Deltawerken

27-11-2012 12:11 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Dit weekend krijg ik een vriend uit het buitenland op bezoek. Hij komt uit een land met veel bergen en was er nogal gefascineerd door geraakt dat Nederland deels onder de zeespiegel ligt. Daarom zou ik hem graag hier iets van willen zien.

Hebben jullie eventueel tips over wat nu echt leuk is om te bezoeken? Ik hoor het graag!
Alle reacties Link kopieren
Er zit een bon in de postcodeloterij agenda voor 25% korting voor Neeltje Jans'. Zal er volgend jaar ook wel weer in staan.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven