Camping in Zeeland

23-07-2011 08:44 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgende week willen we graag een week naar Zeeland toe met de caravan. Nu ben ik op zoek naar een camping waar behalve goed sanitair verder niet veel hoeft te zijn. Wel zouden we graag op wandelafstand van een leuk dorpje af zitten, zodat we daar kunnen gaan eten. Ik weet dat het waarschijnlijk een uitdaging wordt om nu nog een camping te kunnen boeken, maar goed ik ga dan gewoon even bellen. Heeft iemand misschien een tip voor een geschikte camping?
boerencampings, je hebt een website met een overzicht per plaats/regio. Moet je even googlen.

Ik zou trouwens gewoon een lijstje maken van welk dorp/camping leuk is en gewoon gaan rijden.
Voordat we een zoontje hadden van 5 maanden gingen we ook gewoon rijden met een lijstje. Alleen nu vind ik dat niet meer zo handig, omdat hij het na een tijdje heeft gezien in de auto. Goed idee om te googlen op boerencamping!
Ik denk dat er vrij veel mensen afzeggen met dit weer, dus misschien is het helemaal niet zo moeilijk om iets te vinden.
Ik hoop het, ik ben de boerencampings aan het bekijken en heb er echt zin in. Zolang het niet de hele dag regent, vind ik het wel prima.
Wij zaten in de week na Pinksteren bij Ardoer Camping Zwinhoeve. Prima camping, vlak aan zee. En een dorpje + leuke strandtent in de buurt waar we hebben gegeten. Wij waren daar met 2 kinderen van 4 en 5 en zij hebben genoten aan het strand! Ook hele aardige mensen daar, dus waag er een belletje aan zou ik zeggen! Fijne vakantie!
De Zwinhoeve is een prima optie! Hij staat op ons bellijstje.
Camping d'Ark in Westkapellle. Vrienden van ons hebben gisteren nog gereserveerd voor morgen! Succes!
Boerencampings inderdaad, Dorpszicht op Walcheren (wat was de naam van het dorp ook alweer?), zit je tussen de geitjes, kleine camping en goed sanitair en zo.
De lange pacht in Vlissingen. Strand dichtbij, stad dichtbij, winkels dichtbij, en toch een landelijke omgeving.
Hmm, de vijf campings die ik tot nu toe heb gebeld zitten allemaal vol. We hoeven niet perse bij het strand te zitten, maar een dorpje vind ik dan wel weer erg leuk.
www.bontehoeve.nl kijk hier eens.
Na zeker 1,5 bellen naar campings in Zeeland is het dan eindelijk gelukt! We gaan naar Grijpskerke(?). Ligt behoorlijk centraal. Geen leuk stadje op loopafstand volgens mij, maar ja, we hadden niet echt veel keuze:)

Bedankt voor het meedenken!
Niet op loopafstand maar op een kwartiertje rijden van Grijpskerke ligt de hoofdstad van Zeeland: Middelburg. Geen wereldstad maar een historisch stadje met een leuk winkelcentrum en mooie oude panden. Een bezoekje waard, veel plezier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven