goedkope vakantie

13-09-2013 12:43 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Ik ben op zoek naar een goedkope vakantie. Liefst wel all inclusive maar het is geen harde eis. Mag ook een groot appartement zijn ( het is voor 6 volw en 4 kids)

Ik heb gehoord dat bulgerije ook leuk en goedkoop is?

Wij gaan nooit op vakantie weet daardoor ook niet zo goed waar ik moet zoeken. Met google krijg je zoveel info..

Alvast bedankt voor het delen van jullie tips en ervaringen!
Wat is het budget?
En ik welke periode willen jullie weg?
Moet het warm zijn?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hoe oud zijn de kinderen? wil je een wandel- of een strandvakatie? Hoeveel heb je te besteden? Wat is "goedkoop" voor jou? Wanneer?
Daar heb je nou reisburo's voor...
Lorem Ipsum
Sonnenhotel
In het hoogseizoen is er niets goedkoop.

Wanneer wil je?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
http://www.bungalows.nl
Wat mij betreft krijgt deze OP de award voor meest onduidelijke hulpvraag ooit...
Ga buiten het hoogseizoen als je goedkoop wil, dus buiten de schoolvakanties. En dan is Turkije in 'n all in wel supergoedkoop.
Luxe zonder budget bestaat niet. Voor de all inclusive betaal je een vermogen en als je dat niet hebt moet je het niet doen.

Wat is er mis met lekker koken met plaatselijke producten uit de supermarkt? En een lekker broodje op het strand eten etc. en af en toe een keer uit eten?
Een tentje in je tuin; da's pas lekker goedkoop.

Of huizenruil.
quote:Kastanjez schreef op 13 september 2013 @ 13:40:

Wat mij betreft krijgt deze OP de award voor meest onduidelijke hulpvraag ooit...

Maar inderdaad TO, wat meer informatie zou fijn zeg. Wanneer, wat is jullie budget, moet het warm zijn enz.
http://vakantie.101tips.nl/goedkoop.html
http://www.zobespaarjegel ... edkoop-vakantie-tips.html
quote:elninjoo schreef op 13 september 2013 @ 13:52:

Ga buiten het hoogseizoen als je goedkoop wil, dus buiten de schoolvakanties. En dan is Turkije in 'n all in wel supergoedkoop.http://tjingo.nl/turkije/lara/miracle

Welnee, niks supergoedkoop.
quote:Tuorrebout schreef op 13 september 2013 @ 13:54:

Luxe zonder budget bestaat niet. Voor de all inclusive betaal je een vermogen en als je dat niet hebt moet je het niet doen.

Nou, dat is niet per definitie waar. Op sommige bestemmingen is all-in goedkoper dan zelf koken. Punt is alleen dat je dat dan ook wel aan de kwaliteit merkt, en of je dat nu moet willen...

Wat is er mis met lekker koken met plaatselijke producten uit de supermarkt? En een lekker broodje op het strand eten etc. en af en toe een keer uit eten?
@Nummerzoveel. Dat klopt inderdaad. In een hotel waar je ook all inclusive kon boeken (wat wij gelukkig niet gedaan hadden) was de all inclusive verder van luxe. Het eten bestond iedere dag uit een bordje patat met een gefrituurde snack. Dit zowel in de avond als in de middag. Wel goedkoop, maar ik had er niet aan moeten denken.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 september 2013 @ 13:59:

[...]

http://tjingo.nl/turkije/lara/miracle

Welnee, niks supergoedkoop.Dat vind ik dus spotgoedkoop, nog geen 300 euro voor vlucht, accommodatie en alles wat je eet en drinkt.
quote:elninjoo schreef op 13 september 2013 @ 14:15:

[...]

Dat vind ik dus spotgoedkoop, nog geen 300 euro voor vlucht, accommodatie en alles wat je eet en drinkt.Hoe kom jij aan 300 euro?

quote:Tuorrebout schreef op 13 september 2013 @ 14:06:

@Nummerzoveel. Dat klopt inderdaad. In een hotel waar je ook all inclusive kon boeken (wat wij gelukkig niet gedaan hadden) was de all inclusive verder van luxe. Het eten bestond iedere dag uit een bordje patat met een gefrituurde snack. Dit zowel in de avond als in de middag. Wel goedkoop, maar ik had er niet aan moeten denken.Er zijn natuurlijk ook waanzinnig goede all-inclusive hotels, waar je echt heel erg lekker en zelfs heel verfijnd kunt eten. Maar, net als met goede vakanties, dan zit je dus niet voor een dubbeltje op de eerste rij.
Voor een goed hotel betaal je nou eenmaal wat meer. En met zoveel personen heb je meerdere kamers nodig. Reken maar op een paar duizend euro.
Probeer airbnb.com voor appartementen op elke plek op aarde. Jij weet wel hoe ver jullie ongeveer willen reizen. Zoek een plek waar een goedkope luchtvaartmaatschappij op vliegt en daar dan een huisje in de buurt. Spanje kun je bv voordelig naartoe vliegen, huurauto's zijn er goedkoop en als je daar een leuk appartement of huis bij vindt ben je denk ik relatief voordelig uit. Ook www.taha.nl heeft huizen te huur, soms met zwembad. Omdat je zelf kunt koken scheelt het je geld uitgeven aan duur of slecht eten.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 september 2013 @ 14:17:

[...]

Hoe kom jij aan 300 euro?

[afbeelding]

Omdat er vanaf 294 stond. Ik heb idd niet doorgeklikt, maar dat betekent doorgaans dat er één datum voor die lage prijs aangeboden wordt.

Persoonlijk heb ik al wel vaker aanbiedingen voor rond de 250 gezien die kant uit. Zou mijn ding niet zijn zo'n all in, maar als je goedkoop weg wil valt er best wel iets te vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven