Ervaringen Bosrijk (Efteling)
woensdag 24 november 2010 om 00:13
Is iemand hier al eens in Bosrijk geweest, en zo ja, is het bevallen?
We willen er in de kerstvakantie even op uit (2/3 nachtjes). Ik weet dat 't behoorlijk aan de prijs is, maar ja, de Winterefeling vind ik zelf ook zooo leuk.
Huisjes zijn al bijna volgeboekt, nog wel appartementen beschikbaar.
Ik hoor graag wat jullie ervaringen zijn!
We willen er in de kerstvakantie even op uit (2/3 nachtjes). Ik weet dat 't behoorlijk aan de prijs is, maar ja, de Winterefeling vind ik zelf ook zooo leuk.
Huisjes zijn al bijna volgeboekt, nog wel appartementen beschikbaar.
Ik hoor graag wat jullie ervaringen zijn!
woensdag 24 november 2010 om 07:40
Ik ben vorige maand geweest. Zaten in een huis aan het water en vond het goed in elkaar zitten. Loopafstand naar het park vond ik tegenvallen als je even uit het park wil. Laat je niet verleiden tot een diner. Heeeeeeeeel vies. Huis was ruim. Appartementen zijn krap hoorde ik. Als je met meer dan 2 personen bent moet er in de huiskamer geslapen. En er zit geen keuken in dus je moet naar Kaatsheuvel om uit eten te gaan. Bij Bosrijk zit ook een horeca dingetje maar ik geloof niet dat dat gewelig is .
Bosrijk zelf is mooi aangelegd. S'avonds voorlezen met Klaasvaak en de zandkabouters is leuk. Omdat wij op de route zaten kwamen de zandkabouters ons thuis ophalen. Heel leuk voor kinderen.
Ik vond het wel erg duur....
Bosrijk zelf is mooi aangelegd. S'avonds voorlezen met Klaasvaak en de zandkabouters is leuk. Omdat wij op de route zaten kwamen de zandkabouters ons thuis ophalen. Heel leuk voor kinderen.
Ik vond het wel erg duur....
woensdag 24 november 2010 om 09:06
Wij zijn twee weken geleden geweest met 4 volwassenen en 3 kleine kinderen in een (zespersoons) boshuys. Geweldig! De huisjes zijn hartstikke leuk ingericht, het is heerlijk dat je gewoon een paar dagen achter elkaar naar de Efteling kunt, en dan tussendoor even kunt lunchen in je eigen huisje. Ik vond de loopafstand prima te doen. Wij hebben een keer gegeten in het Eethuys, en ja, dat is geen sterrenrestaurant, maar het eten was prima en het personeel is heel erg aardig. Wij hadden 25% korting en waren dus met 2 gezinnen, wat de prijs echt heel goed te doen maakte. Niet meer dan een gemiddeld centerparcsweekend, en daar krijg je niet 4 dagen efteling bij
Kortom, ik vind het echt een aanrader en ga zeker nog een keer terug!
Kortom, ik vind het echt een aanrader en ga zeker nog een keer terug!
-