Amerika

25-08-2007 16:56 2877 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik vroeg me af hoeveel mensen hier in Amerika wonen. Naar aanleiding van iemand die iets vroeg over een auto huren leek het mij wel leuk om met elkaar te praten . De eerste stappen om juist naar Amerika te vertrekken. Ik heb het emigreren topic gezien. Maar is al zo lang.En ik heb me net een paar dagen geleden aangemeld.

Ik ben bijna elf jaar geleden naar Amerika vertrokken. Ik was van plan rond te trekken.Maar omdat ik ook iemand online had ontmoet wilde ik het houden op California. We hebben bijna een jaar online gepraat en gebeld met elkaar .En ook zo nu en dan een tape met gewone dagenlijkse dingen die we zo deden in ieder zijn land. (deze zijn nu erg leuk om terug te luisteren)

Hij zou er staan met een rode roos en red bull. En ja hoor daar stond hij . Voor het vliegtuig landde dacht ik nog even van "Wat als hij er niet staat" Maar om goed voor mezelf te zorgen had ik mijn hotel enz allemaal netjes geregelt ALS hij er niet zou zijn.

Maar hij was er wel,met zijn roos en red bull.... een heerlijke tijd heb ik gehad en na de vakantie vond ik het erg om weer naar huis te gaan . Niet alleen ik had het maar ook mijn nu man. Dus veel praten en binnen drie maanden was ik weer terug in Amerika.Ik ben er niet meer weg gegaan en heb alles in volle gang gezet om mijn verblijfsvergunning te krijgen. Dat is allemaal gelukt al was het zo nu en dan wel vervelend. Achteraf gezien was het me alles wel waard. long distance relaties zijn mogenlijk als je er beide uit komt van hoe wat en waar .........Zijn hier meer mensen die hun verhaal willen doen? En wat je leuk en minder leuk vind. Wat je belevenissen zijn etc.
SFO en vergeet de vlaai niet..

Dutchie, vervelend...hoop dat de pestbui al een beetje over is gevlogen..

Hier is de herfst ook goed begonnen..overal bladeren..heeft ook welweer wat..
ach ik moet een "serieus" gesprek aan met man lief wat ik "verantwoord" vader/husband gedrag vind en wat niet...... en zulke gesprekken gaan altijd zwaar omdat meneer zich gelijk aangevallen voelt...... ik denk da tie in een midlife crisis zit..... en die moet je gauw in de kraag grijpen hahahah
Goedenmorgen allemal,Middag voor SFO.

Ik lees wel dat je het erg naar de zin hebt. Geniet ervan.

Bloem hier is het ook echt herfst weer. de bladeren vallen van de bomen en heb al een paaar ladingen in mijn groenbak zitten.En net als je denkt van "Goh wat mooi schoon".Draai je je om en ligt er weer een lading.

Dutch meid mannen.Grr je kunt ze soms he? (sorry SFO )

voor de mijne moet je alles opschrijven anders vergeet ie zijn eigen lunch en avondeten nog.(als ik niet thuis ben) ze zien niet zoveel als vrouwen zien.

Ik moest wel lachen om je zin dat ie misschien in een midlife crisis zit.

We kunnen elkaar de hand schudden. Demijne is afgelopen aug. 40 geworden en nu denken ze meteen dat ze alles moeten inhalen wat ze "gemist" kunnen hebben.alhoewel je ze er over vraagt ze niet iets duidelijk aan kunnen geven van wat ze nu zo nodig in moeten halen van hun beloved jeugd.hihi

Vandaag ga ik even naar een closeout van een meubel store. Ik moet eigenlijk een nieuwe sofa hebben en ben op zoek naar een goedkope sofa.

vandaag ook nog stemmen en dan zitten eindelijk de verkiezingen erop. ik heb mijn buik er nu wel een beetje van vol.je hoort en ziet niets anders meer.

Fijne dag allemaal.
Zo serieus gespek is gebeurd,...voelt eigenlijk wel goed,..meestal ga ik confrontaties uit de weg..... dus ik voel me er goed onder (terwijl het achter afgezien toch meer met mji te maken heeft) dus dat is ook weer van de lij..... man lief is 36 en vecht letterlijk elke dag tegne het ouder worden...vreselijk vind ie het......

Zelf heb ik er geen problemen mee.... maar ja ik "nog maar" 32 hahahah

jeetje wat jubelen die amerikanen als kids in a candy store hier hahahaha...Yes Voting .....

Ik vind het wel grappig.... op telegraaf.nl staat een pole mccain ver liest op dit moment met 13 % hahahahah

nou ik ga even naar kroger.... pinda kaas op halen....

Ik wil trouwens ook even op scheppen...mijn oudste had zijn rapport van kndergarten... ze hadden 2 testen 1 was zo veel mogelijk woorden spellen in 1 minuit...goal was 8 zoonlief had er 18..... de 2e test was zo veel mogelijk letter uit spreken in een minuit... Klanken zeg maar...goal was 8 zoon lief had 48.... ver boven het goal.... zelf al boven het goal voor het rapport van de zomer,..... de juf had het zelf al over een dagje laten mee draaien met 1st grade.... nou dat zloeg ik gelijk af...leren moet wel leuk blijven he....... met 5 jaar wil ik er nog geen druk op uit oevenen...

Andere zoon die in preschool zit moet NIETS van leren weten..speelt liever met de schildpadden ccavia's en wil absoluut niet in de kring zitten...dus ze ballanceren elkaar mooi uit hahahaha
Gekke dames dat wij mannen een selectief geheugen hebben.

Ja en dan kan het zomaar zijn dat ik heel veel herinner wat mijn scheet mij ooit heeft verteld.

Na een dagje Limburg en een heerlijke vlaai ben ik weer terug op Twentse grond. Zou graag de verkiezingen de hele nacht willen volgen maar ik ben kapot.

Denk dat ik dan ook maar de wekker op zes uur zet zodat ik het zoweer op kan pakken.
Een goedenavond daar in de VS. Ik ging afgelopen nacht met gemengd gevoel naar bed dat Obama zou winnen. Toen ik vanmorgen wakker werd kon ik mijn ogen niet geloven, wat een overwinning.

Mijn start van de dag kan niet beter beginnen.
Gefeliciteerd SFO.Mijn nacht was wat anders. Ik ben nog niet naar bed geweest en val om van de slaap.

En natuurlijk hebben wij verloren (ben republican).Maar de toekomst zal uitwijzen wat voor een veranderingen er komen gaan.

Nu mag ik eindelijk mijn bedje opzoeken.

Fijne dag allemaal
Kodak...raad eens ik heb een mooie envelope met tijdschriften liggen (ik ben heeel slecth in post versturen!!!!) en die gaat vandaag de bus op..... dus als jij klaar bent met ze dan kan je ze naar bloem sturen.....

SFO... ik was ook voor Obama,.... maar rekenmaar dat ie grote bleftes moet waar maken de hele wereld verwacht een change.......
Kodak ik weet wat je bedoelt die verrekte eenrichtings straten.

Ben vandaag bij mijn oud collega's geweest en het was weer reuze gezellig. Even leuk om weer de gezichten plus te zien hoe mijn maatje het doet met de calculaties, we zaten daar immers met zijn tweetjes.

Gekke van het verhaal is dat ik zo op de automatische piloot over de Duitse en Achterhoekse wegen reed of ik het gisteren nog had gedaan.

Op na het volgende bezoek, krijg langzamerhand slaap te kort.
Ben weer en beetje boven water.

Dank je wel Dutch Ik kijk er na uit.En als ik bloems address heb dan stuur ik ze naar haar als ik ze uit heb. Aahh lekker een paar roddelbladen lezen. Daar ben ik helemaal aan toe.Ben nu wel een beetje politiek moe aan het worden.

Nou SFO je hebt het goed naar je zin en zo hoort het ook.geniet voor je het weet ben je terug en moet je weer aan het werk.

Bloem hoe is het met jou?

En je hoort het als ik ze uit heb kun je ze ook krijgen. dan hoor ik wel waar ik ze heen moet sturen. in een PB.

Fijne avond allemaal.
anoniem_54494 wijzigde dit bericht op 06-11-2008 03:24
Reden: te lui en veel vergeten
% gewijzigd
Ben ik weer, nog even een bakkie koffie (helaas geen Peet's) om weer wakker te worden en dan straks de trein in richting het midden van het land.

Super Dutchie ik zag dat jij je flink in het zweet gaat rennen voor een goed doel. Laat even via de mail weten hoe ik een bijdrage kan doen.

Bloem nog alles goed in PDX?

Kodak, "veel vergeten"?
Goedenmorgen ,weer lekker uitgeslapen vandaag haha.

Maar beter wakker dan gisteren.

SFO dat veel vergeten was de nederlandse woorden die steeds mis gingen met schrijven zodat ik veel moest aanpassen.Het leek gisteren wel of ik op de automatische piloot aan het werken was na de lange nacht.

Vandaag een vrije dag zodat ik een beetje alles bij kan werken. (dus toch werk thuis) Hihi.

Eerst maar eens een fijne jog erin gooien.

Fijne dag allemaal.
Hi peeps

SFO ,... tja ik heb de knoop door gehakt, zie er wel tegen op want je moet een min van $1500 ophalen.... en dat lijkt me zo moeilijk.... maar ja ik heb een vader verloren aan hodgekins mijn zus heeft op 16 jarige leeftijd non hodgekins gehad en zij heeft het overleefd......

Vorig jaar mijn eerste 1/2 gelopen... nu dus mijn 2e..als het trainen goed gaat dan misschien wel een hele! we zien wel

Kodak, ik heb veel recepten gekopieert uit de bladeren...... er zitten heerlijke tussen!!
Dutchie, flink hoor..ik ga binnenkort ook weer met rennen beginnen. Mijn conditie helemaal pleite maar goed, je moet ergens beginnen he..

Kodak, ik zal je binnenkort mijn adres mailen..ben je een beetje bekomen dat de democraten gewonnen hebben?

SFO, alweer een week in Nederland, wil je nog wel weer terug?

De kids hadden van mijn moeder een Mens erger je niet gekregen...hahaha, er zijn al heel wat tranen gevallen. Ik krijg zojuist bijna het bord tegen mijn kop..maar niet meer spelen voorlopig en ik heb er ook geen zin in om ze iedere keer te laten winnen..
Inderdaad Bloem, week 1 zit erop en het is snel gegaan. Heb al veel mensen gezien en geniet met volle teugen.

Gisteren met de trein naar het midden van het land gekeken en dat is gewoon even genieten. Trein optijd, bijna geruisloos door het landschap en dat is toch wel anders ipv een lawaaig BART system van de Bay Area.

Dutchie hou me op de hoogte wat ik voor je kan betekenen, sponser je graag met deze loop.

Zo het is inmiddels 12uur 'smiddags geweest en deze jongen gaat zich langzaam opmaken voor de volgende lunch afspraak.
Bloem weer helemaal bekomen hoor.De toekomst zal uitwijzen wat er allemaal gaat veranderen.

Haha Ik kreeg een flashback toen je zei dat je kinderen mens erger je niet kregen en je bijna het board tegen je hoofd kreeg.

Bij ons thuis hadden we dat altijd met monopoly,na een half uurtje spelen zag je vaak het geld en de huizen en hotels door de kamer vliegen. Zodat mijn moeder na weken nog huisjes vond in planten en onder kasten enz. haha.Ik denk dat het hoort bij het kind zijn en leren verliezen.

Dutch ik neem mijn petje af voor je hoor.Je doet het toch maar.(Kodak maakt een diepe buiging voor je ).

SFO blijft maar genieten en ja de ns is een beetje beter dan bart vind ik hahah.

Gisteren een jongetje van 4 hier door het hoofd geschoten.Het is nog een heel onderzoek. het kind zal het waarschijnlijk niet halen of hij moet een goed engeltje ergens hebben. Ik hoop voor het manneke dat zijn leven niet zo kort hoeft te eindigen. Het is een zoontje van een RPD.

Ga maar eens een Jog maken.
Hi bloem ik was absoluut geen renner.... ik ben des tijds begonnen met start to run van Evy...op het gezondsheid topic staat er een onder werp over.... het zijn 27 podcasts die je in 10 weken naar 5 km in 30 min laten trainen.. elke les is met muziek en begeleiding (op zijn belgisch hahaha) de eerste les begint met 1 min lopen 1 min rennen etc... en dat bowen ze op totdat je aan het einde 30 min kan rennen..nooit gedacht dat ik heb kon..... een aan rader dus!

Bloem jij heb ook al van die gevoelige kids he! Wij hebben oud hollands ganzen board.... nou als er een vna de kids in de put komt nou dan is het huis te klein hihihihih

SFO.. ik heb volgende week mijn eerste meeting daarna ga ik ook een website opzetten waar donaties gemaakt kunnen worden..... aan de ene kant zie ik er tegen op want $1500 is best veel...en ik betwijfel of ik dat zou kunnen halen.... ga maar eerst beginnen met een brief die ik bij de kerst kaarten kan stoppen.... en ik zat er ook aan te denken om een soort van funraiser te doen..... iets in mijn buurt...met een bingo avond...zodat de beurd bij elkaar komt en jong en oud kunnen mee doen...

nou lieve meiden en lieve man.... Dutch gaat naar de smokey's dit weekend nog een paar uur werken en dan gelijk door!

P.S Ik kan nog steeeds niet tegen verliezen...vooral niet met monopoly en zeker niet van mijn man! hahahah
Dutch heel veel plezier in the smokey's geniet ervan.

Groetjes kodak
Even snel een berichtje van hier..hier is het echt herfstweer maar ook wel weer gezellig..

was het leuk Dutch??? Ik zal eens gaan kijken op dat topic..ik rende vroeger altijd wel maar dit jaar is het er een beetje bij ingeschoten..

Kodak, is het bij jullie ook van dat lekkere weer??

En SFO, heb je al heimwee??
Bloem inderdaad, nu ik de mensen voor 99.9% heb afgewerkt kan ik zeggen, please kan ik weer eerder naar huis.

Echter ik maak er nog een gezellige paar dagen van met mijn kids, morgen even boodschappen doen en even langs de bank voor wat paparassen etc.
Afgewerkt? Krijg een heel ander beeld van onze afspraak nu hoor!
En anders ik wel!

Hebben wij dat!
Ja, zeg! Vervelend genoeg wel!

* sorry voor de inbrekerij!!! *
Sorrie dames, ik had het inderdaad anders moeten formuleren. Zal het in mijn Bloggie doen maar moet eerlijk zeggen dat ik er vanavond niet echt veel puf in heb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven