Wintervreugd voor de zomermoppers

10-12-2017 15:30 3015 berichten
De tijd van sneeuw en koude is aangebroken! :jump: Behaaglijke en fijne tijden dus voor ons zomerhaters. :cat: Maar ook tijdens warme, klamme en voor ons nare dagen kunnen we in dit topic klagen en elkaar een koel hart onder de riem steken.

Wees welkom!

Afbeelding

Klik hier voor het vorige topic
anoniem_356192 wijzigde dit bericht op 10-12-2017 16:51
29.86% gewijzigd
Ik word ook een beetje treurig van de hele dag binnen zitten met de gordijnen dicht :-(
En ik zie ook nu alweer op tegen de komende nacht, al dat gewoel en dan van die onrustige dromen.... Hopelijk komen er binnenkort weer verkoelende regenbuien met onweer!
Ja hoor, ik ben weer aan de dunne, geheid raak met dit weer.

Mensen die dit weer fijn vinden sporen niet. :nut:
clemance schreef:
28-05-2018 20:24

Mensen die dit weer fijn vinden sporen niet. :nut:
Je bent niet de enige :@@:
PDS en warm weer is niet leuk. Met koud weer heb ik er veel minder last van.
clemance schreef:
28-05-2018 20:24

Je bent de enige niet, daarom stinkt die was ook zo :cry:
Alle reacties Link kopieren
Oh vermoeidheid, yep. Hier ook PDS, maar gelukkig valt het verder nu nog mee met lichamelijke klachten(even afkloppen) maar ik houd me zoveel mogelijk rustig. Op het werk gelukkig ook te doen qua warmte en wat mij helpt is zo normaal mogelijk eten en drinken. Niet ineens heel koud drinken (vooral geen ijs, dan krijg ik geheid buikpijn) maar gewoon een kopje thee, verder goed eten en veel water.
watdachtjehiervan schreef:
28-05-2018 18:51
Ik vraag me af waarom jullie geen airco nemen. Ik hou van de zomer maar zelfs wij hebben er een voor s'nachts.
Ik zou het graag willen en mijn vriend zou ook een airco in de stacaravan gaan regelen. Ik heb 6000 keer gevraagd om dat te doen voordat het warm werd. En toen kreeg hij weer een hartaanval en is het er niet meer van gekomen.

Hier koelt het aardig af. Buiten 22 graden, binnen nog 'maar' 26 graden. Sterkte iedereen aankomende nacht.
Lady*Voldemort schreef:
28-05-2018 20:48
:O

Ik heb het echt met je te doen... moet je de was ook sorteren of vooral sjouwen met die zakken?
Lady*Voldemort schreef:
28-05-2018 20:48

Ooooooooooooooh wat erg! :O
Wat een rotnacht zeg. Ondanks dat we alles open hadden (wat de katten geweldig vonden, want die zijn heel de nacht buiten geweest) bleef het 24 graden in de slaapkamer. En ik zweet eigenlijk nooit, nou...vannacht dus wel.
Ja, dat was niet leuk vannacht. En nog een gevecht met een mug :(
Vanmorgen om 5.00 was het al 30 graden in de woonkamer. Gedver wat haat ik dit weer.
Ben nadat mijn man naar het werk is gegaan gelijk gaan strijken, daarna toilet schoongemaakt en overal gestofzuigd.
Lig nu even op de bank. Voel me rot en moet voor Mn gevoel nog zoveel doen want morgen weer werken.
Ik hoop oprecht dat de rest van de zomer regenachtig en koel is!

Als iemand vandaag zegt dat lekker weer is krijgt die een beuk. :swear:
Hier 24,5 in de woon kamer.
Voor vanavond hebben ze in deze regio pittige (hagel)buien beloofd.:)
Sterkte allen die vandaag moeten werken.
Ik moet vandaag weer urine opvangen voor de kat. Ik hoop dat het snel gebeurd is.
Ik moet ook nodig de badkamer schoonmaken en stofzuigen. Denk dat ik dat vannacht om 2 uur maar ga doen. Nu echt niet.
Vanochtend zo vroeg mogelijk gaan hardlopen, maar toen was het blijkbaar al 25 graden. Ik ben herrezen uit de dood.
SadSloth schreef:
29-05-2018 10:19
Vanochtend zo vroeg mogelijk gaan hardlopen, maar toen was het blijkbaar al 25 graden. Ik ben herrezen uit de dood.
O_O o, dat je dat kan met deze hitte. Respect!
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Yasmeenah82 schreef:
29-05-2018 11:37

's ochtends heel vroeg gaat misschien nog wel, maar ik zie nog veel extremer: Mensen die op het heetst van de dag aan het rennen zijn. Die zijn blijkbaar immuun ofzo? Als ik zoiets zou doen ga ik gewoon dood denk ik.
ñuca schreef:
29-05-2018 11:41
's ochtends heel vroeg gaat misschien nog wel, maar ik zie nog veel extremer: Mensen die op het heetst van de dag aan het rennen zijn. Die zijn blijkbaar immuun ofzo? Als ik zoiets zou doen ga ik gewoon dood denk ik.
Ik ook!
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Yasmeenah82 schreef:
29-05-2018 11:37
Ja nou, ik moet blijven hardlopen vanwege mijn verhoogde kans op een hartinfarct op jonge leeftijd. Voel me ook stukken beter als ik blijf hardlopen. Als ik trainingen zou overslaan, heb ik de komende week geen training meer door dit weer. Dan maar 's ochtends vroeg :cry:
Ik doe ook aan hardlopen. Maar als het echt warm is, zoals nu, wil ik nog wel eens een looptraining vervangen door zwemmen.
Verder weet ik echt niet wat ik met mezelf aan moet op dit moment. Het huis is 27 graden, buiten nog warmer, geen regen om naar uit te kijken want ik denk niet dat er wat valt hier, douchen kan maar binnen 1 minuut plakt alles weer... ooit wordt het weer koel en regenachtig... kijk er zo naar uit!!
Ik ben zo jaloers op mensen die dit weer fijn vinden.
Voel me zo akelig nu. Verveel me ook omdat ik binnen zit. Alles dicht en 2 grote ventilatoren op volle kracht. En de airco aan. Dan is het te doen maar dat kan alleen als je niet meer naar buiten hoeft.
Wat verlang ik naar oktober...
Sorry mag ik heel even meedoen: AAAARRRGGHHHH,ik :@ haat dit warme weer!!!
In mijn ideaal scenario gaat het rond een uur of half zes regenen, tot half zeven, zodat ik daarna in een fijn afgekoelde, fris ruikende natuur kan gaan lopen. Zweet ik misschien ineens een hoop vocht uit.
Blehhhh ik sluit ook weer even aan.
Super warm in de bus, met nekpijn (van spanningen) thuis gekomen omdat ik ingewerkt wordt op een nieuwe afdeling.
Nieuwe mensen en zit dus totaal niet lekker in mijn vel momenteel.

Het gaat dus druk worden op de afdeling en iedereen heeft het over vakantieplannen... en ik ben echt al jaren niet weg geweest omdat ik een laag inkomen heb en sparen amper lukt (meer uren werken is niet haalbaar) en ik trek het even niet....

Ben ook zo toe aan vakantie, best pittige jaren achter de rug en zou zo graag even alles achter me willen laten en even weg.
Dus ik vind sommige dingen in de zomer ook gewoon heel confronterend.

Sorry mijn klaagzang :-?
Lammy schreef:
28-05-2018 13:29
Dankje voor je belangstelling. Ik heb het heel moeilijk met de dood van mijn hondje en vooral de manier waarop... dat de dader gewoon is doorgereden.
Vandaag ook weer erg warm op mijn werk, sommige woningen zijn echt ovens. Maar ik vind zorgen voor ouderen fijn. Mensen kunnen er toch niets aan doen dat ik last van de hitte heb.
Vind hier verder niet meer zo leuk. Men bepaalt dat het te doen is of juist niet warm en dan ben ik een zeur. Gaat niet om wat een ander voelt maar hoe je zelf de zomer ervaart. En dat er een bepaalt iemand is die constant aan het rellen en beledigen is maakt het niet gezelliger.
En toch zijn mijn Posts niet aangepast door de mods :lampje:
Vriendelijk.
aspirientje schreef:
29-05-2018 14:52
In mijn ideaal scenario gaat het rond een uur of half zes regenen, tot half zeven, zodat ik daarna in een fijn afgekoelde, fris ruikende natuur kan gaan lopen. Zweet ik misschien ineens een hoop vocht uit.
Ja dit sowieso en donker vanaf die tijd.
Dat zou helemaal fijn zijn! Want dan kom ik al tot rust voordat de avond begint. Maar donker vanaf 20.30u zou ook al een verademing zijn, die klok vooruit vind ik sowieso onzin.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven