Wintervreugd voor de zomermoppers

10-12-2017 15:30 3015 berichten
De tijd van sneeuw en koude is aangebroken! :jump: Behaaglijke en fijne tijden dus voor ons zomerhaters. :cat: Maar ook tijdens warme, klamme en voor ons nare dagen kunnen we in dit topic klagen en elkaar een koel hart onder de riem steken.

Wees welkom!

Afbeelding

Klik hier voor het vorige topic
anoniem_356192 wijzigde dit bericht op 10-12-2017 16:51
29.86% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
RégineFilange schreef:
29-10-2018 10:31
Misschien stel ik me aan, maar ik ben zo bang dat er permanente zomertijd komt. Dus ik probeer alles wat met het onderwerp te maken heeft te mijden (ook al staat Arjen aan de goede kant en kijk ik elke week trouw naar ZML).

Gaan topics nog steeds dicht bij 3000 posts? Dan moet er straks een nieuwe komen :)
Hier óók een!
Alle reacties Link kopieren
FadeToBlack schreef:
28-10-2018 15:29
Brussel gaat er niet over, onze eigen regering gaat de knoop doorhakken. Fingers crossed....
Oooh ik dacht die fijne mijnheer Juncker ofzo. Anyway ik heb nul vertrouwen er in.
Ik kan me er niet echt druk om maken, eerlijk gezegd. De hoge piefen doen toch wat ze willen.

Mijn voorkeur gaat trouwens wel uit naar het afschaffen van de zomertijd.
Ik lees net op NOS.nl dat er voorlopig geen beslissing komt.... Betekent dus dat voorlopig zomer- en wintertijd nog behouden blijft. Gelukkig geen permanente zomertijd, maar die klok verzetten in maart vind ik toch altijd weer behoorlijk kut... :(
Ik heb zelf nooit last van het verzetten van de klok, maar ik kan me voorstellen dat andere mensen er wel last van hebben en dat zij het als onprettig ervaren.

Gelukkig duurt het nog wel even voordat het maart is, RF!
Nectarinepit schreef:
29-10-2018 17:07

Gelukkig duurt het nog wel even voordat het maart is, RF!

Zeker! Sterker nog, de fijne tijd is gisteren pas begonnen :) Heerlijk dat het nu om deze tijd gaat schemeren. Echt een fijn gevoel dat nu de avond valt en je kan koken en eten in het donker (vind ik zelf altijd het ijkpunt, of het donker is onder het eten :P ).
Ja he! Dat vind ik ook fijn, het is zo gezellig. Veel gezelliger dan in de volle zon te moeten koken of eten.

Heeft er iemand trouwens nog een lekker herfstrecept dat eventueel ook in een slowcooker gemaakt kan worden? Ik wil morgen de slowcooker aanzetten en dacht hachee te maken, maar misschien heeft iemand nog een ander lekker recept. :)
Wat een heerlijk weer! :heart:
tanteslankie schreef:
28-10-2018 22:32
Kijken jullie Lubach? Hij is tegen de permanente zomertijd en legt nu uit waarom de permanente zomertijd belachelijk is!!
Vond vooral de uitleg waarom bepaalde mensen massaal zomertijd willen... Te grappig en triest tegelijk.
Nou ja, een storm in een glas water dus, die hele zomertijd/wintertijd-discussie. Wordt vervolgd over een paar jaar. En dan hopelijk iets minder overhaast, zodat mensen tenminste duidelijk gemaakt kan worden wat het precies inhoudt.

En ja, wat was het lekker vroeg donker vandaag. Wat was het sowieso een heerlijke dag vandaag! Lage temperatuur (6 graden hier) en geen straaltje zon! Ik heb genoten!

RégineFilange schreef:
29-10-2018 10:31
Gaan topics nog steeds dicht bij 3000 posts? Dan moet er straks een nieuwe komen :)

Ja, volgens mij nog steeds bij 3000 posts.
Wat mij betreft helemaal prima als jij weer een nieuw topic zou willen openen. :-]
Zalig weer vandaag!!!!!
Akeleila schreef:
29-10-2018 17:57
Nou ja, een storm in een glas water dus, die hele zomertijd/wintertijd-discussie. Wordt vervolgd over een paar jaar. En dan hopelijk iets minder overhaast, zodat mensen tenminste duidelijk gemaakt kan worden wat het precies inhoudt.

En ja, wat was het lekker vroeg donker vandaag. Wat was het sowieso een heerlijke dag vandaag! Lage temperatuur (6 graden hier) en geen straaltje zon! Ik heb genoten!





Ja, volgens mij nog steeds bij 3000 posts.
Wat mij betreft helemaal prima als jij weer een nieuw topic zou willen openen. :-]
Nee joh.

Dan heeft de rest van de buurlanden waar Rutte naar gaat luisteren, dat heeft hij al aangegeven, gekozen en gaan wij mee.
Echt niet dat er naar mensen geluisterd gaat worden. Of naar experts. :-D
Akeleila schreef:
29-10-2018 17:57
Nou ja, een storm in een glas water dus, die hele zomertijd/wintertijd-discussie. Wordt vervolgd over een paar jaar. En dan hopelijk iets minder overhaast, zodat mensen tenminste duidelijk gemaakt kan worden wat het precies inhoudt.

En ja, wat was het lekker vroeg donker vandaag. Wat was het sowieso een heerlijke dag vandaag! Lage temperatuur (6 graden hier) en geen straaltje zon! Ik heb genoten!





Ja, volgens mij nog steeds bij 3000 posts.
Wat mij betreft helemaal prima als jij weer een nieuw topic zou willen openen. :-]
Ja hoor, dat wil ik best doen.

Moet ik dan eerst even in het modtopic vragen of deze dicht kan?
Zal ik de TT hetzelfde laten of iets nieuws verzinnen? :P
Ik heb de vorige versies allemaal gevonden, dus ik ga van de volgende een deel 6 maken en zet de rest allemaal in de OP. Ik ben graag volledig en gestructureerd ;)

Kom allemaal naar het nieuwe topic!

psyche/wintervreugd-voor-de-zomermopper ... ges/430606

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven