Wintervreugd voor de zomermoppers

10-12-2017 15:30 3015 berichten
De tijd van sneeuw en koude is aangebroken! :jump: Behaaglijke en fijne tijden dus voor ons zomerhaters. :cat: Maar ook tijdens warme, klamme en voor ons nare dagen kunnen we in dit topic klagen en elkaar een koel hart onder de riem steken.

Wees welkom!

Afbeelding

Klik hier voor het vorige topic
anoniem_356192 wijzigde dit bericht op 10-12-2017 16:51
29.86% gewijzigd
SadSloth schreef:
30-05-2018 22:53
Oooooh, dat lijkt me de hel op aarde. Heb zelf ook mijn proeftijd niet overleefd bij de McDonalds oa door de warmte. Verschrikkelijk.
Dat was het ook. Zeker omdat ik ook de spoelkeuken bij moest houden en het daar nog veel heter was dan in het restaurant. En je moest een dikke spijkerbroek aan, een shirt met lange mouwen en een schort. Echt ik kon niet meer. Dat was die hele hete zomer van 2010. Toen woonde ik nog in het zuiden van het land.
Ik heb ook bij de Mc gewerkt maar wij hadden daar op Schiphol gelukkig wel airco.

Het is hier in huis lekker afgekoeld nu naar 23.5 graad. Dat is het enige voordeel aan zo achterlijk vroeg naar werk toe moeten, dat je kan fietsen in de koelte. Sterkte allemaal vandaag, morgen koelt het af naar 22 graden!
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat ik doodging gisteravond tijdens de avondvierdaagse. Het is nog nooit zo stil grweest. Iedereen was bevangen door de hitte.

Vandaag nog overleven en vanaf morgen hopelijk wat koeler. Voor mijn gevoel is het al maanden zomer. Ik hoop echt niet dat dit zo doorgaat tot en met september. Dan ga ik emigreren...
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Het regent! En het koelt af!
Deze namiddag naar het schijnt terug 27 graden en hoger, maar nu regent het! Alle ramen en deuren open en even genieten voor zo lang het duurt.
Hier trekt alle regen weer eens langs ons heen en is het drukkend warm. We beginnen ons enorm zorgen te maken, want al het groen hier is geel. Het is hier nu 26 graden en de zon schijnt :(
Het is zó warm, het houdt maar niet op :( na dagenlang de gordijnen dicht merkte ik dat de planten het niet zo naar hun zin hadden, dus ik dacht "ik kom ze een beetje tegemoet". Nou spijt als haar op mijn hoofd omdat het nu 27 graden is in huis. Ik dacht dat deze temperaturen zouden gaan wennen, maar de warmte lijkt alleen maar drukkender te worden.
Morgen nog steeds zo warm zie ik. Hopelijk wordt het zaterdag dan ein-de-lijk wat koeler.
Geen regen gezien vandaag. Heb me weer kapot gezweet :-(
Het heeft een paar uur geleden eindelijk weer geregend en het voelde even verkoelend aan. Helaas brak vlak erna de zon weer door en is het drukkend warm.
Zou graag weer fatsoenlijk willen slapen.
The owls are not what they seem.
Hier deze ochtend stevige buien en wat gedonder het was toen echt wel koeler buiten maar helaas in de loop van de voormiddag kwam die zon erdoor en werd het toch nog 27/28 graden en zwoel aanvoelend bah bah bah
Hier regent het al 2 uur lang achter elkaar door met grote hagelstenen, flinke bliksem. Het water staat zelfs in onze schuur :( wel is het 12 graden gedaald!
Hier in het noorden krijgen we aan de lucht te zien snel onweer :-D
aha, ik zie dat alle buien in het noorden hangen (weeronline) :furious:
Hier (omgeving Harderwijk) net een klein buitje......hele dag weer puffen. Hoor nu wat gerommel in de verte. Het lijkt idd Sl weken te duren ben er zoooo klaar mee. Vannacht was niet te doen zo klef.
miedo schreef:
31-05-2018 16:43
Hier in het noorden krijgen we aan de lucht te zien snel onweer :-D
En wat een heerlijke koele lucht ineens!!! :flirting:
Plaatje plakken lukt niet...
Oh wat een verschrikkelijke benauwde dag was het vandaag... Geen drupje regen gezien in Arnhem. Ik zit nu op het balkon en het lijkt gelukkig iets af te koelen. Wat een pokkenweer was het deze week, het feestje was compleet met de barbecue van de benedenburen in de voortuin gisteravond :puh:
Hopelijk kloppen de vooruitzichten en wordt het ietsjes frisser de komende dagen?!
Ik vind de warmte binnen zo verschrikkelijk, op mijn slaapkamer is het 28 graden nu. Ik heb een paar dagen geleden gezegd dat je je niet teveel op getallen moet focussen, maar het is zonder twijfel warm in huis. Het wordt tijd om een buitentent aan te schaffen (goedkoper dan een airco :P)
Life isn't about getting and having, it's about giving and being.
Weer een dag vol zon en warmte, en zonder regen en onweer ondanks alle voorspellingen. Het lijkt er wel op dat het vanaf morgen minder warm gaat worden, maar eerst maar even zien
Pff kom ook even klagen.
Wilde wel met de hond van de buren gaan lopen, maar wat een hitte.
Ik drijf mijn bed uit.
Nu is misschien kat ook nog ziek. Ook dat nog.En uiteraard weer precies voor het weekend. grr
Het is hier heerlijk nu, 18 graden buiten, bewolkt en mistig. Perfect. Het koelt eindelijk af in huis. Voel me meteen al een stuk beter.

Oh en sterkte met je kat Miedo! Hoop dat het meevalt.
Hier gelukkig ook een stuk koeler en bewolkt, eindelijk :) ramen open, heerlijk.
Ok, ik ga even los.

Wat een kutwarmte, ik zweet me gek! In huis is het benauwd, ik haat mijn buren omdat ze elke avond in de tuin zitten te lullen en wij niet kunnen slapen, het wordt er ook niebeter op en mijn leven voelt als voorbij...

Maar verder gaat het goed hoor :proud:
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Heel de ochtend en voormiddag hevige buien en nu nog steeds bewolking en lichte regen buiten is het dus lekker,hopelijk nog een hele namiddag van dat. 1 minpunt: helaas blijft het bij mij de warmte nog binnen hangen dus nog niets afgekoeld maar ja niets aan te doen. Volgende week word het hier 26 graden maar de nachten worden koeler en dat is goed
Nou hier geen onweer hoor. :-(
Kat had teveel ontlasting in de darmen.
Meneer heeft een klisma gehad.
Vandaag is het bij mij thuis heerlijk. 21 Graden en geen zon! Even dat vreselijk hete ding niet zien en voelen, heerlijk. Zelfs de bedrijfsleider van een winkel zei tegen mij lekker nu buiten, even bijkomen. Nee, niet iedereen vindt die hitte heerlijk dat blijkt wel.
Daantje1970 schreef:
01-06-2018 13:36
Vandaag is het bij mij thuis heerlijk. 21 Graden en geen zon! Even dat vreselijk hete ding niet zien en voelen, heerlijk. Zelfs de bedrijfsleider van een winkel zei tegen mij lekker nu buiten, even bijkomen. Nee, niet iedereen vindt die hitte heerlijk dat blijkt wel.
Helaas kom ik nooit zo iemand tegen die warmte niet fijn vind. Vandaag zelfs al voor de 20ste keer moeten horen wat een slecht weer vandaag, het regent altijd in België en waar is de warmte naar toe? grrr (6)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven