Corendon airlines
maandag 29 augustus 2011 om 21:50
maandag 29 augustus 2011 om 21:57
maandag 29 augustus 2011 om 22:12
maandag 29 augustus 2011 om 22:12
maandag 29 augustus 2011 om 22:13
maandag 29 augustus 2011 om 22:16
vast wel Lizzl, het is alleen zo lullig voor de rest van het vliegtuig he.
Dat er niet veel keuze meer is, dat kan ik nog begrijpen, maar gewoon helemaal niks meer aan sandwiches ed? Pringles zijn lekker hoor, maar niet als maaltijd
Dat er niet veel keuze meer is, dat kan ik nog begrijpen, maar gewoon helemaal niks meer aan sandwiches ed? Pringles zijn lekker hoor, maar niet als maaltijd
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
maandag 29 augustus 2011 om 22:26
Wij vliegen morgen met Corendon. Ben benieuwd. Ik heb nooit zulke hoge verwachtingen van charters. Als ik maar wat te drinken kan kopen, vind ik het allang best. Ik eet wel wat op het vliegveld (wij vliegen nooit langer dan 4 uur) en ik zorg dat ik een broodje en een koekje en omkoopsnoep voor mijn zoontje bij me heb. Voor de rest zie ik het gewoon als een busreis. Van A naar B. Het kost ook geen drol meer.
maandag 29 augustus 2011 om 22:27
quote:marcaro schreef op 29 augustus 2011 @ 22:22:
Ik ben vooral bang dat de vluchten heen vertraagd worden en terug heel erg vervroegd worden.
En dat ik een vliegangst eraan overhoud of dat ik neerstortDat heb ik met alle mogelijke chartermaatschappijen gehad , dat is volgens mij niet iets specifieks van Corendon.
Ik ben vooral bang dat de vluchten heen vertraagd worden en terug heel erg vervroegd worden.
En dat ik een vliegangst eraan overhoud of dat ik neerstortDat heb ik met alle mogelijke chartermaatschappijen gehad , dat is volgens mij niet iets specifieks van Corendon.
maandag 29 augustus 2011 om 22:59
Hele slechte ervaringen, zowel met de service als met de staat van de vliegtuigen. Er kwam tijdens de vlucht opeens water uit het dak en er zaten losse panelen in de muur.
Het leek wel alsof de gezagvoerder dronken was toen hij zich voorstelde (waar we wel om gelachen hebben) maar bij het landen lachten we niet meer. Dat ging echt met een klap.
Een tijdje daarna was er een piloot zonder brevet bij Carendon in het nieuws. Misschien was dat wel onze Rogerrrrr.
Wat betreft de service: natuurlijk was het goedkoop, maar we kregen nog geen glas water aangeboden. Bovendien duurde het heel lang voordat we wisten hoe laat we terug zouden vliegen.
Wel goedkoop, Carendon., dat dan weer wel,
Maar het jaar daarna (wij gaan vaak met Kerst naar Turkije, dat is een aanrader) hebben we toch gekozen voor een duurdere maatschappij die minder slecht bekend stond
Het leek wel alsof de gezagvoerder dronken was toen hij zich voorstelde (waar we wel om gelachen hebben) maar bij het landen lachten we niet meer. Dat ging echt met een klap.
Een tijdje daarna was er een piloot zonder brevet bij Carendon in het nieuws. Misschien was dat wel onze Rogerrrrr.
Wat betreft de service: natuurlijk was het goedkoop, maar we kregen nog geen glas water aangeboden. Bovendien duurde het heel lang voordat we wisten hoe laat we terug zouden vliegen.
Wel goedkoop, Carendon., dat dan weer wel,
Maar het jaar daarna (wij gaan vaak met Kerst naar Turkije, dat is een aanrader) hebben we toch gekozen voor een duurdere maatschappij die minder slecht bekend stond
maandag 29 augustus 2011 om 23:02