Gone Flying, Dubai
woensdag 12 december 2018 om 17:57
Welkom in mijn vervolgtopic!
Begin Januari verhuis ik naar Dubai om aan een spannend, nieuw hoofdstuk te beginnen. Ik deel hier graag met jullie hoe het mij vergaat in die hete, zanderige smeltkroes van culturen.
Maar eerst... inpakken en afscheid nemen.
Dit topic slechts heeft 1 regel: mijn werkgever mag niet worden genoemd.
Begin Januari verhuis ik naar Dubai om aan een spannend, nieuw hoofdstuk te beginnen. Ik deel hier graag met jullie hoe het mij vergaat in die hete, zanderige smeltkroes van culturen.
Maar eerst... inpakken en afscheid nemen.
Dit topic slechts heeft 1 regel: mijn werkgever mag niet worden genoemd.
anoniem_380051 wijzigde dit bericht op 06-01-2020 15:47
79.16% gewijzigd
zondag 9 juni 2019 om 18:13
Zoals verwacht geen telefoon gehad van de clinic. Ik heb geen ontstekingen. Goh.
Iets helemaal anders: ik ga verhuizen!
Dus toch. Na alles wat ik gezegd had over de plek waar ik nu woon... Maar, die nieuwe locatie is hier maar een kwartiertje rijden vandaan. Daar heb ik een en suite badkamer
Veel groen. Meer winkels/faciliteiten. Nog steeds een paar duizend crew bij elkaar. Nog steeds een gebouw met enkel crew. Dichterbij het werk. Nog steeds een gratis bus naar de Mall of Emirates. Het appartement is op de 14de verdieping, dus een mooi uitzicht. Een beter uitgeruste gym.
Dus eigenlijk alles wat ik zo leuk vind aan mijn huidige locatie maar dan beter. Ik zag vanmorgen toevallig dat er een plekje vrij was. Snel beslissen is dan de boodschap. En ik krijg natuurlijk nieuwe roommates: Thai en Vietnamees. Dat stond al bij de info.
Ik ga dus toch voor een nieuwe start. Ik ga proberen om na mijn vlucht van komende nacht een paar dagen vrij te nemen om te verhuizen. Over een week moet ik er hier namelijk al uit! De vlucht naar Parijs gaat dus (hopelijk) niet door.
Maar ik ga morgen wel eerst lekker in de zon liggen in Kroatië!
Oh, en ik ben trouwens beter!
Ik hoest nu nog wel wat maar dat is de laatste fase van elke verkoudheid. Een hoop goed nieuws vandaag!
Iets helemaal anders: ik ga verhuizen!
Dus eigenlijk alles wat ik zo leuk vind aan mijn huidige locatie maar dan beter. Ik zag vanmorgen toevallig dat er een plekje vrij was. Snel beslissen is dan de boodschap. En ik krijg natuurlijk nieuwe roommates: Thai en Vietnamees. Dat stond al bij de info.
Ik ga dus toch voor een nieuwe start. Ik ga proberen om na mijn vlucht van komende nacht een paar dagen vrij te nemen om te verhuizen. Over een week moet ik er hier namelijk al uit! De vlucht naar Parijs gaat dus (hopelijk) niet door.
Maar ik ga morgen wel eerst lekker in de zon liggen in Kroatië!
Oh, en ik ben trouwens beter!
zondag 9 juni 2019 om 18:35
Klinkt geweldig zeg die nieuwe woning. Hoeveel crew woont er wel niet in Dubai? Wat een aantallen, nooit beseft dat er zoveel mensen in dienst waren.
Nu duimen dat je roommates ok zijn! Maar ze zijn veel weg en als ze thuis zijn liggen ze wsl de halve tijd te slapen, dus je zal er sowieso weinig last van hebben lijkt me.
Nu duimen dat je roommates ok zijn! Maar ze zijn veel weg en als ze thuis zijn liggen ze wsl de halve tijd te slapen, dus je zal er sowieso weinig last van hebben lijkt me.
.
zondag 9 juni 2019 om 18:49
[quote=TrolleyDolly post_id=30028865 time=1560096801 user_id=380051]
Het appartement is op de 14de verdieping, dus een mooi uitzicht.
/quote]
Oh, mag ik vragen om een foto met zonsondergang tegen die tijd??
Ik geniet gewoon mee met jouw verhalen!! Ik vind vliegen echt ver-schrik-ke-lijk, maar jouw werk lijkt me (op dat vliegen na dan he) echt heel gaaf! (ja, en zwaar en vermoeiend, uiteraard, maar ik heb het even over die krenten
)
Keep up the good work!! Heel veel succes met de verhuizing! Ondanks dat je vast geen compleet huis hoeft te verhuizen, lijkt het me ook niet simpel een koffertje inpakken....
Het appartement is op de 14de verdieping, dus een mooi uitzicht.
/quote]
Oh, mag ik vragen om een foto met zonsondergang tegen die tijd??
Ik geniet gewoon mee met jouw verhalen!! Ik vind vliegen echt ver-schrik-ke-lijk, maar jouw werk lijkt me (op dat vliegen na dan he) echt heel gaaf! (ja, en zwaar en vermoeiend, uiteraard, maar ik heb het even over die krenten
Keep up the good work!! Heel veel succes met de verhuizing! Ondanks dat je vast geen compleet huis hoeft te verhuizen, lijkt het me ook niet simpel een koffertje inpakken....
zondag 9 juni 2019 om 20:00
maandag 10 juni 2019 om 03:25
Ik was in mijn hoofd eens aan het nagaan hoeveel ik moet inpakken. Het valt inderdaad mee aangezien ik geen meubels heb bijgekocht. Maar toch heb ik al wat spullen verzameld. Het is een pak meer dan de 2 koffers waarmee ik hier aankwam.Irish_Wasser_Woman schreef: ↑09-06-2019 20:00Oh, mijn man heeft een vraagje; met zo'n call-bell; gaat er dan een lampje branden bij jullie zodat je ziet welk stoelnummer "belt"?
En wat betreft je weerstand; volgens mij kan het ook niet zo kwaad om structureel een goede dosis vita C in te nemen![]()
En je holtes schoonspoelen met zout water.
In de A380 zit er langs elke deur en in de galley een klein schermpje waar diverse boodschappen op kunnen verschijnen. Onder andere welk stoelnummer er op dat belletje heeft gedrukt.
In de 777 heb je geen scherm naast de deuren maar wel 1 in de galley.
maandag 10 juni 2019 om 22:51
2x juist
Mijn huidige roommates koken vanuit hun kamer als ze een keer niet bestellen. Die lopen dan even de keuken in en dan verdwijnen ze weer naar hun kamer terwijl de rijstkoker en de steamer bijzondere geuren produceren.
Ik ben vanmiddag aangekomen in Kroatië en na een hectische omkleedsessie van 20 minuten zijn we met 8 crew (allemaal dames) op excursie vertrokken. Hoewel ik aan boord met nagenoeg niemand een "klik" had, werd het een dag die ik nooit meer zal vergeten.
Wat een maffe groep bleken we te zijn! En wat is Kroatië prachtig!
Godallemachtig. Ik kan nog steeds niet geloven wat voor moois we allemaal hebben gezien. Zo bijzonder.
Lakes Plitvice heet het natuurgebied waar we geweest zijn. Een lange rit vanuit Zagreb die het echt helemaal waard was. Ik ga morgen mijn Instagram opfleuren met de foto's en de filmpjes. Jullie krijgen wellicht ook al een mooi beeld als jullie googlen.
1 van mijn service trainers was trouwens supervisor op mijn vlucht! Zo leuk! Ze herkende mij nog. Zij had haar moeder meegenomen en zij waren er ook bij toen we naar de lakes gingen.
Morgen of overmorgen een uitgebreide beschrijving.
Alvast een impressie (over dat houten pad liep de wandelroute):
http://www.kidsdiscover.com/wp-content ... -Park.jpg
maandag 10 juni 2019 om 23:12
Oh wauw. Nu wil ik ook. En ik ga ookTrolleyDolly schreef: ↑10-06-2019 22:512x juist
Mijn huidige roommates koken vanuit hun kamer als ze een keer niet bestellen. Die lopen dan even de keuken in en dan verdwijnen ze weer naar hun kamer terwijl de rijstkoker en de steamer bijzondere geuren produceren.
Ik ben vanmiddag aangekomen in Kroatië en na een hectische omkleedsessie van 20 minuten zijn we met 8 crew (allemaal dames) op excursie vertrokken. Hoewel ik aan boord met nagenoeg niemand een "klik" had, werd het een dag die ik nooit meer zal vergeten.
Wat een maffe groep bleken we te zijn! En wat is Kroatië prachtig!![]()
Godallemachtig. Ik kan nog steeds niet geloven wat voor moois we allemaal hebben gezien. Zo bijzonder.
Lakes Plitvice heet het natuurgebied waar we geweest zijn. Een lange rit vanuit Zagreb die het echt helemaal waard was. Ik ga morgen mijn Instagram opfleuren met de foto's en de filmpjes. Jullie krijgen wellicht ook al een mooi beeld als jullie googlen.
1 van mijn service trainers was trouwens supervisor op mijn vlucht! Zo leuk! Ze herkende mij nog. Zij had haar moeder meegenomen en zij waren er ook bij toen we naar de lakes gingen.
Morgen of overmorgen een uitgebreide beschrijving.
Alvast een impressie (over dat houten pad liep de wandelroute):
http://www.kidsdiscover.com/wp-content ... -Park.jpg
.
dinsdag 11 juni 2019 om 00:01
Ik moest even bijlezen!
(mocht je insta versturen mijn pb staat open).
Wat een ontzettend leuke verassing voor je vader, wat zal die opgekeken hebben!
Fijn dat je niks raars onder de leden hebt, wel stom dat ze niet op tekorten getest hebben.
En wat gaaf dat je gaat verhuizen! Hopelijk krijg je daar iets meer aansluiting, dichterbij alles en een betere gym klinkt al goed!
(mocht je insta versturen mijn pb staat open).
Wat een ontzettend leuke verassing voor je vader, wat zal die opgekeken hebben!
Fijn dat je niks raars onder de leden hebt, wel stom dat ze niet op tekorten getest hebben.
En wat gaaf dat je gaat verhuizen! Hopelijk krijg je daar iets meer aansluiting, dichterbij alles en een betere gym klinkt al goed!
dinsdag 11 juni 2019 om 12:41
Ja leuk!TrolleyDolly schreef: ↑02-06-2019 11:21Nee, ik geloof dat dat niet mag. Ik kan je wel een pb sturen als je wilt?