Zomermoppers en wintervreugd!

16-08-2015 14:18 3005 berichten
Het wil nog steeds maar niet winteren, maar gelukkig is er altijd nog het mopper-, klets- en juichtopic voor alle zomerhaters en winterliefhebbers van dit onvolprezen forum. Als een groot veld vol maagdelijke, vers knisperende sneeuw strekken zich wederom vele lege pagina's voor ons uit om te vullen met klachten over plaknachten en blijdschap als de mutsen en de sjaals weer uit het vet kunnen. Wie komt de eerste voetstappen zetten?

We komen trouwens hier vandaan.
Wat een donkere lucht hier onder Amsterdam. Ik hoor de eerste klappen al :-D yesss yess verkoellllliiing. Ik ga maar eens onder het afdakje zitten. Neem mijn i-pad mee.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Hier zegt buienradar ook dat het gaat regenen. Yes!
En als het klopt, wordt de temperatuur vanaf volgende week normaal. Al is het voor mij eerst zien dan pas geloven.
Waarom ben ik in het midden van het land gaan wonen, waarom :'( Ik hoop zo erg dat er nog wat regen over is tegen de tijd dat de bui hier is.
Alle reacties Link kopieren
Ja, hier in het westen is het ergste leed geleden. Zwarte lucht, onweer en het kan elk moment gaan regenen. Maar dat komt ook jullie kant op hoor, geen zorgen. Volgens mij moet het over een uurtje in Utrecht zijn.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJJJJJJJJ .. EIN-DE-LIJK!! Onweer .. donder .. kom maar op met die regen!!

Het voelt meteen al een stuk aangenamer :cheer: :cheer: :cheer:
Buiten nu aangenamer dan binnen. Volgende uitdaging is de warmte het huis uit te krijgen.
Gek genoeg gaat dat idd vaak maar heel langzaam, terwijl naar mijn gevoel omgekeerd veel sneller gaat. Zodra het buiten boven de pakumbeet 25 graden wordt is het binnen in no time ook zo warm. Maar wegkrijgen is een ander verhaal. Geen idee waardoor dat komt. Hier net een fikse regenbui en dat valt recht naar beneden, dus lekker nog de ramen open laten staan. Nog steeds dik 26 graden binnen .. buiten 23 .. dus we gaan de goeie kant op :jump:
Weedbee schreef:
22-06-2017 16:04
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJJJJJJJJ .. EIN-DE-LIJK!! Onweer .. donder .. kom maar op met die regen!!

Het voelt meteen al een stuk aangenamer :cheer: :cheer: :cheer:
Hier ook. Regen, flitsen en donder. Geweldig. Ik geniet. Zou zo al mn kleren uit willen trekken en in de regen dansen, maar ja... sta in de apotheek. Komt misschien een beetje raar over. :P
Hier in Rotterdam-zuid waait het flink en er vallen wat druppels. Heeeeel aangename temperatuur! Ik ben net thuis van mn warme aircoloze werk en zit met een ijskoffie in de woei op mn dakterras te genieten!
Leekje schreef:
22-06-2017 16:18
Hier ook. Regen, flitsen en donder. Geweldig. Ik geniet. Zou zo al mn kleren uit willen trekken en in de regen dansen, maar ja... sta in de apotheek. Komt misschien een beetje raar over. :P

Hahahaaa .. vragen de clienten acuut of je niet een of ander pilletje moet innemen :lmao:
Ttass30 schreef:
22-06-2017 15:27
Afbeelding
Die is leuk.
Migraine weer wat gezakt?
Weedbee schreef:
22-06-2017 16:22
Hahahaaa .. vragen de clienten acuut of je niet een of ander pilletje moet innemen :lmao:
Ik ben ook client en ik wacht ook op die pillen hahha. Oh wacht, dat klinkt wel heel erg.
REGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :woa: :woa: :woa: :woa: :woa: :woa: :woa: :woa: :woa:
Life isn't about getting and having, it's about giving and being.
Leekje schreef:
22-06-2017 16:25
Ik ben ook client en ik wacht ook op die pillen hahha. Oh wacht, dat klinkt wel heel erg.

Oooohhh .. dacht dat je er werkte. Nou ja, maakt niet uit. Ook dan kunnen mensen denken dat je hard aan een pilletje toe bent als je in je nakie in de regen huppelt, toch?
Ik wacht met smacht op de eerste druppels!! Ik kan wel huilen van geluk (gek he)?
Ik voel mij altijd zo benauwd en 'gevangen' in die rot hitte, je kunt geen kant op.
pixi schreef:
22-06-2017 16:30
Ik wacht met smacht op de eerste druppels!! Ik kan wel huilen van geluk (gek he)?
Ik voel mij altijd zo benauwd en 'gevangen' in die rot hitte, je kunt geen kant op.

Hoezo nou gek? Je houdt van warmte of niet. Kunt er tegen of niet. Laat je niet gek maken door mensen die vinden dat je niet moet zeuren omdat je voelt wat je voelt. Mensen verschillen nu eenmaal en over smaken (op welk gebied dan ook) valt niet te twisten, toch? De hitteliefhebbers hebben hun portie nu weer ff méér dan gehad, want al vanaf begin mei waren er zat dagen dat het kwik ruim boven de 22-25 graden kwam en nu mag het wel weer wat minder. Beter voor grote groepen mensen (denk aan zieken, ouderen, babies) en dieren en de rest van de natuur. En ook ik voel me gevangen .. letterlijk .. want ik blijf met die hitte altijd binnen. Soms dus 5 dagen achter elkaar. Simpelweg omdat ik me buiten nóg beroerder voel. Nog ff volhouden! :there:
Er valt gewoon een last van mijn schouders. Ik snap je helemaal Weedbee, ik had een drukke week met afspraken maar die heb ik allemaal verzet omdat ik letterlijk ziek word van de zon en warmte, dus ook ik zit nu al dagen binnen.

Over een half uur zou het hier gaan moeten regenen en het wordt nu al heerlijk donker!

Ik hoop dat we allemaal weer even op adem en vooral temperatuur kunnen komen de komende dagen! :blob: :high5:
Hier waait het behoorlijk en het rommelt op dit moment. Maar nog geen druppel gevallen.

Ik hoop wel dat het onweer over 2 uur weg is anders kan ik de katten niet pakken.
Jaaa, wat dikke druppels en klappen onweer hier! Hoop dat er nog veel meer komt :blob: :jump:
Hier wordt het ook donker :lol:
Heerlijk... Sowieso dat het rond deze tijd donker is in huis, zo fijn.
Het regent nog niet maar dat duurt niet lang meer denk ik!
Op buienradar staat dat het onweer hier pas om pakweg 19.15 uur is.
Bleeeehhh en het is nu zo heeeetttt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven