiets aanwaaien en complimenteerde mijn vader mij met de tuin. En vandaag doet het besef dat ik hem echt nooit meer zie, me steeds in tranen uitbarsten.... :cry:
Ahh sterkte :hug:

Ik hoop in ieder geval voor je dat het weer een beetje mee zit daar zodat je wel even je rust kan pakken vandaag :there:
Alle reacties Link kopieren Quote
Rond 15.30 uur een lekkere bui gehad, daardoor is het buiten ook lekker afgekoeld van 24 naar 21 graden
Alle reacties Link kopieren Quote
Ach Sterrenstof, je bent regelmatig in mijn gedachten. Wat is het toch verdrietig :rose:
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Sterkte Sterrenstof
:rose:
Sterrenstof :hug:
Het was benauwd vandaag, maar wat was de regen heerlijk! Gelukkig hier geen wateroverlast, dus genoten van een wandeling in de regen. Ook nog een terrasje gepakt, onder een parasol want anders werd m'n broodje nat :). En het was al lekker vroeg donker.
Deze week ook nog een dagje naar de dierentuin, wat een zaligheid dat het niet zo warm is dat ik alleen maar lamlendig op de bank kan liggen. Kon het maar elke zomer zo zijn!
Op een paar benauwde dagen ( en nachten) na, ben ik nog steeds 'blij' met deze zomer.

Minder pijn en minder opgezwollen en veel minder ziek dan afgelopen paar jaar. Ik ben af en toe wel beroerd maar airco aan dan even en koel douchen en ik trek het weer. Ik heb nog niet gespuugd.
Het is warm/zonnig genoeg steeds voor mijn kinderen en alle zomerliefhebbers en ik trek het allemaal nog.


Natuurlijk kijk ik uit naar de herfst ( echt heel erg) maar zoals vandaag is en de voorspellingen zijn voor de aankomende 2 weken. Ik teken ervoor. Hopelijk blijft het ook echt zo betrekkelijk koel voor tijd van het jaar. :heart:


En hier ook meer zin in dingen doen, mijn kapotte lichaam kan nu wel een stukje fietsen of naar een meertje en wat zwemmen en naar de speeltuin met kind.
Stadten met de oudste van de week. :heart:
anoniem_404927 wijzigde dit bericht op 26-07-2021 07:48
8.78% gewijzigd
Sterkte Sterrenstof. :rose:
FeeLucifer01 schreef:
26-07-2021 07:46
Op een paar benauwde dagen ( en nachten) na, ben ik nog steeds 'blij' met deze zomer.

Minder pijn en minder opgezwollen en veel minder ziek dan afgelopen paar jaar. Ik ben af en toe wel beroerd maar airco aan dan even en koel douchen en ik trek het weer. Ik heb nog niet gespuugd.
Het is warm/zonnig genoeg steeds voor mijn kinderen en alle zomerliefhebbers en ik trek het allemaal nog.


Natuurlijk kijk ik uit naar de herfst ( echt heel erg) maar zoals vandaag is en de voorspellingen zijn voor de aankomende 2 weken. Ik teken ervoor. Hopelijk blijft het ook echt zo betrekkelijk koel voor tijd van het jaar. :heart:


En hier ook meer zin in dingen doen, mijn kapotte lichaam kan nu wel een stukje fietsen of naar een meertje en wat zwemmen en naar de speeltuin met kind.
Stadten met de oudste van de week. :heart:

Mijn kapotte lichaam kan het helaas niet, maar voor de rest helemaal eens.
Alle reacties Link kopieren Quote
@Jixxy, echt superbedankt voor je lieve en hoopvolle berichtje. Ik heb hem hier thuis zelfs voorgelezen, we hadden er allebei veel aan en het geeft veel goede moed :heart:
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een verademing dit inderdaad! Hier nu bewolkt met regen, zo fijn rond dit tijdstip.
Eindelijk weer eens wat uit handen kunnen krijgen vandaag, meteen meer inspiratie om dingen aan te pakken :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Heel stiekem geniet ik nu toch wel. Kan lekker mijn dingetjes doen zonder dat het zweet op mijn rug staat. Maar een beetje droger mag van mij dan ook wel weer. Zeker voor de mensen die nu vakantie hebben en in een tentje zitten. Over anderhalve week komt mijn nichtje van 17 jaar 3 dagen komt logeren. Dan zou ik het toch fijn vinden om wat te kunnen gaan doen met haar.

Maar alles beter dan de hitte. 2 Jaar terug was het op deze datum de op 1 na heetste dag, 25 juli was de heetste. Zal ik altijd onthouden, want op 2 jaar geleden is mijn moeder overleden en op de heetste dag heb ik bij haar in het verpleeghuis geslapen en had ik het gewoon koud.

En wat te bedenken van de rust op de camping. Geen mensen die met de visite tot 12 uur 's avonds buiten zitten met het nodige geluid. Lekker met mijn raam open slapen en mijn dekbed over me heen kunnen doen. Heerlijk!
EHR schreef:
26-07-2021 09:28
Mijn kapotte lichaam kan het helaas niet, maar voor de rest helemaal eens.
Dat is naar EHR, hoe erg 'stuk' is je lichaam nu? :hug:

Ik moet bekennen dat ik zoiets alleen kan als ik een 'goede' dag hebt omdat de behandelingen op hoogste werking zijn, ik rust heb gehad van te voren en ik de dag erna naar mijn therapeut kan en verder een paar dagen niets meer moet. En als niet te heet is. :-D

Ik wilde vandaag klein stukje fietsen met mijn jongste. Maar is ook niet gelukt. Morgen nog maar eens kijken.
Maar met heet weer kan ik het sowieso wel vergeten, dus ik ben 'blij' vooralsnog. :heart:
https://www.weeronline.nl/nieuws/weerov ... -2021-juni

Grappig, juni was gewoon weer heel warm, alleen door de heftigheid van de buien ook wat meer mm regen.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven