'Debit card' australië

03-06-2015 20:33 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik wil naar australië gaan, het is voor mij niet mogelijk om een credit card te nemen.. Het hotel geeft aan dat bij de check-in een credit card verplicht is om 150 AUD borg te betalen.. Nu zeggen ze dat een 'Debit Card' van Visa of Mastercard ook goed is.. Is dit dan de Prepaid Creditcard van Visa/mastercard?
🌻🌻 Finding My Own Way 🌻🌻"Ever tried. Ever failed,No matter,Try again.Fail again,Fail Better.”
Een Debitcard is over het algemeen gewoon een PINpas. Is het geen Maestro ipv Mastercard?
Je kunt je hotel ook cash betalen.

Voor het reserveren kun je gewoon 'n creditcard van je ouders gebruiken. Waarom kun je geen creditcard nemen? Bij de ANWB kun je heel makkelijk 'n Visa nemen.
Shoot first, ask questions later!
Ja, dat is een prepaid card. Daarbij vindt geen bkr-toetsing plaats, ik neem aan dat dat het probleem is.
Er zijn inderdaad prepaid creditcards van Mastercard en Visa, die worden ook wel debitcard genoemd. Ik heb er één van Skrill en ben er heel tevreden mee.

Maar meestal kun je dat soort dingen als borg in hotels ook gewoon cash betalen als je aangeeft geen creditcard te hebben. Gewoon even een mailtje sturen en je vraag voorleggen.
Ik heb het hotel gemailt,en het reisbureau ook,maar het hotel blijft aangeven geen cash te accepteren.. Zij zeiden uiteindelijk wél een Debit Card te accepteren..alleen Mastercard of Visa.. Maar het is allemaal zo verwarrend :(

Ik kan van niemand anders een credit card lenen want het hotel eist dat de credit card op mijn naam staat.
🌻🌻 Finding My Own Way 🌻🌻"Ever tried. Ever failed,No matter,Try again.Fail again,Fail Better.”
Gewoon een ander hotel boeken?
Dan inderdaad zo'n prepaid card aanvragen, probleem opgelost!
bijna alle hotels vragen om een credit card.. Maar een credit card is dus geen optie, ik ontvang geen Studiefinancering.. En ik heb ook niet genoeg inkomen om er in aanmerking voor te komen

Maar als het hotel in Australië zegt 'Debit Card' is het een prepaid credit card dus? Niet dat ik zometeen 's nachts aankom en het hotel zegt dat ik niet mag inchecken omdat de prepaid card niet is wat ze bedoelen..
Dat is hetzelfde. Als je hem aanvraagt zie je dat het gaat om de DB card, daarbij krijg je een rekening waar je geld op stort en waar je aankopen vanaf gaan - het pre paid idee.
En staat die prepaid card dan ook op mijn naam (dat eist het hotel dus ook) en waar kan je zo'n kaart aanschaffen? Heb al gegoogled maar weet niet wat wel/niet betrouwbaar is
Kon je die dingen niet krijgen bij de primera?
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
ja dus: https://www.creditcardver ... art-verkoop-prepaid-visa/
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Klopt.. Maar die is anoniem :( het moet echt op naam staan.. Reisbureau zegt dat alle hotels zo moeilijk gaan doen..
quote:JillandKateRFedererfan schreef op 03 juni 2015 @ 21:08:

En staat die prepaid card dan ook op mijn naam (dat eist het hotel dus ook) en waar kan je zo'n kaart aanschaffen? Heb al gegoogled maar weet niet wat wel/niet betrouwbaar isHij staat op jouw naam. Je kunt de kaart online aanschaffen, maar ook bij Primera zie ik hier. Online duurt het 12 dagen, zegt Mastercard.
Kun je bij je eigen bank geen creditcard krijgen? Dat is meestal niet zo moeilijk toch? Als er elke maand maar geld binnenkomt.
Maar zou australië het echt accepteren? Ik lees zo veel verschillende dingen, ik heb googled en daar staat dus dat het niet hetzelfde is als een prepaid kaart.. Bank en het reisbureau weten het ook niet.. Dus hebben jullie er ervaring mee? Bedankt trouwens
Nee, mijn bank doet daar extreem moeilijk in :( ik moet minimaal 1150 euro verdienen of een studiefinancering krijgen.. Beide heb ik niet :(
https://prepaid.yourmastercard.nl/
Anders bel je morgenochtend even met Mastercard, dat weten ze daar vast wel.
Extra service zelfs :

Kunt u uw vraag niet vinden?

Neemt u dan contact op met de ICS Servicedesk: 020-6 600 766 De Servicedesk is 24/7 geopend om uw vragen te beantwoorden.
Ik heb 'm bij http://www.skrill.com aangevraagd, kost een tientje per jaar en het duurt inderdaad een week of 2/3 voor je 'm in huis hebt. Er staat dan gewoon een naam op, net als bij een creditcard. En ik kan die card ook vrijwel overal gebruiken, waar een gewone creditcard ook gebruikt kan worden (geld opnemen, betalen, etc).

Er zijn meer aanbieders, google maar eens een rondje.
Je kunt ook naar een grenswisselkantoor om een creditcard te halen. Dit is dan ook een prepaid van mastercard. GWK's vind je vaak bij een centraal station.
Wat maf dat je geen creditcard kan krijgen, kon ik wel toen ik studeerde en naar Australië ging, mijn inkomen was toen 700 per maand ofzo.

Los daarvan: bijna alle hostels hebben wij met de pinpas betaald. Creditcard was alleen nodig voor de huur van de auto enzo.
Hmm er is dus wel degelijk een verschil tussen wat de Aussies verstaan onder een Debit Card en een Prepaid Card dan wij verstaan..

Onder het kopje 'how does a prepaid card compare to a debit or credit card'

http://www.mastercard.com.au/support/pr ... aq.html#17

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven