Bruiloft in America

24-10-2011 22:04 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ga komende zomer (eind july) naar america voor een weekje minstens. Een oud studie genootje gaat namelijk trouwen en ik ben uitgenodigd. Nu vraag ik me alleen af wat slimmer is. Vroeg boeken begin van het jaar of wachten op een last minute. Ik wil graag naar chicago vliegen vanuit waar boeit me eigenlijk vrij weinig. Maar goed wat kan ik het beste doen. Hoef alleen maar een vlucht te hebben verder wordt alles geregeld. Miss dat ik nog wat ga rondreizen maar goed dat kan ik daar dan nog zien.

Heeft iemand tips?

Als ik wil gaan rond reizen wil ik de oostkust gaan bezoeken maar goed. Dat is een andere zaak.

Al vast bedankt voor de reacties
Via london naar de usa ( BA) schijnt veel goedkoper te zijn
Hoi,

Zelf werk ik op de luchthaven en in juli zitten de vluchten altijd goed vol. Als ik jou was zou ik vroeg boeken. Inderdaad via een andere stad reizen is goedkoper.

Kijk eens via Londen, Frankfurt, Madrid etc.

Succes!
Voor America heb je geen vliegtuig nodig hoor

Maar nu even een serieus antwoord, vanuit Brussel is stukken goedkoper dan vanuit Amsterdam. Maar ik weet natuurlijk niet waar je woont en of het dan erg ver is naar Brussel.
Absoluut vroeg boeken. Des te later je gaat, des te duurder de tickets.

En dan moet je het laatste stukje misschien wel met de boot
Oke ik woon zelf in Limburg dus Belgie en Duitsland zijn geen probleem voor mij. Alleen vraag ik me dan wel af is het dan niet uiteindelijk toch duurder als je eerst naar London ofzo moet?

Jullie raden me dus aan ASAP te boeken? In ieder geval alvast bedankt voor de info
quote:nummerzoveel schreef op 24 oktober 2011 @ 22:23:

Absoluut vroeg boeken. Des te later je gaat, des te duurder de tickets.

En dan moet je het laatste stukje misschien wel met de boot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven