Gezellig cafe Utrecht

23-09-2019 22:59 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aankomende donderdag moet ik van 15:00 tot 18:30 overbruggen in Utrecht. Ik ben daarvoor op zoek naar een gezellig café / restaurant, liefst met lekkere banken / stoelen, waar ik rustig wat kan lezen oid en wat kan drinken en eind van de middag een hapje kan eten. Oja, bij voorkeur in het centrum.
Iemand een suggestie?
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Kijk eens op en rond het Wed.

Het Wed is een straatje in het centrum van de Nederlandse stad Utrecht.
De ongeveer 50 meter lange straat loopt vanaf de Oudegracht/ Donkere Gaard naar het Domplein/ de Korte Nieuwstraat.
Stairway

(café van Henk Westbroek)
Als het een optie is om te verkassen voor het eten of genoegen te nemen met wat boorelhapjes: Lewis Book Café!!
Springhaver (cafe van filmhuis) zit je gezellig. Veel leesvoer, leuke mensen, veel gezellige maar beschutte plekjes. Kun je zelfs goedkoop wat eten 's avonds.
Ah, dank voor de tips! Fijn om een beeld te krijgen!
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Zit zelf graag bij het gegeven paard in Tivoli
Le Journal op de Neude.
Always look on the bright side of life
Mag ik hier op inhaken?
Kennen jullie ook zulke plekjes in Tilburg, Breda en Den Bosch?
En dan doel ik vooral op horeca waar je ook rustig en fijn kunt zitten en lezen/schrijven.
Flowerspowers schreef:
23-09-2019 23:29
Le Journal op de Neude.
Jup, deze.
Joh, er is zo ontzettend veel horeca in de binnenstad van Utrecht. Gewoon wat rondlopen en je komt heel erg veel tegen. De tijd vliegt!
Nou, hier kan ik wel wat mee! Dank!
-KoekieMonster- schreef:
23-09-2019 23:47
Mag ik hier op inhaken?
En dan doel ik vooral op horeca waar je ook rustig en fijn kunt zitten en lezen/schrijven.
In Tilburg misschien het Taphuys? Ik ken hem alleen in Arnhem en daar kom ik graag, maar ze hebben ook een vestiging in Tilburg.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Ik zit graag bij Luden, cafe. Heb je ook een hoek met tijdschriften. Of anders bij Broers (zit naast Luden). x

Edit: die net dat Broers niet meer bestaat.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Als je van speciaalbieren houd: België op de Oude Gracht. Ik zit er graag.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Olivier
Baggal schreef:
24-09-2019 15:52
Ik zit graag bij Luden, cafe. Heb je ook een hoek met tijdschriften. Of anders bij Broers (zit naast Luden). x

Edit: die net dat Broers niet meer bestaat.

Wat??? Broers bestaat niet meer??

EDIT: zie nu dat dat al vanaf januari 2018 zo is. Ben kennelijk al even weg..... :facepalm:
anoniem_66f1068fbefb8 wijzigde dit bericht op 24-09-2019 17:50
15.35% gewijzigd
loisnvt schreef:
24-09-2019 16:55
Olivier

Superleuk, maar niet heel rustig. Hoge kerk dus enorme glasbak. Ik ga daar alleen maar heen als ik aan de bar kan zitten zodat ik dicht op mijn gesprekspartner ben en we niet zo hoeven schreeuwen. Wel een goede tip voor met een leuke date dus ;-)
Jozef op de Mariaplaats. Hebben ze een paar hoekjes met stoelen/banken en ook gewone tafels en stoelen om aan te eten. Eten is daar trouwens erg lekker!

Het al eerder genoemde Le Journal is ook gezellig, alleen geen stoelen/banken volgens mij.
Bij mooi weer vind ik de binnenplaats van De Rechtbank leuk om te zitten, heb nog nooit binnen gezeten.
-KoekieMonster- schreef:
23-09-2019 23:47
Mag ik hier op inhaken?
In Tilburg in de Lochal.
Is de nieuwe bibliotheek, maar met horeca. Enorm sfeervol!
En ingericht op werken, lezen en schrijven uiteraard ;-)
Flowerspowers schreef:
23-09-2019 23:29
Le Journal op de Neude.
Ja, hier zat ik ook altijd heel graag!
Ik zit bij Jozef, lekker op een bank én vlakbij waar ik straks zijn moet!
Gras van de Buren
VickyP schreef:
26-09-2019 15:49
Ik zit bij Jozef, lekker op een bank én vlakbij waar ik straks zijn moet!
Jozef is een goede keuze, veel plezier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven