boeken via sunair

06-08-2010 19:09 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij willen een weekje vakantie boeken via sunair. Nu ken ik deze organisatie helemaal niet. Hebben mensen hier goede ervaringen mee?
Ze hebben een ANVR en SGR logo op de website staan. Dat vind ik altijd het belangrijkste; voordat ik een reis boek check ik altijd op de websites van ANVR en bij SGR of ze daar inderdaad bekend zijn, zo ja, dan is boeken geen probleem.
Ik heb voor je op de site van SGR en ANVR gekeken en ze zijn lid van beiden. Dus geen probleem..
ik heb een stedentrip via hun gedaan. prima geregeld.
Inderdaad, SGR en ANVR zijn belangrijke pijlers bij dit soort reizen. Uiteraard zegt het niet veel over persoonlijke ervaringen, maar die basisgarantie vind ik persoonlijk belangrijk.

Voor wat betreft ervaringen; laat google eens los op "sunair + ervaring". Een organisatie die echt een slechte reputatie heeft zal al snel genoeg hits op internet opleveren die niet positief zijn. Een enkele negatieve ervaring zegt niet veel, imho, maar als je er met zeer weinig moeite al een dozijn naar boven trekt dan heb je een aardig beeld.
vandaag ga ik van alles kunnen
Ja hoor, sunair is een prima organisatie. Ik werk beroepshalve regelmatig met ze, altijd spullen in orde.
Wij moesten een keer zelf het vliegtuig aanslingeren, en bij gebrek aan film zelf de animatie boven verzorgen, maar ja, dan werd er wel een zakje Sunair Pinda's verloot.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Heb je gezongen VC?
quote:luni schreef op 06 augustus 2010 @ 21:34:

Heb je gezongen VC? Ja vast: En we gaan nog niet naar huis!!
Fout. Ik heb Tarkan's Kiss Kiss-dansje geleerd aan alle passagiers. Ik word gesponsord door premier Erdogan, dat weet je toch Zuig. Je zat ook in dat vliegtuig, met je oranje Crocs. En dat Shakira pakje. Is het nog goedgekomen met die Tena Lady die vastzat tussen je seatbelt?
quote:Very Cherry schreef op 06 augustus 2010 @ 21:53:

Fout. Ik heb Tarkan's Kiss Kiss-dansje geleerd aan alle passagiers. Ik word gesponsord door premier Erdogan, dat weet je toch Zuig. Je zat ook in dat vliegtuig, met je oranje Crocs. En dat Shakira pakje. Is het nog goedgekomen met die Tena Lady die vastzat tussen je seatbelt?Verdorrie, ik mis ook altijd de leuke vluchten en kom terecht in saaie toestellen. VC, wat dacht je van een tripje Amerika in september? Zie dit vermaak al helemaal zitten!
quote:Very Cherry schreef op 06 augustus 2010 @ 21:53:

Fout. Ik heb Tarkan's Kiss Kiss-dansje geleerd aan alle passagiers. Ik word gesponsord door premier Erdogan, dat weet je toch Zuig. Je zat ook in dat vliegtuig, met je oranje Crocs. En dat Shakira pakje. Is het nog goedgekomen met die Tena Lady die vastzat tussen je seatbelt?

Fout, het waren mn Bikenstocks ( zilver met blingstenen ). En die tena, heb ik maar in het vakje van de leuning aan een kotszakje geplakt...
quote:roosvrouw schreef op 06 augustus 2010 @ 22:03:

[...]

Verdorrie, ik mis ook altijd de leuke vluchten en kom terecht in saaie toestellen. VC, wat dacht je van een tripje Amerika in september? Zie dit vermaak al helemaal zitten!In september ben ik al volgeboekt door het Rad van Fortuin en de Honeymoon Quiz Roos
quote:Very Cherry schreef op 06 augustus 2010 @ 22:13:

[...]

In september ben ik al volgeboekt door het Rad van Fortuin en de Honeymoon Quiz Roos

Laat me raden; dat zijn live shows i.v.m. het unieke talent dat je hebt en kan ik dus ook nog eens niet zien in de US?

Je wilt zeker niet in Oktober op en neer vliegen en de terugreis voorzien van wat vermaak?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven