Zomermoppers en wintervreugd!

16-08-2015 14:18 3005 berichten
Het wil nog steeds maar niet winteren, maar gelukkig is er altijd nog het mopper-, klets- en juichtopic voor alle zomerhaters en winterliefhebbers van dit onvolprezen forum. Als een groot veld vol maagdelijke, vers knisperende sneeuw strekken zich wederom vele lege pagina's voor ons uit om te vullen met klachten over plaknachten en blijdschap als de mutsen en de sjaals weer uit het vet kunnen. Wie komt de eerste voetstappen zetten?

We komen trouwens hier vandaan.
Alle reacties Link kopieren
Is je sterrenbeeld toevallig Boogschutter?
Ja kimmeke!

Ik heb nu een nieuwe profielfoto btw, hij gaat nog wel veranderen maar ik heb er wel tenminste eentje..
The difference between what you are and who you want to be is what you do.
Ik vind hem wel sexy Dat is toch Demi Lovato?

Weet je, als jong kind was ik juist dol op de zomer, ik had het toen ook veel minder snel warm. De andere seizoenen boeiden me weinig. Nu is het juist andersom En dat is wel vreemd, want ik ben vlak voor de herfst in de buik gekomen en vlak na de lente geboren.. maar goed, ik ben ook twee weken te laat geboren.. (ik heb als sterrenbeeld kreeft)
Life isn't about getting and having, it's about giving and being.
Geen idee als het er mee te maken heeft maar de meeste van mijn familie zijn geboren tussen April en Augustus en die zijn allemaal gek op de zomer hoe warmer hoe liever en 1 neef is geboren in Oktober en ik in December en we zijn allebei gek op de herfst en de winter
Wat lijkt december me een heerlijke maand om in jarig te zijn
En toch is het klinkklare onzin. Ik ben verwekt in de zomer en geboren eind lente, en ik heb een grafhekel aan beiden. Sibling en diens partner geboren in de winter en dat zijn echte zonaanbidders.
quote:sebastiaan1234 schreef op 12 september 2015 @ 20:00:

Ik vind hem wel sexy Dat is toch Demi Lovato?

Weet je, als jong kind was ik juist dol op de zomer, ik had het toen ook veel minder snel warm. De andere seizoenen boeiden me weinig. Als jong kind heb je ook praktisch geen eigen mening en vind je alles wel best. Daarbij ontwikkelen je zweetklieren zich pas in de puberteit echt dus van plakken en stinken heb je als jong kind ook nog niet zo'n last. En dingen zoals huishouden en andere volwassen dingen hoef je niet, alleen met water spelen en in een badje dobberen. Kunst.
Dat is inderdaad Demi Lovato Mooie foto van een prachtige, voluptueuze vrouw

Dat is wel toevallig zeg, kimmeke! Maar ook des te leuker dat jij in de herfst/winter geboren bent En zo te lezen ben je in juni/juli jarig Sebastiaan?
Ja, ik ben in eind juni jarig, de 27ste om precies te zijn. Dan is het nog aangenaam gemiddeld gezien. En ze is inderdaad lekker

Daar heb je gelijk in Blue, in je kindertijd maar ook in de puberteit trek je je geen reet aan van het weer, omdat je er toch geen last van hebt. Bij volwassenen is dat helaas wel anders.
quote:blue_lagoon schreef op 12 september 2015 @ 20:32:

[...]

Als jong kind heb je ook praktisch geen eigen mening en vind je alles wel best. Daarbij ontwikkelen je zweetklieren zich pas in de puberteit echt dus van plakken en stinken heb je als jong kind ook nog niet zo'n last. En dingen zoals huishouden en andere volwassen dingen hoef je niet, alleen met water spelen en in een badje dobberen. Kunst.Kan kloppen ik begon een hekel te krijgen aan de zomer toen ik begon te werken. Hoewel dat ik het altijd vreselijk vond dat het altijd snikheet was tijdens de examens in Juni
Ik vind deze foto toch wat beter, ipv een ''random'' vrouw. De foto is ook niet vanuit het goede perspectief genomen, vandaar.
Ook zondag en maandag moeten we rekening houden met regen- en onweersbuien. Daarbij gaat het maandag ook flink waaien. Het begin van een periode met herfstachtig weer. Aan zee kan het volgende week regelmatig hard tot stormachtig waaien, vooral op dinsdag. Als dat maar goed gaat met de hoedjes op Prinsjesdag!

Inderdaad volgende week regen en wind alleen de temperaturen doen mij niet meteen aan herfst denken 19 - 21 graden ook de nachten worden iets zachter in vergelijking met de afgelopen week 13/15 graden
quote:kimmeke1983 schreef op 12 september 2015 @ 19:49:

Is je sterrenbeeld toevallig Boogschutter?Van mij ook! Zou dat inderdaad met mijn voorkeur voor herfst en winter te maken hebben?
Waarom is Lady Voldemort nu anoniem?

Ik keek net een programma over een eiland vol slangen. Als die opwarming zo doorgaat zie ik ze hier ook nog wel verschijnen.... en dan niet eentje zoals wel eens is gebeurd, maar hele groepen die dan vanuit de warme landen hierheen komen gekropen.

Wil niet negatief zijn, maar het risico zit er wel in met het overschot aan warmte hier natuurlijk.
quote:Kerstvrouw schreef op 13 september 2015 @ 11:38:

Waarom is Lady Voldemort nu anoniem?Dat vraag ik mij ook af
De Lady is terug, alleen onder een andere naam.
Ik weet van mijzelf dat ik als kind zijnde al de voorkeur voor de herfst en de winter had. Gingen we wandelen in de bergen kwamen we aan bij de sneeuw en pas dan begon ik op te leven mijn ouders konden mij geen groter plezier doen dan in beekje te laten spelen die van een gletsjer af kwam.

Als het erg warm werd dan werd ik een jengelend onhandelbaar kind maar kou boeide mij dus echt helemaal niet.
Ik heb ooit een plons water over mezelf heen gegooid op een warmen dag en dat was gletsjerwater. Dat was zo vreselijk koud, dat het alleen maar vloeibaar was omdat het stroomde. Ik kan me niet voorstellen dat wie dan ook daar in speelt, hoe gek je ook op kou bent. Het is zelfs gevaarlijk.
Welke naam heeft ze dan, Cateautje?
quote:Kerstvrouw schreef op 13 september 2015 @ 18:08:

Welke naam heeft ze dan, Cateautje?Dan krijg ik een ban meid, dus daar begin ik niet aan.
Nou zeg... wat een reden om iemand te bannen... :S Maar goed, geen probleem.
Volgende maand al kouder

MetOffice verwacht dat de eerste tekenen van een koude winter zich in oktober al zullen voltrekken. Koude polaire lucht grijpt geleidelijk om zich heen en doen de temperaturen in het noordwesten van Europa dalen tot waarden onder het normaal voor de tijd van het jaar. De vertraagde Golfstroom en de vroege koude-uitbraak doen verscheidene meteorologen geloven dat komende winter de koudste in tenminste 50 jaar kan worden.
quote:Kerstvrouw schreef op 13 september 2015 @ 18:20:

Nou zeg... wat een reden om iemand te bannen... :S Maar goed, geen probleem. Ja, je mag niet refereren aan een geanonimiseerde naam, maar kijk eens op de Napraat, daar is ze actief.
We hebben hier nog 23 graden gehaald maar het voelde zwoel aan en dat vind ik totaal niet aangenaam

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven