Zomermoppers en wintervreugd!

zondag 16 augustus 2015 om 14:18
Het wil nog steeds maar niet winteren, maar gelukkig is er altijd nog het mopper-, klets- en juichtopic voor alle zomerhaters en winterliefhebbers van dit onvolprezen forum. Als een groot veld vol maagdelijke, vers knisperende sneeuw strekken zich wederom vele lege pagina's voor ons uit om te vullen met klachten over plaknachten en blijdschap als de mutsen en de sjaals weer uit het vet kunnen. Wie komt de eerste voetstappen zetten?
We komen trouwens hier vandaan.
We komen trouwens hier vandaan.

donderdag 22 juni 2017 om 16:17
Gek genoeg gaat dat idd vaak maar heel langzaam, terwijl naar mijn gevoel omgekeerd veel sneller gaat. Zodra het buiten boven de pakumbeet 25 graden wordt is het binnen in no time ook zo warm. Maar wegkrijgen is een ander verhaal. Geen idee waardoor dat komt. Hier net een fikse regenbui en dat valt recht naar beneden, dus lekker nog de ramen open laten staan. Nog steeds dik 26 graden binnen .. buiten 23 .. dus we gaan de goeie kant op

donderdag 22 juni 2017 om 16:18
Hier ook. Regen, flitsen en donder. Geweldig. Ik geniet. Zou zo al mn kleren uit willen trekken en in de regen dansen, maar ja... sta in de apotheek. Komt misschien een beetje raar over.

donderdag 22 juni 2017 om 16:22
Hahahaaa .. vragen de clienten acuut of je niet een of ander pilletje moet innemen

donderdag 22 juni 2017 om 16:26
donderdag 22 juni 2017 om 16:36
Hoezo nou gek? Je houdt van warmte of niet. Kunt er tegen of niet. Laat je niet gek maken door mensen die vinden dat je niet moet zeuren omdat je voelt wat je voelt. Mensen verschillen nu eenmaal en over smaken (op welk gebied dan ook) valt niet te twisten, toch? De hitteliefhebbers hebben hun portie nu weer ff méér dan gehad, want al vanaf begin mei waren er zat dagen dat het kwik ruim boven de 22-25 graden kwam en nu mag het wel weer wat minder. Beter voor grote groepen mensen (denk aan zieken, ouderen, babies) en dieren en de rest van de natuur. En ook ik voel me gevangen .. letterlijk .. want ik blijf met die hitte altijd binnen. Soms dus 5 dagen achter elkaar. Simpelweg omdat ik me buiten nóg beroerder voel. Nog ff volhouden!

donderdag 22 juni 2017 om 16:44
Er valt gewoon een last van mijn schouders. Ik snap je helemaal Weedbee, ik had een drukke week met afspraken maar die heb ik allemaal verzet omdat ik letterlijk ziek word van de zon en warmte, dus ook ik zit nu al dagen binnen.
Over een half uur zou het hier gaan moeten regenen en het wordt nu al heerlijk donker!
Ik hoop dat we allemaal weer even op adem en vooral temperatuur kunnen komen de komende dagen!
Over een half uur zou het hier gaan moeten regenen en het wordt nu al heerlijk donker!
Ik hoop dat we allemaal weer even op adem en vooral temperatuur kunnen komen de komende dagen!