Ervaring Pipodorp in Drenthe

20-11-2010 13:28 7 berichten
Wie heeft er ervaring met Pipodorp in Drenthe? Op zoover krijgt het een hoge waardering, maar ik lees ook hier graag ervaringen. Wij hebben een zoontje, die op het moment dat we willen gaan net 2 is geworden. Het lijkt mij erg leuk, maar ik hoor dus graag jullie ervaringen.
Alle reacties Link kopieren
Mijm zus is daar een keertje geweest en die was er erg positief over! Haar 2 dochtertjes vonden het ook erg leuk.

De jongste was toen 3 jaar.
Pipodorp is heeel leuk voor kinderen tot een jaar of 10. Voor oudere kinderen is 't te kinderachtig.

De huisjes zijn leuk. Eenvoudig, maar netjes. En de bedden slapen heerlijk!

Alleen zoek je je rot naar de koelkast...
Tja.. zonder iemand voor het hoofd te willen stoten, maar ik vond het meer asodorp dan pipodorp. Ik heb in mijn leven nog nooit zoveel leggings met korte t-shirts, vette haren en onverzorgde mensen gezien.

Maar pipodorp ansich is wel aardig hoor. Ik had er alleen andere voorstelling van. Zorg wel dat je een beetje een groot huisje hebt, want ze kunnen erg klein uitvallen en dan bedoel ik wel het zitgedeelte. Speelstad oranje, want daar daait het om eigenlijk, is wel grappig maar gedateerd. De speeltuintjes in pipodopr zijn wel leuk, maar voor het zwembad moet je weer naar Assen.

Speelstad oranje is best leuk hoor. Het is gewoon een indoor kermis. Je zoontje zal het best leuk vinden. Hij kan natuurlijk nog niet zoveel, maar trampoline en de draaimolens zijn leuk. Ga niet te lang. Een dag of 2 is voldoende.
quote:Tuorrebout schreef op 20 november 2010 @ 13:38:

Tja.. zonder iemand voor het hoofd te willen stoten, maar ik vond het meer asodorp dan pipodorp. Ik heb in mijn leven nog nooit zoveel leggings met korte t-shirts, vette haren en onverzorgde mensen gezien.

Zou zomaar kunnen. Maar aangezien wij altijd met een heel grote groep gaan, huren wij altijd een hele straat af. Dus dan kom je alleen maar bekenden tegen... ;)
Ik vond het er wel leuk. Wij zijn geweest toen mijn oudste 2,5 was. Hij vond het super, heel de dag in draaimolens en op trampolines springen. We willen volgend jaar nog een keer gaan, als de jongste ook 2,5 is.

Huisjes zijn leuk ingericht, netjes, compleet, maar idd wel klein. Maakt niet uit, je bent toch de hele dag op stap (wij wel in elk geval). Het zwembad in Assen waar je nog naar toe kunt, was ook mooi.

Wat Tuorrebout schrijft herken ik wel een beetje, maar ach, met die mensen heb je verder toch niet zoveel te maken.
..
Hoi Momo,

Hier nog een positieve ervaring met Pipodorp.

Ik ben er vorig jaar augustus geweest.Mijn man had net een nieuwe baan en kon geen vakantie opnemen en ik ben toen alleen met de kids daar heen geweest. Ze waren toen 5 en 2 en ze hebben het heel leuk gehad. We hadden een 3 daags arrangement geboekt in een 5-p pipowoning.

De oudste heeft het er nog steeds over en hij gaf al aan dat papa de volgende keer ook mee moest.

We kwamen aan op maandagmiddag en hebben toen het park verkend, De dinsdag hebben we ons de hele dag vermaakt in Speelstad Oranje. De woensdagmorgen moesten we ons huisje weer uit en zijn we via een grote omweg naar Dierenpark Nordhorn(D) geweest om van daaruit weer naar huis te gaan. We wonen zelf in Gld op zo'n 2 uur rijden van Pipodorp.

Inmiddels ben ik ook al een keer met mijn beste vriendin die in Drenthe woont, een keer een dagje uit geweest naar Speelstad Oranje alleen.

Ik denk dat ik nog best vaak die kant op ga voor een dagje speelstad.

Wat betreft die vette haren, aso's, onverzorgde mensen en mensen met korte t-shirts op leggings; er zijn er inderdaad aardig wat van maar goed, daar heb je niet veel mee te maken. Je leeft je eigen leven en doet je eigen ding.

Bij Speelstad Oranje zit ook een buffetrestaurant en we hebben allebei de dagen daar gebruik van gemaakt omdat ik geen zin had om te koken en daarvoor de benodigde boodschappen te doen.

Je kon net zoveel eten halen als je op kunt.en vooral de kids vinden dat heerlijk, allemaal lekkere dingen die je thuis niet snel of vaak eet.

Dit was mijn ervaring in elk geval. Op www.pipodorp.nl kun je meer informatie vinden over Pipodorp en Speelstad Oranje

Groetjess..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven