Zomermoppers en wintervreugd!

16-08-2015 14:18 3005 berichten
Het wil nog steeds maar niet winteren, maar gelukkig is er altijd nog het mopper-, klets- en juichtopic voor alle zomerhaters en winterliefhebbers van dit onvolprezen forum. Als een groot veld vol maagdelijke, vers knisperende sneeuw strekken zich wederom vele lege pagina's voor ons uit om te vullen met klachten over plaknachten en blijdschap als de mutsen en de sjaals weer uit het vet kunnen. Wie komt de eerste voetstappen zetten?







We komen trouwens hier vandaan.
Lady*Voldemort schreef:
09-09-2017 15:45
Ik heb een kastanje gevonden :cheer: :cheer: :cheer:
:cheer2:

Hier worden de blaadjes aan de bomen al oranje.
yesss schreef:
09-09-2017 14:43
Fijn is dat he Lammy, als je herkenning hebt. Ik kom dat niet zo vaak tegen.
Ja gelukkig wel hier op het forum :)
De meesten verklaren je toch voor gek als je zegt dat je niet van de zomer houd.
Inderdaad je moet gewoon van hitte houden. Zo lang mogelijk licht en zoveel mogelijk de bbq aan. Tel daarbij herrie en de gore aanblik van eelthielen in sandalen bij op brrrr.
Ik vond zo leuk dat die mevrouw erover begon.
Haar zoon heeft het ook.
FiIee schreef:
09-09-2017 15:47
:cheer2:

Hier worden de blaadjes aan de bomen al oranje.
Ik zie hier de eerste gele blaadjes ook al. Heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
Hier nog niet veel gekleurde blaadjes gezien maar dat komt nog wel!
Als ik de weerkaarten mag geloven na woensdag zelfs 14/15 graden lekker :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Ohh heerlijk hè Kimmeke, van mij mag het. Ik vond het vandaag nog veel te 'mooi' weer ;-D al die mensen en kinderen op straat. Ik heb ook echt het idee dat sommige mensen er nog even extra van willen genieten omdat de zomer bijna voorbij is en ik, ik kan niet wachten!
yesss wijzigde dit bericht op 10-09-2017 18:19
0.75% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
09-09-2017 20:20
Ik zie hier de eerste gele blaadjes ook al. Heerlijk.
Hier verkleuren de bomen ook al :)
Alle reacties Link kopieren
yesss schreef:
10-09-2017 18:16
Ohh heerlijk hè Kimmeke, van mij mag het. Ik vond het vandaag nog veel te 'mooi' weer ;-D al die mensen en kinderen op straat. Ik heb ook echt het idee dat sommige mensen er nog even extra van willen genieten omdat de zomer bijna voorbij is en ik, ik kan niet wachten!
Dat kan ik me op zich dan wel weer voorstellen als je ervan houdt. Ik klamp me ook altijd vast aan de laatste dagen dat het nog op tijd donker is in februari en maart.

Hier begint het eindelijk wat af te koelen nu de zon weg is, kan ik straks eindelijk mijn knusse vestje aan!
Alle reacties Link kopieren
Vorig jaar was het in mijn streek 30 graden vandaag 17 graden zeer gelukkig hoe het dit jaar is :-D
Lady*Voldemort schreef:
09-09-2017 15:45
Ik heb een kastanje gevonden :cheer: :cheer: :cheer:

Hier hazelnoten :cheer:
Het is hier droog en er staat een klein zonnetje; heerlijk weer om te wandelen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net pepernoten en gevulde speculaas gescoord bij de Aldi :cheer:
Alle reacties Link kopieren
blue_lagoon schreef:
12-09-2017 17:38
Ik heb net pepernoten en gevulde speculaas gescoord bij de Aldi :cheer:
Lekker!!
Ik heb mijn eerste pepernoten ook al op, genieten!
Alle reacties Link kopieren
CarrieM schreef:
12-09-2017 17:54
Lekker!!
Ik heb mijn eerste pepernoten ook al op, genieten!
Heerlijk he, al die Sint-lekkernijen!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn eerste zakje Kruidvat chocolade mix van dit seizoen al op :P
De andere 3 zakljes zullen de komende 2 weken het niet gaan redden :D
zelus73 schreef:
12-09-2017 18:15
Ik heb mijn eerste zakje Kruidvat chocolade mix van dit seizoen al op :P
De andere 3 zakljes zullen de komende 2 weken het niet gaan redden :D
Lekker!
Ik heb mezelf misselijk gegeten aan getrakteerd op speculaasbrokken.
Alle reacties Link kopieren
Ohhh zie het lekker grauw zijn buiten :-D Gister had ik het zelfs even frisjes in mijn zomerjas, hoe fijn is dat! :biggrin: Idd kimmeke1983, ik ben ook echt dankbaar dat we dit jaar een vroege herfst hebben en dat die nare septemberhitte van afgelopen jaar niet in de herhaling is. Geniet allemaal van de pepernoten en vallende blaadjes!
Alle reacties Link kopieren
Vandaag 1 jaar geleden was het 33 graden en zat ik met gebroken botten in het gips en schurende mitella op de eerste operatie te wachten. Ik zit er nu een stuk beter bij!!
Alle reacties Link kopieren
blue_lagoon schreef:
13-09-2017 20:53
Vandaag 1 jaar geleden was het 33 graden en zat ik met gebroken botten in het gips en schurende mitella op de eerste operatie te wachten. Ik zit er nu een stuk beter bij!!
Ah wat naar! Sorry ik kan me dat niet herinneren, had je een ongeluk gehad? En dan ook nog zulk vreselijk weer erbij.
Hopelijk ben je goed hersteld!
Alle reacties Link kopieren
Geeft niets hoor :)

Ik ben op 8 september vorig jaar omgezwikt op mijn sleehakken toen ik op de fiets wilde stappen. Heb toen mijn linkerelleboog gebroken, bot was 1 puzzel. Operatie was toen op 16 september, in verband met de zwelling. En het weer was inderdaad vreselijk, kon maar half douchen vanwege het gips.

Het herstel ging niet helemaal super, in het ziekenhuis een bacteriële infectie opgelopen dus nog twee keer geopereerd en zware antibiotica en ook nog trombose in rechterbeen gehad.

Linkerarm zal ik nooit meer optimaal kunnen strekken.

Maar... inmiddels volop bezig met krachttraining bij de fysio in de sportschool twee keer per week... en... ik kan zelfs weer fietsen!! Dat was mijn allergrootste wens. Ook kan ik weer zwaar huishoudelijk werk helemaal zelf doen. Wat een vrijheid. Dus ik ben tevreden en ga ook niet meer terug denken aan vorig jaar, maar vooruit kijken :)

En dank je wel :)
Alle reacties Link kopieren
Ai wat ellendig joh! :(
Wel heel erg fijn dat je stappen vooruit maakt en dat je weer je eigen dingen kan doen! Dat ga je dan natuurlijk ook weer extra waarderen.
:hug:

En verder voor iedereen: de komende dagen wordt het maar 14 graden! :yes:
Alle reacties Link kopieren
Ik ben mijn vrijheid zeer zeker steeds meer gaan waarderen. Dank je voor je lieve woorden en de knuffel, geef jou er een terug :hug:

En het wordt weertechnisch gezien zeker genieten de komende week!!
Wauw Blue, da's pittig geweest! Wat fijn dat je inmiddels weer zo ver bent dat je weer kunt fietsen ed.
Liggen die sleehakken bij het grofvuil nu? :P
Alle reacties Link kopieren
elf12 schreef:
13-09-2017 22:33
Wauw Blue, da's pittig geweest! Wat fijn dat je inmiddels weer zo ver bent dat je weer kunt fietsen ed.
Liggen die sleehakken bij het grofvuil nu? :P
Hahahaha, grappig dat je dat vraagt. De dag dat ik mijn arm brak werd ik op de SEH rondgereden in een rolstoel door patiëntenvervoer. Was al een oudere dame en ze zei: gooi ze maar gauw bij het vuilnis meid. Zo lief. Ik zweer tegenwoordig ook bij sneakers, haha!

Ik heb net een gezichtsmasker van Dode Zee klei genomen en afgespoeld, nu nachtcrème op.
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel blue_lagoon! :)

Ik droeg vroeger ook wel veel hakken, maar loop nu al jaren op sneakers, lekker comfortabel. Vandaag had ik mijn nieuwe dr. martens aan, ook wel fijn, met een warm vestje meteen een lekker winterse outfit!

Zo'n maskertje klinkt ook fijn!
Alle reacties Link kopieren
Prima herfst week gehad jammer dat het tegen vrijdag hier weer richting 21/22 graden en zonnig weer gaat uiteraard geen ramp temperaturen maar als je 15/16 graden en bewolking gewend bent is het een tegenvaller maar ja er komen nog herfst momenten :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven