Zomervreugd voor de zonliefhebbers! 2024/2025
vrijdag 13 september 2024 om 16:18
donderdag 22 mei 2025 om 17:11
Ik denk dat je het beter bij de Herfstliefhebbers kunt houden. Mensen in deze topics hebben vaak geen behoefte aan relativering. Ik in ieder geval niet.
Pluviofiel

donderdag 22 mei 2025 om 21:52
donderdag 22 mei 2025 om 23:20
vrijdag 23 mei 2025 om 19:41
In dit topic mag je klagen over koud, nat herfstachtig weer en blij zijn met de zonnige dagen.
Zorgen over het klimaat en droogte, kan men beter bespreken in een topic op actueel.
Wij lente en zomerliefhebbers kunnen er niet veel aan doen dat het weer nu eenmaal zo is nu. Een deel word ook veroorzaakt door La Nina, die hier voor een droge(ere) lente zorgt, maar in het middelandse zeegebied voor veel regen en noodweer.
Vorig jaar was er een lange El Ninjo, die bij ons weer voor veel regen zorgde.
Zorgen over het klimaat en droogte, kan men beter bespreken in een topic op actueel.
Wij lente en zomerliefhebbers kunnen er niet veel aan doen dat het weer nu eenmaal zo is nu. Een deel word ook veroorzaakt door La Nina, die hier voor een droge(ere) lente zorgt, maar in het middelandse zeegebied voor veel regen en noodweer.
Vorig jaar was er een lange El Ninjo, die bij ons weer voor veel regen zorgde.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
vrijdag 23 mei 2025 om 19:44
En nu ga ik klagen: ik vind het koud, het is 23 mei en net zo koud als in oktober.
Ik ben mss niet goed, maar ik hoop stiekem dat we in de zomer een paar dagen iets van rond de 28-30 graden krijgen, en dat het dan droge dagen zijn. Ik hou gewoon van warmte. Als gas niet zo duur was, dan zou ik de hele winter in een warm huis zitten.
Ik ben mss niet goed, maar ik hoop stiekem dat we in de zomer een paar dagen iets van rond de 28-30 graden krijgen, en dat het dan droge dagen zijn. Ik hou gewoon van warmte. Als gas niet zo duur was, dan zou ik de hele winter in een warm huis zitten.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
vrijdag 23 mei 2025 om 20:16
zaterdag 24 mei 2025 om 07:02
Als je in jullie topic even lekker komt "relativeren", krijg je het hele topic over je heen. Blijf gewoon daar.
zaterdag 24 mei 2025 om 20:21
Goh, wat is het weer koud, ik heb al twee dagen de verwarming weer aan. En het was net zo fijn om weer buiten te zitten. Maar ja sorry, ik relativeer ook: ik heb een volkstuin, en ben toch wel blij met de regen, die is zo hard nodig! Maar nog blijer ben ik dat we volgende week weer teruggaan naar warmer en zonnig! <3
zaterdag 24 mei 2025 om 21:08
zaterdag 24 mei 2025 om 21:23
Laat het wat mij betreft nog maar even doorregenen. Goed voor de plantjes.noglangnietjarig schreef: ↑24-05-2025 21:08Hier pas tegen 16 uur een beetje regen en dat is ook alweer een tijdje gestopt.
Ik ben vandaag naar een openluchtevenement geweest en nu onder een dekentje met een vest aan aan.
Het mooie weer is toch weer onderweg naar ons?
Eind vd week ofzo.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
zondag 25 mei 2025 om 12:17
Ik hoor eigenlijk half hier thuis en half in tegenhanger. Ik hou niet van lange lichte avonden. 20.30 donker zou perfect zijn. Ik hou ook niet van temperaturen van boven 23 graden (mijn lijf doet het daar heeeel slecht op en huis warmt erg snel op)
Maar ja, ik hou ook niet van regen (al ben ik voor tuin en natuur heel blij) en eindeloze grijze dagen.
Kan van de zon genieten op een winterdag of in de lente en zomer vanuit de schaduw.
In de winter heb ik het liefst zonnige dagen met temperatuur rond vriespunt en paar dagen sneeuw.
Dus ik lees hier mee, maar ook in andere topic, afhankelijk van het weer
Maar ja, ik hou ook niet van regen (al ben ik voor tuin en natuur heel blij) en eindeloze grijze dagen.
Kan van de zon genieten op een winterdag of in de lente en zomer vanuit de schaduw.
In de winter heb ik het liefst zonnige dagen met temperatuur rond vriespunt en paar dagen sneeuw.
Dus ik lees hier mee, maar ook in andere topic, afhankelijk van het weer

zondag 25 mei 2025 om 12:51
Ja eens. Beter nu even doorgaan met een bak water erop en dan weer lekker weer.Lady*Voldemort schreef: ↑24-05-2025 21:23Laat het wat mij betreft nog maar even doorregenen. Goed voor de plantjes.

Stressed is just desserts spelled backwards
zondag 25 mei 2025 om 19:58
Mwah. Dat er twee weken lang een druppeltje op je app staat houdt nog niet in dat het twee weken achtermekaar gaat regenen he. Hier hadden ze voor vandaag de hele dag schijtregen voorspeld en uiteindelijk heeft het alleen vanmorgen twee uurtjes een beetje gedruppeld. Dus ik reken me nog niet rijk.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
dinsdag 27 mei 2025 om 09:59
Nou. Mag van mij wel weer bijtrekken. Ik zie alweer horizontale regen en gister was het ook koud, net zoals de rest van de afgelopen dagen.
Toen het zulk mooi weer werd heb ik enthousiast wat nieuwe zomerjurken gekocht. Daar heb ik er welgeteld 3x eentje van aangekund tot dusver.
Hopelijk krijgen we nog wat weekjes zomerjurkenweer.
Toen het zulk mooi weer werd heb ik enthousiast wat nieuwe zomerjurken gekocht. Daar heb ik er welgeteld 3x eentje van aangekund tot dusver.

dinsdag 27 mei 2025 om 10:42
De zomer komt er nog aan hè? Dus die jurkjes kunnen vast nog aan.Ugli schreef: ↑27-05-2025 09:59Nou. Mag van mij wel weer bijtrekken. Ik zie alweer horizontale regen en gister was het ook koud, net zoals de rest van de afgelopen dagen.
Toen het zulk mooi weer werd heb ik enthousiast wat nieuwe zomerjurken gekocht. Daar heb ik er welgeteld 3x eentje van aangekund tot dusver.Hopelijk krijgen we nog wat weekjes zomerjurkenweer.
En het lijkt volgende week alweer bij te trekken.
Ik vind het trouwens benauwd. Vorige week met warme zonnige dagen koelde het in de avond goed af. Nu vies benauwd.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in