Hotel in 3e arr. Parijs!

08-02-2011 21:25 3 berichten

Aangezien onze vakantie naar Egypte niet doorgaat, en we geen echte goeie alternatieven kunnen vinden hebben we besloten om een lang weekend naar Parijs te gaan.... eindelijk weer eens!

Voorheen gingen we 3 a 4 x per jaar, haalden we de bedrijfsbus leeg en gooiden we een matras achterin. Dan parkeerden we de bus in een straatje in het 3e arr. in Parijs en hadden we topweekenden!

Deze keer willen we echter wel in een hotel(letje).. maar het moet dan wel echt in het 3e arrondissement zijn.

Op hotelsites zijn wel hotels te vinden, maar de meesten zitten vol of zijn duur!

Het hotel hoeft niet supersjiek te zijn, maar wel schoon en netjes.

Wie o wie weet (het liefst uit ervaring) iets?

We gaan het weekend van 25 februari.
Via booking.com zie ik 16 hotels daar en de goedkoopste is 140 euro voor 2 nachten voor 2 personen. Die krijgt een 7 als cijfer. Lijkt me toch dat die prima is of niet? Tenminste, ik heb bij Temple-Republique gekeken, daar staat een 3 bij dus ga er vanuit dat dat het arrondissement is. En er staan nog meer hotels met hogere cijfers nog onder de 200 euro. Ik zou die website iig ff checken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb via deze site een hotel geboekt. Niet in, maar wel vlakbij het 3e. (Deze) Kijk ook eens op deze site kun je kijken naar goedkope B&B's en dit hotelligt ook vlak naast het 3e, mocht je in het 3e niets kunnen vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven