Hét (r)emigratie-topic!

05-08-2009 11:33 3009 berichten
Woon je in het buitenland, wil je naar het buitenland of kom je juist terug naar NL?

Nieuwe schrijvers altijd welkom!

Waar zitten we allemaal?

NaamLandTijdzoneAinneIerlandGMTAlejandraBoliviaGMT-4AnaisTurkijeGMT+2BiebeltjeNL (eerst Londen)GMT+1BloempjeEgypteGMT+2CaramellaNL (eerst Londen)GMT+1ChichaTenerifeGMTChocFrankrijkGMT+1DiscoveryNLGMT+1DunaArubaGMT-4DutchieUS, OhioGMT-5FladderUK, LondenGMTFretraArubaGMT-4GuiriSpanjeGMT+1HeidiNL, gaat naar AustraliëGMT+1IneOostenrijk, TirolGMT+1JJ80NL, Zuid-Amerika-plannenGMT+1KeranetColombiaGMT-5KodakUS?LapinZwitserlandGMT+1LiubiDuitslandGMT+1MarloussieNoorwegen GMT+1MmmariposaSpanjeGMT+1NymeriaUK, volgend jaar naar FrankrijkGMTOrbitAustraliëGMT+9RaccoonUSGMT-8RazzmatazzFrankrijkGMT+1RubisFrankrijkGMT+1SabyItaliëGMT+1SanneAustraliëGMT+9Sarah2ndLifeAustraliëGMT+9SFOUSGMT-8SnjokornIJslandGMTSpeculaasjeIsraelGMT+2SpinnetjeZuid-AfrikaGMT+1Surf-chickNL (eerst FR en PT)GMT+1UndertakerNL, gaat naar Oz *zwanger*GMT+1VibekeDubaiGMT+4

Ik zal proberen de namen bij te houden, als er iemand mist, laat maar weten.

Link naar het oude topic.
Alle reacties Link kopieren
Raccoon, fijn dat je even een reactie hebt geplaatst. Het nieuws is dus heel dubbel, goed nieuws en een onzeker bericht. We blijven met je meeleven en aan je denken hoor, take care!

Sfo, een hele fijne vakantie!

Disco, Tb heeft gewoon in dit geval een bepaald idee in zijn hoofd en wat ik had gekocht, past daar niet bij wat dus niet betekent dat hij mijn smaak niet leuk vindt. Ik had iets met rood en oranje gekocht, dat vind ik warm/mooi bij bruin maar hij wil iets van gebroken wit met bijpassende gordijnen, hij heeft een speciaal stofje op het oog (ik geen idee wat precies).
Raccoon, voel je je goed verder? Ik ben blij dat je hier weer bent. Het gaat helemaal goed komen, ik weet het zeker.

Rubis, dat zwembad van jou ziet er fantastisch uit. Echt Frans. Ik moet ook een keer jouw kant uitkomen. Dit jaar waarschijnlijk niet meer, maar wie weet volgend jaar.

Ik heb inderdaad nog niet zo lang geleden een paardrijzweepje gekocht . Maar dat was niet voor Lapinlief maar voor onze lieve gestoorde Otto. Af en toe een tikje op zijn billen en hij loopt weer prima naast je aan de knie.

Dit is mijn zwembad.

En nu even warme croissantjes halen bij de bakker en man en nicht wakker maken.
Raccoon, blij dat je er weer bent. Inderdaad een beetje dubbel dat nieuws.

Leuke zwembadjes hebben jullie zeg. Ik heb er dus geen (maar het stadszwembad is niet zo heel ver weg).

Verder gebeurt hier niet veel en dus heb ik ook niet veel te melden.

(mijn ondergoed la bevat zowel zwarte HEMA onderbroeken en zedige setjes maar ook kleurrijke boxers en ondergoed a la Bridget Jones . Een allegaartje dus)
Snjókorn falla, á allt og alla
Snjo, ondergoed à la Bridget Jones kan natuurlijk van alles zijn.

Lapin, voordat ik het vergeet, gefeliciteerd met je lief.

Tot nu toe vind ik het zwembad van Ine het leukste. Daar zitten tenminste mensjes in. Lapin op een goede tweede want daar gebeurt ook wat en de rest, dat zijn maar van die saaie lege watervlaktes.

Specu, lekker een paar dagen Cairo. Wat lief van je man. Ga je 50/50 museum bezoeken/shoppen? Ben je er al eens eerder geweest?

Anais, die anti-stress kussens, die zijn zeker voor jou. Je hebt wat te stellen met die tb van je.

SFO, veel plebier!

Hier is de rust wedergekeerd, maar niet voor lang. Broer met vrouw en twee kinderen zijn vanmorgen vertrokken naar Spanje.

Zwager met vrouw en twee kinderen zijn onderweg hier naar toe.
Gezellig, Rubis, de ene familie gaat en de andere is al onderweg om vakantie te houden bij jullie. Mis je die kleine bijdehandjes niet?

Wat te stellen met Tb? Het gaat inderdaad maar door. Ik zie de humor er wel van in, saai is het hier nooit. Nu is hij ineens naar de kapper gegaan om zijn haar af te laten knippen en scheren. Hij heeft bedacht dat dit gezond voor zijn haar is. Ik vind het zonde, hij heeft echt mooi haar. Donker, dik, allemaal slagen en krullen erin en meestal tot schouderlengte. Gelukkig groeit het altijd snel dus even geduld en Tb Kojak is weer een harig monster.

Lapin, gefeliciteerd met je Lapinman en vanavond een gezellige Bbq natuurlijk. Heb je een leuk kadootje voor hem gekocht? Misschien een handige map om bekeuringen te sparen i.p.v. postzegels? Heeft je nichtje het trouwens naar haar zin en hoe lang blijft ze nog?

Raccoon.... deze is voor jou en je man, het is niet niks waar jullie nu mee worden geconfronteerd:

Anais, het is wel erg stil in huis zonder die twee bikkeltjes, maar het leuke is dat ze op de terugreis van Spanje naar Nederland weer drie dagen hierheen komen. Het afscheid vanochtend was dus niet zo emotioneel. Dat komt over twee weken pas.

Wat zonde van dat tb-haar. Ik heb een zwak voor mannen met lang haar. Die van mij heeft tondeuze-standje 1 .
owh Ik heb dus echt een zwak voor mannen met 'vrijwillig' kaal hoofd of bijna....

ik weet niet, die vind ik altijd instant aantrekkelijk hahahaha

@ raccoon gelukkig je bent weer thuis en aan het rond scharrelen. dubbel nieuws dus, maar weer afwachten...

heb je al enig idee wanneer het jodium verhaal gaat plaats vinden? dikke knuffel hoor.

@ anais, klikt idd wel sjiek wat TB in gedachten had... heb je trouwens echt een dekbed of soort van lakens? of heb je lekker airco in huis?

zijn het trouwens veel al vakantie appartementen bij jullie of zijn er meer pertinent bewoond?
Ik heb hetzelfde, Rubis, kan genieten van een vent met een volle bos haar en een beetje lang (ok, niet TE lang). Wat fijn voor je dat de familie met de bikkeltjes op de terugweg nog een paar daagjes langskomt.

Disco, in de wintermaanden gebruiken we een dekbed, in de zomermaanden alleen een dekbedovertrek. Airco hebben we wel maar die gebruiken we liever niet, beetje ongezond. De isolatie is hier prima, door het open veld aan de voorkant van het huis is de wind goed voelbaar maar als het echt heel warm is, gebruiken we de Ufo. Dat bevalt veel beter dan airconditioning en er zit ook een water-depot in met speciale olie wat heel fris ruikt. Op een bepaalde stand komt er vochtige lucht uit, echt gaaf. Het is ook een geluidloos ding, ik ben er helemaal weg van en wil nooit meer airco.

De appartementen hier bestaan uit 2 blokken, Disco: eentje voor de verhuur en de ander voor de verkoop alhoewel je de verhuurwoningen wel kunt kopen als je er al woont op huurbasis. Veel mensen hebben dit als tweede huis gekocht, er zitten hier opvallend veel bewoners uit Ankara en Istanbul. Ik schat dat de helft hier permanent woont en de andere helft alleen tijdens zomerweekenden en in de vakanties.
Zo, even zitten. Sta al de hele middag in de keuken. Nichtje heeft een heerlijke hollandse appeltaart gebakken voor na het eten.

Het is hier bloedheet. Nichtje heeft daarom het hondezwembad gebombardeerd tot mensenzwembad. Ze zat er vanmiddag opgevouwen in en Otto perste zich ertussen . Ze is gelukkig niet vies van honden want helemaal hygienisch is het natuurlijk niet.

En dan nu even douchen en mezelf een beetje leuk maken voor iedereen arriveert.

Tot later.

*Anais, dat was trouwens een heel goed idee als verjaardagscadeau *
Lapin Gefeliciteerd met Lapinlief

En als het erg warm is dan zou ik ook zo bij de honden in het badje kruipen hoor!!

Hier vanmiddag ook een hele poos met z'n allen in het zwembadje gedobberd. Veel te warm om iets te doen.....

Raccoon fijn dat je duidelijkheid hebt. Hopenlijk gaat dat radioactieve goedje zijn werk doen!

Zal ff eten koken, heb nog helemaal geen trek maar met een lege maag kan ik niet aan't werk.... Het is echt heel warm en het schijnt megadruk te worden vanavond, nationale feestdag vandaag vraag me niet waarvoor.... Manlief zei dat het geen weer is om te eten dus dat er vast wat mensen hebben afgebeld. Zou mooi zijn als het zo was maar leer mij die fransen kennen. Eten is veel te belangrijk. Misschien beginnen ze wat later. Wat dan ook weer betekend dat ze later klaar zijn. Nou ja nog ff doorbijten.....

xXx
Daar ben ik weer dames, het ziet er fantastisch uit bij jullie met al die zwembaden. Ben zeer gecharmeerd van Rubis Pool, fraai en lekker discreet. Nee ik moet het hier helaas vermaken met een Hot Tub wat overigens ook niet verkeerd is. Moet er zeker over nadenken dat ik volgend jaar een Europatour doen ipv alleen de NL's bezoeken.

Mag overigens niet klagen dit weekend zit nu in het vakantiehuis van vrienden en is gelegen bij Lake Tahoe.

Ben hier nog nooit in de zomer geweest, maar nu komt het er toch een keer van.

@Anais moet altijd wel lachen om jouw Tb, wat is die man toch inpulsief in dingen, is het niet het kopen van dan is het wel zijn haar eraf halen. Geweldig gewoon hoe jij het omschrijft.

@Rubis het plebier zal wel goed komen, het is incombinatie met een Jazzfestival dus Billie mag weer even door de test heen. De hond gedraagd zich steeds beter tegen vreemde geluiden en nu gaan we de drukte opzoeken met een vleugje bergen.

@Lapin gefeliciteerd met man lief
@ anais, wow dat is nog eens een fan!! die heb je daar ook wel nodig natuurlijK!

en wel lekker rustig bij jullie.. begreep ik nou goed dat jullie allicht jullie eigen appartementje op termijn willen kopen?

@ choc succes vanavond dan.. ik hoop dat er maar een paar mensen zijn en dat die vroeg klaar zijn...

@ lapin veel plezier vanavond met de indonesische BBQ

@ SFO lekker aan het genieten en relaxen? zo hoort het. super

hier was het ook erg heet en ik heb natuurlijk weer geen ene fl***r gedaan... zucht.. veels te moe voor...
Volgens mij zit jij vreselijk te genieten, SFO, heerlijk, dat heb je wel verdiend. Hoelang blijf je daar en is Sfo-vrouw er ook bij en stiefdochter"lief"?

Impulsief mannetje die Tb he? Maar hij is al thuisgekomen en ik moet zeggen dat hij toch een partij sexy/opwindend, stoer/spannend eruit ziet. Het staat hem geweldig, had ik echt niet verwacht. Eerst dacht ik nog toen Disco schreef dat ze kale jonge mannen wel opwindend vindt dat ik hem even naar NL zou sturen tot zijn haar is aangegroeid maar ik heb me ineens bedacht: ik hou hem voor mezelf.

Yep, Disco, dit app. kunnen we voor een aantrekkelijke prijs kopen en dat willen we heel snel realiseren. Is echt een goeie investering.
Anais, gaat er bij jullie wel eens een dag voorbij zonder verrassingen?
quote:Rubis schreef op 15 augustus 2009 @ 13:39:

Snjo, ondergoed à la Bridget Jones kan natuurlijk van alles zijn.

Lapin, voordat ik het vergeet, gefeliciteerd met je lief.

Tot nu toe vind ik het zwembad van Ine het leukste. Daar zitten tenminste mensjes in. Lapin op een goede tweede want daar gebeurt ook wat en de rest, dat zijn maar van die saaie lege watervlaktes.

Specu, lekker een paar dagen Cairo. Wat lief van je man. Ga je 50/50 museum bezoeken/shoppen? Ben je er al eens eerder geweest?

Anais, die anti-stress kussens, die zijn zeker voor jou. Je hebt wat te stellen met die tb van je.

SFO, veel plebier!

Hier is de rust wedergekeerd, maar niet voor lang. Broer met vrouw en twee kinderen zijn vanmorgen vertrokken naar Spanje.

Zwager met vrouw en twee kinderen zijn onderweg hier naar toe.Ik bedoel de verstandige versie (should I say more?)
Snjókorn falla, á allt og alla
Hiii

We zijn vandaag weer thuisgekomen, na een superlekkere vakantie. Stralend weer gehad, superlocatie, perfect appartement en de meisjes hebben ook genoten. Die waren de zee en het zwembad niet uit te slaan. Echt heerlijk gehad.

Heb net even bijgelezen, en ik zie dat Raccoon redelijk oke is, dat we een dame uit Colombia in ons midden hebben (ik heb een Colombiaans neefje en nichtje), ik heb mooie zwembaden gezien, en Ine is een stouterd geweest!!

Hou het hierbij, ben moe! Maar ben de komende week nog vrij, dus zat tijd voor een uitgebreidere reactie tzt.

Veel te stellen met Tb, Rubis, zowel in positieve als negatieve zin. Vanavond Tb´s vliegtuigticket geboekt naar Istanbul voor zaterdag over een week, denk dat hij wel een weekje wegblijft.

We zijn net gaan zwemmen, dat was lekker relaxed. Ik zag sommige mensen over het balkon hangen/gluren en denken dat ik ineens een andere man had gescoord door Tb´s nieuwe kapsel. Nu erg veel zin om te slapen dus nog 1 glaasje wijn en dan...

Welkom terug Ainne en echt goed om te horen dat de vakantie een succes was! Ik wil nog veeeel meer horen natuurlijk.
@Anais nee mijn stiefdochter niet mee maar wist wel om half acht al een belletje te plegen. Echter mams was niet thuis want die liep te wandelen aan het meer en ik heb gewoon niet opgenomen.

Zo net terug van een mountainbike ride 9 miles op de teller, zere reet plus halvewege een lekke band gescoord. Dus dan denk je, pak even de reserveband. Oeps die was ook lek, dus dan ga je aan het repareren. Wij Nederlanders zijn daar goed in echter een van de twee gaatjes ging weer open.

Gelukkig kwamen er twee knappen langs met hun 10.000 dollar bikes die ons een band gaven pffffffffff.

Zo n u douchen en op naar het bier.
quote:choc_11 schreef op 15 augustus 2009 @ 17:32:

Het is echt heel warm en het schijnt megadruk te worden vanavond, nationale feestdag vandaag vraag me niet waarvoor....Een religieus feest, "La fête de l’Assomption" oftewel de hemelvaart van Maria (aldus google ).
Wat een geluk bij een ongelukje, Sfo, dat die jongens langs kwamen met een reserveband. Ben je nog lekker doorgezakt vannacht met de nodige biertjes? Heb je foto`s van dat meer waar jullie zitten?
SFO zo'n band van een 10.000 dollar bike is toch al gauw 2.000 dollar waard. Aardige jongens heb je daar.

Ainne, welcome back.

Voor iedereen:

Ff heel snel egopost: vanavond laat vertrek ik naar Cairo, nu nog ff papieren/copieen enzo in handtas klaarmaken, en dan ben ik klaar. Tot over een paar dagen :-)
Ainne, lekkere vakantie gehad dus? Grieks eten is ook zo lekker... en metaxa bij de koffie, mmmmm!

Specu, ga je bloempje nog zien in Cairo? Of zit die nog in NL? Veel plezier!

Hé Rubis, is het warm bij jullie? In Nederland is het nu ook mooi weer, maar wel een beetje benauwd.

Lapin, hoe was de BBQ? Wordt het niet koud bij jullie 's-avonds? Je zit toch best hoog?

Choc, is het nou definitief die nieuwe baan? Wanneer ga je beginnen?

Ik ga vanmiddag een oude schoolvriendin bezoeken. Nog een paar daagjes en ik moet weer terug naar huis. Begin trouwens nu wel weer zin te krijgen om terug te gaan. Nederland is fantastisch maar ik mis mijn eigen huis.

Ooit, als ik de lotto win, dan koop ik een huis in Nederland! Dat lijkt me geweldig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven