Hét (r)emigratie-topic!

woensdag 5 augustus 2009 om 11:33
Woon je in het buitenland, wil je naar het buitenland of kom je juist terug naar NL?
Nieuwe schrijvers altijd welkom!
Waar zitten we allemaal?
NaamLandTijdzoneAinneIerlandGMTAlejandraBoliviaGMT-4AnaisTurkijeGMT+2BiebeltjeNL (eerst Londen)GMT+1BloempjeEgypteGMT+2CaramellaNL (eerst Londen)GMT+1ChichaTenerifeGMTChocFrankrijkGMT+1DiscoveryNLGMT+1DunaArubaGMT-4DutchieUS, OhioGMT-5FladderUK, LondenGMTFretraArubaGMT-4GuiriSpanjeGMT+1HeidiNL, gaat naar AustraliëGMT+1IneOostenrijk, TirolGMT+1JJ80NL, Zuid-Amerika-plannenGMT+1KeranetColombiaGMT-5KodakUS?LapinZwitserlandGMT+1LiubiDuitslandGMT+1MarloussieNoorwegen GMT+1MmmariposaSpanjeGMT+1NymeriaUK, volgend jaar naar FrankrijkGMTOrbitAustraliëGMT+9RaccoonUSGMT-8RazzmatazzFrankrijkGMT+1RubisFrankrijkGMT+1SabyItaliëGMT+1SanneAustraliëGMT+9Sarah2ndLifeAustraliëGMT+9SFOUSGMT-8SnjokornIJslandGMTSpeculaasjeIsraelGMT+2SpinnetjeZuid-AfrikaGMT+1Surf-chickNL (eerst FR en PT)GMT+1UndertakerNL, gaat naar Oz *zwanger*GMT+1VibekeDubaiGMT+4
Ik zal proberen de namen bij te houden, als er iemand mist, laat maar weten.
Link naar het oude topic.
Nieuwe schrijvers altijd welkom!
Waar zitten we allemaal?
NaamLandTijdzoneAinneIerlandGMTAlejandraBoliviaGMT-4AnaisTurkijeGMT+2BiebeltjeNL (eerst Londen)GMT+1BloempjeEgypteGMT+2CaramellaNL (eerst Londen)GMT+1ChichaTenerifeGMTChocFrankrijkGMT+1DiscoveryNLGMT+1DunaArubaGMT-4DutchieUS, OhioGMT-5FladderUK, LondenGMTFretraArubaGMT-4GuiriSpanjeGMT+1HeidiNL, gaat naar AustraliëGMT+1IneOostenrijk, TirolGMT+1JJ80NL, Zuid-Amerika-plannenGMT+1KeranetColombiaGMT-5KodakUS?LapinZwitserlandGMT+1LiubiDuitslandGMT+1MarloussieNoorwegen GMT+1MmmariposaSpanjeGMT+1NymeriaUK, volgend jaar naar FrankrijkGMTOrbitAustraliëGMT+9RaccoonUSGMT-8RazzmatazzFrankrijkGMT+1RubisFrankrijkGMT+1SabyItaliëGMT+1SanneAustraliëGMT+9Sarah2ndLifeAustraliëGMT+9SFOUSGMT-8SnjokornIJslandGMTSpeculaasjeIsraelGMT+2SpinnetjeZuid-AfrikaGMT+1Surf-chickNL (eerst FR en PT)GMT+1UndertakerNL, gaat naar Oz *zwanger*GMT+1VibekeDubaiGMT+4
Ik zal proberen de namen bij te houden, als er iemand mist, laat maar weten.
Link naar het oude topic.

zondag 16 augustus 2009 om 14:17
Chicha, dat is ook mijn idee. Als ik ooit geld over heb koop ik een apartementje in NL, ergens op de Veluwe ofzo.
Het bleef lekker gisteravond, we hebben tot 12 uur snachts naar de sterrenhemel zitten kijken, met een glas wijn en het laatste puntje Hollandse appeltaart . De bbq was erg geslaagd en heel erg gezellig.
Het is altijd weer lekker om naar huis te gaan. Je bent ook best lang in NL geweest.
SFO, plaats eens wat foto's. Ik ben heel benieuwd.
Anais, mijn man laat zijn haar zomers vaak heel kort scheren. Hij heeft een mooie dikke bos haar dus het kan wel. Maar de kapster vraagt altijd aan hem of hij het wel zeker weet. Ik vind het sexy staan, ik heb ook wel iets met kale/bijna kale mannen, zolang het maar niet een kaalheid is met 3 van die plukjes haar over het hoofd gekamd.
We waren Herr Otto net weer kwijt geraakt in het bos. Na anderhalf uur gezocht te hebben zijn we naar huis gereden om later weer terug te komen. En toen bleek meneer al 3 kwartier thuis te zijn bij nichtje en lag lekker in zijn badje af te koelen.
Het bleef lekker gisteravond, we hebben tot 12 uur snachts naar de sterrenhemel zitten kijken, met een glas wijn en het laatste puntje Hollandse appeltaart . De bbq was erg geslaagd en heel erg gezellig.
Het is altijd weer lekker om naar huis te gaan. Je bent ook best lang in NL geweest.
SFO, plaats eens wat foto's. Ik ben heel benieuwd.
Anais, mijn man laat zijn haar zomers vaak heel kort scheren. Hij heeft een mooie dikke bos haar dus het kan wel. Maar de kapster vraagt altijd aan hem of hij het wel zeker weet. Ik vind het sexy staan, ik heb ook wel iets met kale/bijna kale mannen, zolang het maar niet een kaalheid is met 3 van die plukjes haar over het hoofd gekamd.
We waren Herr Otto net weer kwijt geraakt in het bos. Na anderhalf uur gezocht te hebben zijn we naar huis gereden om later weer terug te komen. En toen bleek meneer al 3 kwartier thuis te zijn bij nichtje en lag lekker in zijn badje af te koelen.
zondag 16 augustus 2009 om 16:23
zondag 16 augustus 2009 om 17:55
Hoi hoi!
Nou...dat bijlezen gaat 't 'm niet worden denk ik hoor..haha, daarvoor wordt er hier echt veel te veel geschreven! Maar ja..af en toe even wat meepikken moet lukken natuurlijk!
Ainne..welcome back! Zag net op facebook al wat foto's en filmpjes voorbij komen...zo schattig! En dan te bedenken dat jij tot een paar jaar geleden hier op het forum overkwam als iemand die bijna anti-kind was en altijd in de pub te vinden was haha... zo grappig! Helemaal geweldig...misschien is er voor mij ook nog hoop dat het ooit wat gaat worden hahhahaha
Chica....toch een beetje overdosis hema gehad ondertussen? Misschien moet je eens contact opnemen met de hema voor een vestiging op tfs haha. Met al die nederlanders die daar komen moet dat toch een grote hit worden?? In Parijs zit er ook eentje sinds een half jaar ofzo...haha, geweldig!! Hadden ze dat nou eerder gedaan..had ik nooit terug naar NL hoeven te verhuizen
Choc..nieuwe baan?? Ga zo even terugbladeren want nou ben ik benieuwd! Leuk man, eindelijk iets wat je echt leuk vindt?
SFO...haha, lekke band en dan je reserve band die ook nog lek blijkt, horror!! Ik kom net zelf terug van een tochtje van 110 km (dus ben nu dood...kan nog net wat typen haha) en heb tot nu toe echt nog nooit een lekke band gehad..echt geluk!! Wel al twee keer een reservebandje aan anderen afgestaan die hetzelfde probleem als jij hadden.. Ach ja, is de goede daad ook weer verricht he?? Wordt er veel gefietst daar in the states??
Sanne..ben heel benieuwd naar je verhalen!!! Vind het zo grappig van dit forum..jij gaat nu slapen, dus zit hier meteen te rekenen qua tijd zo van 'o ja dat kan'..haha. Zou ook wel kunnen slapen overigens haha, maar daar wacht ik nog maar even een paar uurtjes mee.
Hier eeeh..verder niet zoveel te vertellen eigenlijk. Of tenminste...voel me niet geroepen om 't hier op het forum neer te zetten haha. Wat ik al zei, nieuwe lover, nieuwe baan..helemaal goed! Ben echt superhappy! Woensdag weer on tour, naar Nice dit keer, denk dat ik nu écht een superbaan heb gescoord. Heel veel reizen...dan weer eens thuis. Op deze manier hou ik het wel even vol volgens mij!
Nou..tot snel!!!
zondag 16 augustus 2009 om 18:14
@Anias heb begrepen dat jij nog steeds geen FB heb dus ik heb wat foto's gejat van het net. Daarnaast zal ik even kijken of ik met photoshop diverse gemaakte foto's hier kan plaatsen.
@Specu heel veel plezier in Cairo.
@Rubis die bandjes die waren zeker goud waard als je nog ruim 7 kilometer door de wildernis terug moet rijden.
@Lapin wel een bakk van meneer Otto zeg, knap lullig voor jullie overigens.
@Surfchickie ik ben fietsen niet meer zo gewend maar ga mij nu zeker een mountainbike aanschaffen wat het is gewoon leuk en er tussen uit. In dit geval kan dat ook waar ik woon.
Er zijn heel wat mensen sportief die honderden mijlen op hun racefiets en/of mountainbike afleggen.
In de grote steden zoals Berkeley en helemaal San Francisco hebben ze fietsroutes aangelegd en de laatste stad heeft aangekondigd dit nog meer te doen. Mensen die in de stad zelf werken pakken namelijk liever de fiets ook al is het niet zo veilig als in de NL's.
By the way gefeliciteerd met je nu job en toppie dat het goed gaat met je nieuwe vlam.
@Specu heel veel plezier in Cairo.
@Rubis die bandjes die waren zeker goud waard als je nog ruim 7 kilometer door de wildernis terug moet rijden.
@Lapin wel een bakk van meneer Otto zeg, knap lullig voor jullie overigens.
@Surfchickie ik ben fietsen niet meer zo gewend maar ga mij nu zeker een mountainbike aanschaffen wat het is gewoon leuk en er tussen uit. In dit geval kan dat ook waar ik woon.
Er zijn heel wat mensen sportief die honderden mijlen op hun racefiets en/of mountainbike afleggen.
In de grote steden zoals Berkeley en helemaal San Francisco hebben ze fietsroutes aangelegd en de laatste stad heeft aangekondigd dit nog meer te doen. Mensen die in de stad zelf werken pakken namelijk liever de fiets ook al is het niet zo veilig als in de NL's.
By the way gefeliciteerd met je nu job en toppie dat het goed gaat met je nieuwe vlam.
zondag 16 augustus 2009 om 18:29
Hallo allemaal . Ben weer terug van Oregon. Het was gezellig en ook erg koel (vergeleken met hier) Dus al met al lekker genoten van het koelere weer en de mooie natuur.Ik zal op mijn FB wel een paar kiekjes zetten vandaag .
@Raccoon hoe gaat het met je ...Ik las zover dat het treatable is .we slepen je er wel doorheen met zijn allen. Laten we hopen dat de andere testen ook goed terug komen.
@SFO biken en dan een lekke band meeslepen hahah ja ik zie jou al helemaal gaan met je bike . Maar zoals je zegt nederlanders zijn goed in banden plakken. al met al heb je toch een leuke tijd gehad.
@ Speculaasje heel veel plezier in Cairo
Alle anderen nog niet helemaal bijgelezen.. phffff er word zoveel geschreven in een paar dagen Er is geen bijhouden aan met de dames/en heer hier...
@Raccoon hoe gaat het met je ...Ik las zover dat het treatable is .we slepen je er wel doorheen met zijn allen. Laten we hopen dat de andere testen ook goed terug komen.
@SFO biken en dan een lekke band meeslepen hahah ja ik zie jou al helemaal gaan met je bike . Maar zoals je zegt nederlanders zijn goed in banden plakken. al met al heb je toch een leuke tijd gehad.
@ Speculaasje heel veel plezier in Cairo
Alle anderen nog niet helemaal bijgelezen.. phffff er word zoveel geschreven in een paar dagen Er is geen bijhouden aan met de dames/en heer hier...
zondag 16 augustus 2009 om 18:48
Verder met eigen Ego pics
Dit romantische stel was op de juiste plek toen ik even paar foto's van het meer kwam schieten.
By the way: Lake Tahoe is een zoetwatermeer in de Sierra Nevada, op de grens van Californië en Nevada. Twee derde van de oevers van het meer liggen in Californië. Het gebied bevat vele skigebieden. Lake Tahoe is een van de diepste (501m), een van de grootste (497km²) en een van de hoogste (1898m) meren in de VS.
Zag hem staan tijdens tijdens mijn fietsritje.
Beer & Jazz Fest in Squaw Valley
Dit romantische stel was op de juiste plek toen ik even paar foto's van het meer kwam schieten.
By the way: Lake Tahoe is een zoetwatermeer in de Sierra Nevada, op de grens van Californië en Nevada. Twee derde van de oevers van het meer liggen in Californië. Het gebied bevat vele skigebieden. Lake Tahoe is een van de diepste (501m), een van de grootste (497km²) en een van de hoogste (1898m) meren in de VS.
Zag hem staan tijdens tijdens mijn fietsritje.
Beer & Jazz Fest in Squaw Valley
zondag 16 augustus 2009 om 20:36
Wow, wat een mooie fotoos SFO, en dat meer is echt te gek met die bergen op de achtergrond. Het feest ziet er ook gezellig uit. Ik moet echt weer eens naar Amerika, wel in Nevada en Califonie geweest maar het is alweer zo lang geleden. Bedankt voor het plaatsen van de fotoos, ik vind het altijd zo leuk om mee te kijken als ik verhalen over vakanties en mooie gebieden lees.
Ik weet zeker dat je je suf geniet daar, hoelang blijf je er nog?
Specu, jij ook lekker genieten tijdens je tripje Cairo, ik erg ben benieuwd naar je verhalen als je weer thuis bent.
Lapin, groeit het haar van jouw man ook zo snel? En is het waar dat er dan een nog betere kwaliteit haar voor in de plaats komt, gezonder? Ik ben er al aan gewend alhoewel ik vannacht toen ik wakker werd even zoiets had van: hellup, wie ligt er nu naast me? Moest trouwens vreselijk lachen om je hond, wat zul jij je in de zeik genomen voelen. Ligt meneer gewoon heerlijk te relaxen in zijn zwembad terwijl jullie je ongerust hebben gemaakt en liepen te zoeken. Schitterend! Hij vond de wandeling kennelijk wat te warm en te lang duren en dacht, bekijken jullie het maar, ik ga vast terug naar mijn bad.
Ik weet zeker dat je je suf geniet daar, hoelang blijf je er nog?
Specu, jij ook lekker genieten tijdens je tripje Cairo, ik erg ben benieuwd naar je verhalen als je weer thuis bent.
Lapin, groeit het haar van jouw man ook zo snel? En is het waar dat er dan een nog betere kwaliteit haar voor in de plaats komt, gezonder? Ik ben er al aan gewend alhoewel ik vannacht toen ik wakker werd even zoiets had van: hellup, wie ligt er nu naast me? Moest trouwens vreselijk lachen om je hond, wat zul jij je in de zeik genomen voelen. Ligt meneer gewoon heerlijk te relaxen in zijn zwembad terwijl jullie je ongerust hebben gemaakt en liepen te zoeken. Schitterend! Hij vond de wandeling kennelijk wat te warm en te lang duren en dacht, bekijken jullie het maar, ik ga vast terug naar mijn bad.
zondag 16 augustus 2009 om 20:53
Fijne zondagavond vriend en vriendinnen... Ik ben er weer, na een paar dagen vrij vanwege bezoekje van Vent. Eindelijk es de stad verkend, da's toch wel echt leuker met zijn tweeen! Ook op de Parade geweest, in A'dam, leuk joh, ik heb Sven Ratsze (ja, nou, of zoiets dan he) gezien, kent iemand hem? Een vernederlandste Duitser, helemaal on-topic. Was geweldig. Vandaag de City Race in Rotterdam, alwaar ik heb ontdekt dat snelle auto's, type Bugatti Veyron, best leuk kunnen zijn. Misschien moet ik Vent inruilen voor een patser?
Anyway. Surfchickie, volgens mij is Ainne nog steeds in de pub te vinden hoor
Ik ga aflevering 4 van Grey's Anatomy kijken, de tv is weer voor mij alleen!
Anyway. Surfchickie, volgens mij is Ainne nog steeds in de pub te vinden hoor
Ik ga aflevering 4 van Grey's Anatomy kijken, de tv is weer voor mij alleen!
zondag 16 augustus 2009 om 21:29
je leert het nog wel eens!! super..
betekend het nu dat vent voor onbepaalde tijd terug is naar London? of is er al een datum geprikt voor het volgende bezoekje?
@ SFO mooie foto's, zo wijds en groots en enorm, daar kunnen wij Nederlanders ons zelden iets bij voorstellen. zijn we meteen helemaal overdonderd...
@ lapin, hihi sorry, tis niet grappig maar ik sluit me bij de rest aan, het is wel echt weer een streek van herr Otto...
@ anais, hoe is het met de kaviaarbusiness?
betekend het nu dat vent voor onbepaalde tijd terug is naar London? of is er al een datum geprikt voor het volgende bezoekje?
@ SFO mooie foto's, zo wijds en groots en enorm, daar kunnen wij Nederlanders ons zelden iets bij voorstellen. zijn we meteen helemaal overdonderd...
@ lapin, hihi sorry, tis niet grappig maar ik sluit me bij de rest aan, het is wel echt weer een streek van herr Otto...
@ anais, hoe is het met de kaviaarbusiness?
zondag 16 augustus 2009 om 21:31
zondag 16 augustus 2009 om 21:52
Kaviaar gaat heel goed, Disco. Vooral de hotelverkoop maar ook vanuit heel Turkije krijgen we aanvragen van particulieren en hotels en restaurants. We hebben niet eens reclame gemaakt, mensen vinden gewoon de website door Google en andere zoekmachines.
Cara, schitterend, je tea towel maar ehm... wanneer kom je? Vanaf zaterdag ben ik een dikke week zonder Tb maar buurman Tb Ken is er wel hoor. Gewoon je werk even in de steek laten en een ticket boeken.
Wat vent betreft, ik begrijp uit je post dat het gezellig was om samen dingen te doen. Maar hoe zit het met je gevoel voor hem? Wil je hem in NL hebben of weet je het nog niet?
Wil je hem wel?
Cara, schitterend, je tea towel maar ehm... wanneer kom je? Vanaf zaterdag ben ik een dikke week zonder Tb maar buurman Tb Ken is er wel hoor. Gewoon je werk even in de steek laten en een ticket boeken.
Wat vent betreft, ik begrijp uit je post dat het gezellig was om samen dingen te doen. Maar hoe zit het met je gevoel voor hem? Wil je hem in NL hebben of weet je het nog niet?
Wil je hem wel?
zondag 16 augustus 2009 om 22:52
SFO: die fotos... walgelijk mooi!
Over alle zwembaden zeg ik niet eens iets... oo toch wel iets: HEERLIJK, ja zelfs het hondenbadje...
Raccoon: Keep on going strong.
Surfchickie: klinkt leuk die baan, veel reizen enzo... welke sector? Mogen we niet iets weten over de man?? (een klein beetje maar)
Caramella: Was t leuk?? Ik ben jaloers dat je lekker in r. woont. Ik mis het!
Vinden jullie die man echt zo leuk??? Yakkie, echt niets aan
mocht ik hem ooit tegen komen stuur ik hem wel door...
Over alle zwembaden zeg ik niet eens iets... oo toch wel iets: HEERLIJK, ja zelfs het hondenbadje...
Raccoon: Keep on going strong.
Surfchickie: klinkt leuk die baan, veel reizen enzo... welke sector? Mogen we niet iets weten over de man?? (een klein beetje maar)
Caramella: Was t leuk?? Ik ben jaloers dat je lekker in r. woont. Ik mis het!
Vinden jullie die man echt zo leuk??? Yakkie, echt niets aan
mocht ik hem ooit tegen komen stuur ik hem wel door...

maandag 17 augustus 2009 om 00:22
Ik vind die man niet verkeerd Anais. Hij heeft wel iets stoers en ruigs. Daar hou ik wel van.
SFO, mooie foto's. Wat heeft Amerika toch eigenlijk mooie gebieden.
Ik sprak vanmiddag mijn ex nog over de telefoon. Hij woont al een jaar of 12 in Parijs, maar gaat over 2 maanden verhuizen naar Amerika, in de buurt van Vermont. Dat ligt toch bij de Canadese grens? Of ben ik nu erg blond bezig? Het was in ieder geval een uur of 4 rijden vanaf New York.
Cara, is vriend al weer terug naar huis? Of blijft hij bij je?
We zijn vanavond lekker wezen eten bij een pizzeria pal aan het meer van Geneve. Het is nog steeds heel mooi weer, dus we konden lekker op het terras aan het water zitten. Een paar glaasjes rose erbij en het was weer perfect.
SFO, mooie foto's. Wat heeft Amerika toch eigenlijk mooie gebieden.
Ik sprak vanmiddag mijn ex nog over de telefoon. Hij woont al een jaar of 12 in Parijs, maar gaat over 2 maanden verhuizen naar Amerika, in de buurt van Vermont. Dat ligt toch bij de Canadese grens? Of ben ik nu erg blond bezig? Het was in ieder geval een uur of 4 rijden vanaf New York.
Cara, is vriend al weer terug naar huis? Of blijft hij bij je?
We zijn vanavond lekker wezen eten bij een pizzeria pal aan het meer van Geneve. Het is nog steeds heel mooi weer, dus we konden lekker op het terras aan het water zitten. Een paar glaasjes rose erbij en het was weer perfect.

maandag 17 augustus 2009 om 00:59
Heb al een paar keer geprobeerd om hier iets neer te zetten maar steeds werd ik verstoord.
Lapin, jouw Otto lijkt mijn een engel..Heerlijk toch zoals hij doet, zijn jullie niet ontzettend geschrokken toen hij in het bos verdwenen was?
Amerika is zeker prachtig, wij hebben een paar weken geleden een mooi rondreisje gemaakt..oa waar SFO nu is..
Er is zoveel geschreven dat ik niet meer weet wat ik schrijven moet..te veel om op te reageren.
Oja, JJ80, je hebt me nu toch wel een beetje nieuwgierig gemaakt?
Lapin, volgens mij ligt Vermont in de Staat Maine..is inderdaad niet zo ver van NY vandaan.
Het is nu wel heel rustig in huis, soms wel lekker maar soms ook vreemd. Kan nog wat worden als met drie weken de scholen weer beginnen..
Lapin, jouw Otto lijkt mijn een engel..Heerlijk toch zoals hij doet, zijn jullie niet ontzettend geschrokken toen hij in het bos verdwenen was?
Amerika is zeker prachtig, wij hebben een paar weken geleden een mooi rondreisje gemaakt..oa waar SFO nu is..
Er is zoveel geschreven dat ik niet meer weet wat ik schrijven moet..te veel om op te reageren.
Oja, JJ80, je hebt me nu toch wel een beetje nieuwgierig gemaakt?
Lapin, volgens mij ligt Vermont in de Staat Maine..is inderdaad niet zo ver van NY vandaan.
Het is nu wel heel rustig in huis, soms wel lekker maar soms ook vreemd. Kan nog wat worden als met drie weken de scholen weer beginnen..
maandag 17 augustus 2009 om 01:50
Ainne: welkom terug!!
Raccoon: dubbel allemaal, goed nieuws, slecht nieuws. heel veel sterkte gewenst!!!!! Echt een moeilijke situatie.
ps: Vermont en Maine zijn allebei aparte staten hoewel ze niet ver van elkaar afleggen. De hoofdstad van Vermont is Montpellier en is de enige staatshoofdstad (is dat wel een woord?) die geen MacDonalds heeft. Daarmee is mijn kennis ook wel uitgeput betreffende Vermont Ik zal het niemand vertellen verder dat jij als VS inwoonster de geografie nog niet helemaal kent
SFO: hele mooie plaatjes! Ziet er prachtig uit!!!!!!!!
Lapin: jij hebt echt geweldige honden. Ze zien er ook zo leuk uit en ze lijken me zo lief en eigenwijs.
En de rest ben ik al weer vergeten...
Hier relaxed weekend. Vandaag zijn we naar zee geweest bij Bournemouth, beetje wandelen, ergens wat eten.
Gisteren overdag gewoon rond huis gebleven, beetje aanrommelen, beetje huishouden, proberen een boek te lezen en 's avonds met de kinderen gegeten bij een Turks restaurant.
Morgen weer aan het werk...............
Volgende week zaterdag gaan we twee weken op vakantie!!
Raccoon: dubbel allemaal, goed nieuws, slecht nieuws. heel veel sterkte gewenst!!!!! Echt een moeilijke situatie.
ps: Vermont en Maine zijn allebei aparte staten hoewel ze niet ver van elkaar afleggen. De hoofdstad van Vermont is Montpellier en is de enige staatshoofdstad (is dat wel een woord?) die geen MacDonalds heeft. Daarmee is mijn kennis ook wel uitgeput betreffende Vermont Ik zal het niemand vertellen verder dat jij als VS inwoonster de geografie nog niet helemaal kent
SFO: hele mooie plaatjes! Ziet er prachtig uit!!!!!!!!
Lapin: jij hebt echt geweldige honden. Ze zien er ook zo leuk uit en ze lijken me zo lief en eigenwijs.
En de rest ben ik al weer vergeten...
Hier relaxed weekend. Vandaag zijn we naar zee geweest bij Bournemouth, beetje wandelen, ergens wat eten.
Gisteren overdag gewoon rond huis gebleven, beetje aanrommelen, beetje huishouden, proberen een boek te lezen en 's avonds met de kinderen gegeten bij een Turks restaurant.
Morgen weer aan het werk...............
Volgende week zaterdag gaan we twee weken op vakantie!!
maandag 17 augustus 2009 om 04:41
[quote]Nymeria schreef op 17 augustus 2009 @ 01:50:
quote]
Nymeria.. Foutje, ik ga de volgende keer niet meer interessant doen..
))
Wel grappig, ik heb de vorige week ofzo een boekje voor mijn zoon gekocht met alle staten van Amerika met een klein verhaaltje erbij. Heb ik toch niet goed opgelet.
quote]
Nymeria.. Foutje, ik ga de volgende keer niet meer interessant doen..

Wel grappig, ik heb de vorige week ofzo een boekje voor mijn zoon gekocht met alle staten van Amerika met een klein verhaaltje erbij. Heb ik toch niet goed opgelet.
maandag 17 augustus 2009 om 07:45
Ik ben weer thuis na een verdomd lange rit, doen we er normaal maar 3.5uur over nu mochten wij ruim 6 uur genieten van de rit.
Maar we hebben een geweldig weekend achter de rug.
@Nymeria als ik zie hoeveel Amerikanen over hun land weten plus zo kortzichtig als de pest zijn dan vind ik dat Raccoon er nog verdomd dichtbij zat.
@JJ het is hier inderdaad walgelijk mooi vandaar dat ik er helemaal niet overdenk om verlopig naar de NL's terug te gaan.
Over 3 weken zitten wij er weer, dan worden we opgehaald door Nederlandse vrienden die een camper hebben gehuurd.
Ik word langzaam ook wel nieuwsgierig wat je nu hebt gescoord.
@Anais ik hoop dat je volgend jaar je barretje met het geweldige kaviaar open heb, dan kan ik misschien een rondje Europa maken met mijn Lover.
Overigens ik heb de foto van mijn vorige Billie gevonden, hij was netjes ingelijst. Zal hem morgen even opsturen, dus je moet nu doen met mijn nieuwe Billie die even een zwemvest omkreeg vandaag.
Maar we hebben een geweldig weekend achter de rug.
@Nymeria als ik zie hoeveel Amerikanen over hun land weten plus zo kortzichtig als de pest zijn dan vind ik dat Raccoon er nog verdomd dichtbij zat.
@JJ het is hier inderdaad walgelijk mooi vandaar dat ik er helemaal niet overdenk om verlopig naar de NL's terug te gaan.
Over 3 weken zitten wij er weer, dan worden we opgehaald door Nederlandse vrienden die een camper hebben gehuurd.
Ik word langzaam ook wel nieuwsgierig wat je nu hebt gescoord.
@Anais ik hoop dat je volgend jaar je barretje met het geweldige kaviaar open heb, dan kan ik misschien een rondje Europa maken met mijn Lover.
Overigens ik heb de foto van mijn vorige Billie gevonden, hij was netjes ingelijst. Zal hem morgen even opsturen, dus je moet nu doen met mijn nieuwe Billie die even een zwemvest omkreeg vandaag.
maandag 17 augustus 2009 om 07:51
Goedemorgen/goedeavond allemaal,
SFO, wat is je nieuwe Billie leuk. Vooral met dat zwemvest haha.
Raccoon, wederom sterkte. Ik denk zeker aan je vanuit ZA.
Als jullie een paar dagen niks van mij horen dan lig ik slap onder mijn bureau want spinnemans en ik gaan vanaf vandaag 3 dagen vasten.
Leifs,
Spin
SFO, wat is je nieuwe Billie leuk. Vooral met dat zwemvest haha.
Raccoon, wederom sterkte. Ik denk zeker aan je vanuit ZA.
Als jullie een paar dagen niks van mij horen dan lig ik slap onder mijn bureau want spinnemans en ik gaan vanaf vandaag 3 dagen vasten.
Leifs,
Spin
Ik heb zo waa waa waa waanzinnig gedroomd
maandag 17 augustus 2009 om 08:10
SFO, wat een gigantisch leuke foto van Bilie met zwemvest, en wat heeft hij een lieve kop zeg. Hoe vond hij het zwemmen? Leuk dat je een foto van de vorige Billie hebt gevonden, ik ben erg benieuwd.
Dat zou gaaf zijn, als je hier langs zou komen: daar openen we gewoon de kaviaartent voor! De tent wordt nu gecombineerd met wat anders, later meer daarover maar het wordt een mega groot project en dat kost extra geld en tijd.
Waarom heb je zo lang over de rit naar huis gedaan?
Sterkte met vasten, Spinnetje, wat goed zeg, dat je meedoet met Spinnemans.
Nymeria, wat heb je bij de Turk gegeten?
Lapin, je etentje klinkt goed en gezellig zo aan dat meer, ik krijg er spontaan trek van.
Ehm... de foto van Daniel Craig was speciaal voor Cara. Ik vind hem zelf ook niet aantrekkelijk eerlijk gezegd.
Dat zou gaaf zijn, als je hier langs zou komen: daar openen we gewoon de kaviaartent voor! De tent wordt nu gecombineerd met wat anders, later meer daarover maar het wordt een mega groot project en dat kost extra geld en tijd.
Waarom heb je zo lang over de rit naar huis gedaan?
Sterkte met vasten, Spinnetje, wat goed zeg, dat je meedoet met Spinnemans.
Nymeria, wat heb je bij de Turk gegeten?
Lapin, je etentje klinkt goed en gezellig zo aan dat meer, ik krijg er spontaan trek van.
Ehm... de foto van Daniel Craig was speciaal voor Cara. Ik vind hem zelf ook niet aantrekkelijk eerlijk gezegd.