Zomermoppers en wintervreugd!

zondag 16 augustus 2015 om 14:18
Het wil nog steeds maar niet winteren, maar gelukkig is er altijd nog het mopper-, klets- en juichtopic voor alle zomerhaters en winterliefhebbers van dit onvolprezen forum. Als een groot veld vol maagdelijke, vers knisperende sneeuw strekken zich wederom vele lege pagina's voor ons uit om te vullen met klachten over plaknachten en blijdschap als de mutsen en de sjaals weer uit het vet kunnen. Wie komt de eerste voetstappen zetten?
We komen trouwens hier vandaan.
We komen trouwens hier vandaan.

maandag 31 augustus 2015 om 13:39
Erwin Krol was altijd zo leuk... Die hield gewoon van de veranderlijkheid van het weer, en iedere verandering was een feestje. Hij was over elk weertype enthousiast.
Die Willemijn de Hond, die heeft de term 'plaknacht' geïntroduceerd, geloof ik. Dus die zal ook wel niet extreem dol zijn op dit soort weer...
Die Willemijn de Hond, die heeft de term 'plaknacht' geïntroduceerd, geloof ik. Dus die zal ook wel niet extreem dol zijn op dit soort weer...
maandag 31 augustus 2015 om 13:43
maandag 31 augustus 2015 om 16:20
maandag 31 augustus 2015 om 17:23
Ik moest 's morgens door de regen fietsen, ik voelde me echt bekeken in mijn T-shirt en korte broek Maar achteraf ben ik er wel blij mee, want het is vandaag 23 graden geworden met een beetje wind en veel bewolking. Gister ook al 21 graden met een redelijk harde wind en veel zon, mij hoor je niet klagen nu Ik ben alleen al superblij dat die voorspelde 25/26 graden uitbleven!
In het zuidoosten is het nog bijna 30 graden Wat zullen jullie het zwaar hebben zeg, een ijskoude knuffel
Ik zou trouwens niet de voorspellingen 100% geloven, want ze kunnen het weer per dag nog niet eens goed voorspellen.. in mijn regio voorspellen ze morgen 18 graden en de rest van de week 16/17 graden, maar ik hou wel rekening met uitschieters. Een week zonder uitschieters in temperaturen is ook niet echt wat voor Nederland
In het zuidoosten is het nog bijna 30 graden Wat zullen jullie het zwaar hebben zeg, een ijskoude knuffel
Ik zou trouwens niet de voorspellingen 100% geloven, want ze kunnen het weer per dag nog niet eens goed voorspellen.. in mijn regio voorspellen ze morgen 18 graden en de rest van de week 16/17 graden, maar ik hou wel rekening met uitschieters. Een week zonder uitschieters in temperaturen is ook niet echt wat voor Nederland
Life isn't about getting and having, it's about giving and being.

maandag 31 augustus 2015 om 17:33
maandag 31 augustus 2015 om 18:09
quote:sebastiaan1234 schreef op 31 augustus 2015 @ 17:23:
Ik moest 's morgens door de regen fietsen, ik voelde me echt bekeken in mijn T-shirt en korte broek Maar achteraf ben ik er wel blij mee, want het is vandaag 23 graden geworden met een beetje wind en veel bewolking. Gister ook al 21 graden met een redelijk harde wind en veel zon, mij hoor je niet klagen nu Ik ben alleen al superblij dat die voorspelde 25/26 graden uitbleven!
Dank je wel voor de ijskoude knuffels zoals ik al eerder schreef het hier bij mij sinds vandaag officieel de 16 de tropische dag normaal hebben we 7/8 tropische dagen per zomer ter vergelijking met 2014 waren het er 5.
En uitschieters van 25 graden kunnen nog altijd tot half Oktober maar die tropische hitte loopt naar zijn einde en geluk maar het is genoeg geweest met die tropische warmte!
Dank je wel voor de ijskoude knuffels zoals ik al eerder schreef het hier bij mij sinds vandaag officieel de 16 de tropische dag normaal hebben we 7/8 tropische dagen per zomer ter vergelijking met 2014 waren het er 5.
En uitschieters van 25 graden kunnen nog altijd tot half Oktober maar die tropische hitte loopt naar zijn einde en geluk maar het is genoeg geweest met die tropische warmte!
maandag 31 augustus 2015 om 18:43
quote:sebastiaan1234 schreef op 31 augustus 2015 @ 18:09:
Stortregen en onweer!
Bye bye meteorologische zomer!
Singin' In The Rain - Taco
https://www.youtube.com/watch?v=xTAjEIzDKMY
Stortregen en onweer!
Bye bye meteorologische zomer!
https://www.youtube.com/watch?v=xTAjEIzDKMY
World of Warcraft: Legion
maandag 31 augustus 2015 om 18:58
quote:hans66 schreef op 31 augustus 2015 @ 18:43:
[...]
https://www.youtube.com/watch?v=xTAjEIzDKMYHaha. Dat zie je mij wel zo doen
[...]
https://www.youtube.com/watch?v=xTAjEIzDKMYHaha. Dat zie je mij wel zo doen
Life isn't about getting and having, it's about giving and being.