07:00 AM vliegen

10-10-2018 20:29 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
In de herfstvakantie ga ik met een vriendin op vakantie naar het buitenland. Het vliegtuig vertrekt s'ochtends rond 6:00 op een doordeweekse dag. Iedereen in onze omgeving werkt dus we zijn van plan om het openbaar vervoer te pakken. Als we de laatste trein pakken dan zijn we circa 6 á 7 uur te vroeg op het vliegtuigveld.

Wat zouden jullie doen? Hotel boeken, hostel boeken, op het vliegveld rond lopen etc? Iemand tips?
ririanneke schreef:
11-10-2018 22:40
Meerdere keren Schipholtaxi gehad maar ik kan me suf googelen voor €70 kom ik vanuit provincie Groningen of Drenthe echt niet naar Amsterdam.
Dat zeg ik, ligt er helemaal aan waar je vandaan komt. Vanuit Hoofddorp is het vanzelfsprekend veel goedkoper dan vanuit Almelo.
Alle reacties Link kopieren
Mooi voorbeeld van "goedkoop is duurkoop". Dacht je een lekker spotgoedkoop vliegticket te hebben gescoord. Betaal je je scheel aan het gedoe om op tijd op de luchthaven te zijn, linksom of rechtsom. :rofl:
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
quattro35 schreef:
11-10-2018 22:21
Eigenlijk raar dat anno 2018 vliegtuigen nog steeds op zulke idiote tijdstippen vertrekken......
Liefst zouden ze dag en nacht vliegen maar gelukkig zijn er nog wat omwonenden en de rechter die daar een stokje voor steken.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Nemaìn’ schreef:
11-10-2018 22:50
Dat zeg ik, ligt er helemaal aan waar je vandaan komt. Vanuit Hoofddorp is het vanzelfsprekend veel goedkoper dan vanuit Almelo.

Dat zegt iedereen al maar volgens tante Ans kost het €70 en die ging vanuit Brabant en Friesland en weet ik veel waar nog meer vandaan naar Schiphol.

Nou met die taxi wil iedereen dan wel.
Pipistrello schreef:
11-10-2018 23:04
Dat zegt iedereen al maar volgens tante Ans kost het €70 en die ging vanuit Brabant en Friesland en weet ik veel waar nog meer vandaan naar Schiphol.

Nou met die taxi wil iedereen dan wel.
O dat is wel bijzonder inderdaad. Vanaf hier is het al 60 euro geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
11-10-2018 22:50
Dat zeg ik, ligt er helemaal aan waar je vandaan komt. Vanuit Hoofddorp is het vanzelfsprekend veel goedkoper dan vanuit Almelo.
Maar tante ans beweert voor dat geld vanuit Brabant, Friesland en Drenthe naar Schiphol te kunnen. Maar de door iemand anders gevraagde link waar je dat kunt boeken zet ze hier niet neer. Vandaar dat ik nogmaals vraag want voor die prijs kan ik niks vinden.
Pipistrello schreef:
11-10-2018 23:04
Dat zegt iedereen al maar volgens tante Ans kost het €70 en die ging vanuit Brabant en Friesland en weet ik veel waar nog meer vandaan naar Schiphol.

Nou met die taxi wil iedereen dan wel.
Oh dat is die taxi die via Friesland en Brabant naar Schiphol rijdt. Pikt overal mensen op. Het is wel een beetje proppen met de koffers, en wie vanaf Utrecht nog mee wil rijden die moet op het dak.
ririanneke schreef:
11-10-2018 23:07
Maar tante ans beweert voor dat geld vanuit Brabant, Friesland en Drenthe naar Schiphol te kunnen. Maar de door iemand anders gevraagde link waar je dat kunt boeken zet ze hier niet neer. Vandaar dat ik nogmaals vraag want voor die prijs kan ik niks vinden.
Snorder?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven