Eilat
zondag 1 januari 2012 om 18:36
Tja, we zijn aan het twijfelen geslagen. We willen graag in maart nog even van het zonnetje genieten en een weekje weg. Met een kleuter, en ik zwanger. We dachten eerst aan de Canarische eilanden, maar nu komt mijn man met Eilat. Heerlijk weer en niet eens veel langer vliegen. En als ik zo rond kijk naar verschillende acc, ook nog voordeliger. Alleen, ik ken het totaal niet hoor, maar is dat wel een land om als zwangere naar toe te gaan? Goede medische zorg zonodig? En hoe zit dat met het eten? Krijg toch een beetje egyptische ideeen, daar ben ik al eens erg ziek geweest van het eten, maar volgens mijn man kan het allemaal prima.
Wie heeft er ervaring?
Wie heeft er ervaring?
zondag 1 januari 2012 om 18:50
zondag 1 januari 2012 om 19:12
zondag 1 januari 2012 om 19:15
quote:toetyfroety schreef op 01 januari 2012 @ 19:11:
[...]
OT zegt zelf dat ze egyptische ideeën krijgt......bij een israelische badplaats...?
Ja precies. Begrijpend lezen dus.
Geen ervaring in Eilat. Ik vermoed dat wanneer een reisorgansatie een bestemming voor zwangere vrouwen niet af raadt het veilig is om te gaan.
[...]
OT zegt zelf dat ze egyptische ideeën krijgt......bij een israelische badplaats...?
Ja precies. Begrijpend lezen dus.
Geen ervaring in Eilat. Ik vermoed dat wanneer een reisorgansatie een bestemming voor zwangere vrouwen niet af raadt het veilig is om te gaan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 1 januari 2012 om 19:16
quote:Bahco schreef op 01 januari 2012 @ 19:12:
[...]
"Vriendelijkheid" van arme mensen. Op vakantiefoto's van vrienden en familie zag ik alleen onderdanigheid omdat ze geen nagel hadden om hun gat te krabben.Maar dat geldt ook voor Thailand, Indonesie en nog zo zootje andere landen....die toch ook wat willen verdienen door tourisme, anders blijven ze sowieso altijd arm.
[...]
"Vriendelijkheid" van arme mensen. Op vakantiefoto's van vrienden en familie zag ik alleen onderdanigheid omdat ze geen nagel hadden om hun gat te krabben.Maar dat geldt ook voor Thailand, Indonesie en nog zo zootje andere landen....die toch ook wat willen verdienen door tourisme, anders blijven ze sowieso altijd arm.
zondag 1 januari 2012 om 19:30
zondag 1 januari 2012 om 19:31
Ben járen geleden in Eilat geweest en het is net Benidorm.. niet mijn smaak. Israël is wel een mooi land overigens.
Eten is goed hoor, Israël is een westers land he? Medische zorg is ook prima geregeld overigens.
Eten is goed hoor, Israël is een westers land he? Medische zorg is ook prima geregeld overigens.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
zondag 1 januari 2012 om 19:53
quote:ramiaatje schreef op 01 januari 2012 @ 18:45:
[...]
Want?
Laten we zeggen dat het een Israelische kustplaats is.
Mag ik nu door voor de koelkast?
Ik ben er ca 12 jaar geleden voor het laatst geweest en heb alleen maar goede herinneringen.
Was wel al heel vaak in israel geweest dus erg gewend aan militairen etc.
Vond het in eilat nog meevallen. Het is een ideale plek voor een zonvakantie. Excursies naar bijv de dode zee of jeruzalem zijn wel dagvullend, je zit echt in een uithoek
[...]
Want?
Laten we zeggen dat het een Israelische kustplaats is.
Mag ik nu door voor de koelkast?
Ik ben er ca 12 jaar geleden voor het laatst geweest en heb alleen maar goede herinneringen.
Was wel al heel vaak in israel geweest dus erg gewend aan militairen etc.
Vond het in eilat nog meevallen. Het is een ideale plek voor een zonvakantie. Excursies naar bijv de dode zee of jeruzalem zijn wel dagvullend, je zit echt in een uithoek