Hotel met jacuzzi op kamer
donderdag 31 oktober 2013 om 20:02
zaterdag 2 november 2013 om 09:48
Vind die 'ik zoek een kamer met jacuzzi kamers' altijd een beetje 'ranzig'. Ik zou daar niet graag de resultaten van een csi onderzoek van willen zien geloof ik. Voor een kamer staan vaak 10 tot 15 schoonmaakminuten.
Bij de van der valk neukhokken themakamers heb ik dat gevoel nog het ergst
Bij de van der valk neukhokken themakamers heb ik dat gevoel nog het ergst
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
zaterdag 2 november 2013 om 15:58
Het voldoet niet aan je eisen want het is in Belgie (Gent) en het bubbelbad is buiten, maar mooi dat het er is!! En een 9.9 op Zoover.
www.chambreplus.be en dan de cote sud.
www.chambreplus.be en dan de cote sud.
zaterdag 2 november 2013 om 18:29
quote:adorabull schreef op 02 november 2013 @ 09:48:
Vind die 'ik zoek een kamer met jacuzzi kamers' altijd een beetje 'ranzig'. Ik zou daar niet graag de resultaten van een csi onderzoek van willen zien geloof ik. Voor een kamer staan vaak 10 tot 15 schoonmaakminuten.
Bij de van der valk neukhokken themakamers heb ik dat gevoel nog het ergstDaar dacht ik nou ook net aan....
Bij de van der valk neukhokken themakamers heb ik dat gevoel nog het ergstDaar dacht ik nou ook net aan....
zondag 3 november 2013 om 11:07
En die van der valk dingen zijn zo verschrikkelijk NIET romantisch. En dat is wat TO zocht toch?. Voor romantiek zou ik zoeken naar een klein boetiek hotelletje ergens. Of een hutje op de hei met een hottub buiten oid. Maar zo niet naar Van der Valk, dat foeilelijke ding in zwolle of een Bonte Wever achtig iets.
Maar blijkbaar is romantisch des persoons.
Maar blijkbaar is romantisch des persoons.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
zondag 3 november 2013 om 11:18
quote:micnick schreef op 01 november 2013 @ 08:16:
Wij zijn geweest in Zwolle De Koperen Hoogte.
Echt een aanrader.
Het bad was enorm groot! En fijne stoomdouche.
Ook het eten in de draaiende toren was leuk. Wel een lange zit maar leuk om eens mee te maken.De koperen hoogte zit niet echt in zwolle, maar aan een afrit van de A28. Het is leuk om een keer te zien, maar ik zou niet weten wat je er verder moet doen, daar midden in de rimboe. Vandaar ook dat er veel amusement binnen is waarschijnlijk .
Wij zijn geweest in Zwolle De Koperen Hoogte.
Echt een aanrader.
Het bad was enorm groot! En fijne stoomdouche.
Ook het eten in de draaiende toren was leuk. Wel een lange zit maar leuk om eens mee te maken.De koperen hoogte zit niet echt in zwolle, maar aan een afrit van de A28. Het is leuk om een keer te zien, maar ik zou niet weten wat je er verder moet doen, daar midden in de rimboe. Vandaar ook dat er veel amusement binnen is waarschijnlijk .
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.
zondag 3 november 2013 om 14:47
Je kunt de bovenstaande aanbevolen hotels op www.vakantieboeken.biz zoeken dan zie je meteen de beste aanbiedingen aangezien echt alle aanbiedingen met elkaar worden vergeleken. Succes en badderze!
reizen en laten reizen