Corendon airlines
maandag 29 augustus 2011 om 23:38
dinsdag 30 augustus 2011 om 04:33
Ik heb meerdere keren met Corendon gevlogen. Vindt het te doen maar laatst voor het eerst met Arke gevlogen (comfort class geboekt) en dat was wel beter qua service, zitplaatsen en eten e.d. aan boord.
Het personeel van Corendon vond ik niet altijd even vriendelijk. Ook hebben we vaak een, van tevoren niet aangegeven, tussenlanding gehad. Kost erg veel tijd.
Voordeel van Corendon vind ik vaak de vliegtijden. Wat mij betreft altijd zo vroeg mogelijk op de heenreis!
Wij hebben vaak onze hele vakantie bij Corendon geboekt, dit verliep altijd goed.
Het personeel van Corendon vond ik niet altijd even vriendelijk. Ook hebben we vaak een, van tevoren niet aangegeven, tussenlanding gehad. Kost erg veel tijd.
Voordeel van Corendon vind ik vaak de vliegtijden. Wat mij betreft altijd zo vroeg mogelijk op de heenreis!
Wij hebben vaak onze hele vakantie bij Corendon geboekt, dit verliep altijd goed.
dinsdag 30 augustus 2011 om 08:08
Ik zou nooit met Corendon gaan,heb er zoveel negatieve verhalen over gehoord/gelezen/gezien (bij oa red mijn vakantie).
Maar als je goedkoop op vakantie wil en het risico wil lopen ga je gang.Ik heb er geen vertrouwen in.
Toen wij een keer naar Turkije waren en alle mensen die we ontmoetten die overboekt waren en andere klachten hadden allemaal bij Corendon geboekt.
Wat je ook boekt,lees voor het boeken de reacties op zoover en tripadvisor etc.En geen beoordelingen is ook niet goed...
Maar als je goedkoop op vakantie wil en het risico wil lopen ga je gang.Ik heb er geen vertrouwen in.
Toen wij een keer naar Turkije waren en alle mensen die we ontmoetten die overboekt waren en andere klachten hadden allemaal bij Corendon geboekt.
Wat je ook boekt,lees voor het boeken de reacties op zoover en tripadvisor etc.En geen beoordelingen is ook niet goed...
dinsdag 30 augustus 2011 om 08:30
quote:micnick schreef op 30 augustus 2011 @ 04:33:
Ik heb meerdere keren met Corendon gevlogen. Vindt het te doen maar laatst voor het eerst met Arke gevlogen (comfort class geboekt) en dat was wel beter qua service, zitplaatsen en eten e.d. aan boord.
De Comfort Class van Arke is inderdaad een aanrader. Hadden wij naar de DR. Mooie brede stoelen en veel beenruimte.
Ik weet niet hoe hun economy klasse is, maar voor de Comfort Class betaal je natuurlijk wel extra.
@Lizzl: Wij nemen na het 'broodje kaas gebeuren' ook maar zelf wat te eten mee. Just to be sure, want chocolate chip cookies vullen ook niet echt.
De Comfort Class van Arke is inderdaad een aanrader. Hadden wij naar de DR. Mooie brede stoelen en veel beenruimte.
Ik weet niet hoe hun economy klasse is, maar voor de Comfort Class betaal je natuurlijk wel extra.
@Lizzl: Wij nemen na het 'broodje kaas gebeuren' ook maar zelf wat te eten mee. Just to be sure, want chocolate chip cookies vullen ook niet echt.
dinsdag 30 augustus 2011 om 18:12
Heb ervaring met Transavia en Corendon.
Transavia vindt ik niks.
Kleine vliegtuigjes waar je weinig ruimte hebt.
Krijgt werkelijk nog geen kopje koffie gratis.
En het drinken aan boord is duur.
Vliegen wel meestal op tijd.
Alleen in Tunesie hadden we terug een vertraging van drie uur.
Toen we terug vlogen vertelden ze dat twee van de drie motoren kapot waren.Heb niet lekker gezeten en had liever geen uitleg gehad.
Corendon vliegtuig was prima.
Kregen wel een kleine maaltijd en drinken.
Hadden beduidend meer ruimte om te zitten.
Piloot kwam een paar keer door het vliegtuig gewandeld van kijk mij nou.
Hadden alleen terug twaalf uur vertraging zonder uitleg waarom.
Mochten wel op het resort blijven.En de kamer weer gebruiken.
Maar dat kwam van het resort zelf en had Corendon niet geregeld.Zullen ze ongetwijfeld bij hun hebben gedeclareerd.
Heb EU claim ingeschakeld.
Corendon regeerde pas na drie keer aangeschreven te worden.
Voelen zich totaal niet verantwoordelijk en wachten de afspraak van de rechter wel af.
Transavia vindt ik niks.
Kleine vliegtuigjes waar je weinig ruimte hebt.
Krijgt werkelijk nog geen kopje koffie gratis.
En het drinken aan boord is duur.
Vliegen wel meestal op tijd.
Alleen in Tunesie hadden we terug een vertraging van drie uur.
Toen we terug vlogen vertelden ze dat twee van de drie motoren kapot waren.Heb niet lekker gezeten en had liever geen uitleg gehad.
Corendon vliegtuig was prima.
Kregen wel een kleine maaltijd en drinken.
Hadden beduidend meer ruimte om te zitten.
Piloot kwam een paar keer door het vliegtuig gewandeld van kijk mij nou.
Hadden alleen terug twaalf uur vertraging zonder uitleg waarom.
Mochten wel op het resort blijven.En de kamer weer gebruiken.
Maar dat kwam van het resort zelf en had Corendon niet geregeld.Zullen ze ongetwijfeld bij hun hebben gedeclareerd.
Heb EU claim ingeschakeld.
Corendon regeerde pas na drie keer aangeschreven te worden.
Voelen zich totaal niet verantwoordelijk en wachten de afspraak van de rechter wel af.
woensdag 7 september 2011 om 23:45
Nu terug van een complete reis met corendon en ik heb echt helemaal geen klachten. Het was gewoon goed. Meer beenruimte dan bij Transavia en qua service verschilde het niet. Behalve dat ons zoontje een tas kreeg van corendon met een kleurboek en kleurpotloden en dat voordat wij op de terugreis opstegen, al een dekentje en een kussen voor onze zoon kregen uitgereikt. Ik vond het dus eigenlijk gewoon hartstikke goed. Zo'm beetje op tijd vertrokken, voor tijd aangekomen, lekker via internet ingecheckt, prima personeel.
Ik weet niet waar jullie normaal mee vliegen, maar wij gaan al zeker 15 jaar zo´n 2x per jaar met het (charter)vliegtuig op vakantie en we hebben zo´n beetje alle vliegtuigmaatschappijen al gehad, en alle problemen zijn al voorbij gekomen. Vlucht van avond naar ochtend verzet of v.v., of een complete dag verzet, water uit het plafond (condens airco), geen gratis drinken en eten (wat verwacht je nu? Als met de bus die kilometers zou afleggen, ben je nog duurder uit) turbulentie, doorstarten, met een klap neerkomen, chagrijnige stewardessen, etc.
Eigenlijk vlieg ik de volgende keer liever met corendon dan met transavia of andere maatschappijen, het is ons prima bevallen.
Ik weet niet waar jullie normaal mee vliegen, maar wij gaan al zeker 15 jaar zo´n 2x per jaar met het (charter)vliegtuig op vakantie en we hebben zo´n beetje alle vliegtuigmaatschappijen al gehad, en alle problemen zijn al voorbij gekomen. Vlucht van avond naar ochtend verzet of v.v., of een complete dag verzet, water uit het plafond (condens airco), geen gratis drinken en eten (wat verwacht je nu? Als met de bus die kilometers zou afleggen, ben je nog duurder uit) turbulentie, doorstarten, met een klap neerkomen, chagrijnige stewardessen, etc.
Eigenlijk vlieg ik de volgende keer liever met corendon dan met transavia of andere maatschappijen, het is ons prima bevallen.