ervaring met Air Asia
maandag 21 september 2009 om 18:02
Wat zijn jullie ervaringen met Air Asia. vliegen ze een beetje op tijd en hoe gaat dat met het aan boord gaan. Heb begrepen dat je geen stoelnummer krijg. Loopt dan iedereen te dringen of valt dat wel mee.
Hoorde ook iets over een stoel reserveren tegen een kleine vergoeding, maar hoe gaat dat dan. Stel ik heb gereserveerd en iemand gaat op die stoel zitten. Of kan je zien welke stoelen gereserveerd zijn.
Hoorde ook iets over een stoel reserveren tegen een kleine vergoeding, maar hoe gaat dat dan. Stel ik heb gereserveerd en iemand gaat op die stoel zitten. Of kan je zien welke stoelen gereserveerd zijn.
vrijdag 23 oktober 2009 om 12:07
Hebben inmiddels onze binnenlandse vluchten geboekt,als je toch weet wanneer je waar naartoe wil,dan wel zo handig het meteen te boeken. Vliegen van Chang Mai naar Bangkok en daarna vanaf Bangkok door naar Krabi, met Thai Airways allebei. Terug vanaf KRabi naar Bangkok met Air Asia. Kosten totaal nog geen ¤ 150 voor 3 tickets dus..geen geld!
Bangkok-Chang Mai doen we dus heen met de nachttrein, lijkt me wel bijzonder keer mee te maken.En 3 binnenlandse vluchten vind ik wel weer meer dan genoeg.
Oh ja, we vliegen trouwens met KLM van en naar Bangkok, rechtstreeks. Iemand daar ervaringen mee? Wel prima toch? Vorig jaar met EVA air gevlogen, was goed, relatief veel beenruimte enzo, nieuwe vliegtuigen etc. Smerig eten alleen. Maar wel zo´n eigen entertainment set, hopelijk biedt KLM dat ook aan.
Bangkok-Chang Mai doen we dus heen met de nachttrein, lijkt me wel bijzonder keer mee te maken.En 3 binnenlandse vluchten vind ik wel weer meer dan genoeg.
Oh ja, we vliegen trouwens met KLM van en naar Bangkok, rechtstreeks. Iemand daar ervaringen mee? Wel prima toch? Vorig jaar met EVA air gevlogen, was goed, relatief veel beenruimte enzo, nieuwe vliegtuigen etc. Smerig eten alleen. Maar wel zo´n eigen entertainment set, hopelijk biedt KLM dat ook aan.
woensdag 1 september 2010 om 13:52
quote:dertigmin schreef op 01 september 2010 @ 13:18:
Ik geef hem even een up. Ik zag dat Air Asia ook van Londen naar Kuala Lumpur vliegt. Iemand dit wel eens gedaan?
Ik heb vorig jaar met kerst vanaf london naar KL gevlogen.
Is me erg goed bevallen! helaas zijn de tickets nu weer een stuk duurder geworden en is de vraag of het zich loont.
Ik geef hem even een up. Ik zag dat Air Asia ook van Londen naar Kuala Lumpur vliegt. Iemand dit wel eens gedaan?
Ik heb vorig jaar met kerst vanaf london naar KL gevlogen.
Is me erg goed bevallen! helaas zijn de tickets nu weer een stuk duurder geworden en is de vraag of het zich loont.
woensdag 1 september 2010 om 13:57
woensdag 1 september 2010 om 15:09
Naar KL denk ik niet dat er goedkopere opties zijn. Ik ben er een paar keer mee gevlogen van KL naar Londen, vond het prima. Ook bij de boeking meteen maaltijden besteld (lekkere nasi lemak). Anders krijg je aan boord wat er overblijft en kun je vaak niet meer kiezen of het is op. De maaltijden zijn trouwens ook goedkoop.
Ze zijn wel een stuk duurder geworden trouwens!
Ze zijn wel een stuk duurder geworden trouwens!
woensdag 1 september 2010 om 15:20
woensdag 1 september 2010 om 15:26
quote:dertigmin schreef op 01 september 2010 @ 13:57:
Hoi Sharry,
Bedankt voor je reactie. Ik kom nu uit op 600 euro per persoon via Londen. Daar een ryanair ticket bij van 60 euro per persoon en ik ben voor 660 euro klaar.
Zijn er goedkopere opties?Ik weet niet wanneer je precies vliegt? Welke datum is een retoutje 600 euro?
Hoi Sharry,
Bedankt voor je reactie. Ik kom nu uit op 600 euro per persoon via Londen. Daar een ryanair ticket bij van 60 euro per persoon en ik ben voor 660 euro klaar.
Zijn er goedkopere opties?Ik weet niet wanneer je precies vliegt? Welke datum is een retoutje 600 euro?
woensdag 1 september 2010 om 15:28
quote:dertigmin schreef op 01 september 2010 @ 15:20:
Dat denk ik dus ook niet. Ben nu aan het twijfelen of BKK via Egyptair geen beter idee is. Zit ik ook op 600 euro. Aangezien lief al in Maleisie is geweest is het misschien leuker om naar Thailand te gaan.
Twijfel de twijfel.
Ik vlieg veel liever met Air Asia dan met Egyptair. Ik ben zelf niet kapot van die N-afrikaanse maatschappijen.
Ik ben zelf ook al 3 keer in Kl geweest maar het blijft een geweldige stad en wat kost een ticket naar Bangkok vanaf daar?
Dat denk ik dus ook niet. Ben nu aan het twijfelen of BKK via Egyptair geen beter idee is. Zit ik ook op 600 euro. Aangezien lief al in Maleisie is geweest is het misschien leuker om naar Thailand te gaan.
Twijfel de twijfel.
Ik vlieg veel liever met Air Asia dan met Egyptair. Ik ben zelf niet kapot van die N-afrikaanse maatschappijen.
Ik ben zelf ook al 3 keer in Kl geweest maar het blijft een geweldige stad en wat kost een ticket naar Bangkok vanaf daar?
woensdag 1 september 2010 om 16:04
woensdag 1 september 2010 om 17:21
3 binnenlandse vluchten met Air Asia gehad en allemaal goed bevallen. Alles prima op tijd. Wij hadden (zonder er extra voor te betalen) wel gewoon stoelnummers dus geen gedrang. Wel handig om te weten dat ze vaak (in Maleisie in ieder geval) niet vanaf het 'hoofdvliegveld' maar van een of andere low cost carrier vliegen. Heb verschillende mensen verkeerd zien staan..
Ik vond de stoelen trouwens helemaal niet echt fijn, alleen in de uiterste ligstand.. Veel te rechtop voor mijn gevoel. Maar ach, voor max 3 uurtjes prima uit te houden.
Ik vond de stoelen trouwens helemaal niet echt fijn, alleen in de uiterste ligstand.. Veel te rechtop voor mijn gevoel. Maar ach, voor max 3 uurtjes prima uit te houden.
woensdag 1 september 2010 om 17:23
woensdag 1 september 2010 om 18:19
Als je naar Bangkok wilt zou ik dus echt niet over KL gaan, of met Egypt Air. Vanaf Dusseldorf vliegt Air Berlin rechtstreeks naar Bangkok en die zijn ook niet duur (rond de 700 euro retour), of Mahan Air met een stopover in Teheran, kost 500 euro in het laagseizoen en 600 in het hoogseizoen. Ook goeie ervaringen mee. Je moet alleen ff een hoofddoek op op het vliegveld in Teheran, maar dat doe ik met liefde als ik een paar honderd euro uitspaar!