Hét (r)emigratie-topic!

05-08-2009 11:33 3009 berichten
Woon je in het buitenland, wil je naar het buitenland of kom je juist terug naar NL?

Nieuwe schrijvers altijd welkom!

Waar zitten we allemaal?

NaamLandTijdzoneAinneIerlandGMTAlejandraBoliviaGMT-4AnaisTurkijeGMT+2BiebeltjeNL (eerst Londen)GMT+1BloempjeEgypteGMT+2CaramellaNL (eerst Londen)GMT+1ChichaTenerifeGMTChocFrankrijkGMT+1DiscoveryNLGMT+1DunaArubaGMT-4DutchieUS, OhioGMT-5FladderUK, LondenGMTFretraArubaGMT-4GuiriSpanjeGMT+1HeidiNL, gaat naar AustraliëGMT+1IneOostenrijk, TirolGMT+1JJ80NL, Zuid-Amerika-plannenGMT+1KeranetColombiaGMT-5KodakUS?LapinZwitserlandGMT+1LiubiDuitslandGMT+1MarloussieNoorwegen GMT+1MmmariposaSpanjeGMT+1NymeriaUK, volgend jaar naar FrankrijkGMTOrbitAustraliëGMT+9RaccoonUSGMT-8RazzmatazzFrankrijkGMT+1RubisFrankrijkGMT+1SabyItaliëGMT+1SanneAustraliëGMT+9Sarah2ndLifeAustraliëGMT+9SFOUSGMT-8SnjokornIJslandGMTSpeculaasjeIsraelGMT+2SpinnetjeZuid-AfrikaGMT+1Surf-chickNL (eerst FR en PT)GMT+1UndertakerNL, gaat naar Oz *zwanger*GMT+1VibekeDubaiGMT+4

Ik zal proberen de namen bij te houden, als er iemand mist, laat maar weten.

Link naar het oude topic.
Ha meiden en man, ff een leuke link mbt emigratie naar de VS "wij hollanders" hehe
Oooooh Ine: broekritsen ? En ik dacht dat je alleen onschuldig had zitten zoenen?

Je moet ook geen pantalon aan doen, een rok is veel handiger bij het verleiden.

Specuman zegt over mij: je ziet er alleen onschuldig uit
Alle reacties Link kopieren
Ine, ik geniet zo mee van de korte surprise date met je kanjer in de Volvo. Hopelijk krijgen we snel een wordt vervolgd verslag.

Dat was schrikken zeg, dat overlijdensbericht. Ik kan me het nooit goed voorstellen als iemand ineens is overleden, dat voelt onwerkelijk. Je ziet zo iemand dan nog levend voor je en ineens is alles dan afgelopen? Brrr... niet goed, bescheiden uitgedrukt.

Fladder, gewoon in het wilde weg meeschrijven hoor, dan kom je er vanzelf in. Ik vind je avatar trouwens zo schattig!

Meiden en man, ik heb geshopt vandaag! 4 sexy nachthemdjes gescoord en alweer een nieuwe bikini die te leuk is om te laten liggen. Ook past deze bikini heel goed bij een nieuw jurkje dat ik laatst heb gekocht. Die lag dus duidelijk op mij te wachten in de winkel.

Verder nog 2 gave ontbijtsetjes gekocht voor overheerlijke Turkse ontbijtjes. Voor een uitgebreid ontbijt knal ik er olijven op, witte kaas en andere kaassoorten, tomaten, salami, komkommer, eieren en er zitten 3 bakjes bij voor jam, boter, chocoladepasta of honing.

Dit setje past goed bij het kleine ontbijtsetje met de kopjes dat ik een paar dagen geleden al kocht. Daar gaan dan de broodjes op. Kortom, weinig gekocht, nog geen kandelaars.

Morgen komt als het goed is, ons nieuwe bed (vandaar de noodzaak tot aanschaf van nieuwe nachtsetjes ). Ze belden dat ze vandaag al zouden komen maar dat is dus niet gebeurd en netjes afbellen, is er natuurlijk niet bij. This is Turkey, no problem.
quote:JJ80 schreef op 13 augustus 2009 @ 20:11:

geheugen als n zeef:

Snjo: Ik geloof je gelijk hoor, zeker met je achtergrond. Als je maar oppast! Wat is Ijslands voor handstand? Enne..wonen daar ook donkere mensen eigenlijk?

Hier wonen wel donkere mensen maar die worden wel aangestaard hoor.

koprol = kollhnís

radslag = handahlaup

handstand = handstöðu
Snjókorn falla, á allt og alla
quote:speculaasje schreef op 13 augustus 2009 @ 22:19:

Oooooh Ine: broekritsen ? En ik dacht dat je alleen onschuldig had zitten zoenen?

Je moet ook geen pantalon aan doen, een rok is veel handiger bij het verleiden.

Specuman zegt over mij: je ziet er alleen onschuldig uit Ik dacht hetzelfde, Specu. Zo van, je zou toch een KUS gaan halen? Tja, en als Ine nou volgende keer een rokje aantrekt (ze snapt het kennelijk nog niet zo goed), blijft er nog maar 1 rits over. Dat spaart tijd, best belangrijk bij een korte date in de auto.
@Anais het gaat niet alleen om tijd.

Ine, ik zal hier ook maar ns een tip van mijn cursus "hoe verleid ik elke man" geven: je gaat natuurlijk niet in hema-ondergoed naar je scharrel. Een woest setje is altijd handig, kijk, Anais gaat bijv. ook op lingerie-jacht. Ik kan alleen voor Specuman en mezelf spreken, maar ik heb alle kleuren van de regenboog. Succes verzekerd. Zwart, maar vooral rood of turkoise scoren goed bij Man, dan komt het melkflessenwit beter uit.

Hema-ondergoed, ben je nou helemaal. Dat laat je dan maar thuis. Dan maar helemaal niets.
Ik verlul mezelf ook gewoon weer. Per ongeluk.

Ja, broekritsen. Maar er is niet gewipt. Ik wip niet in auto's. Dat deed ik vroeger wel, maar nu vind ik dat een gedoe. Het is klein, onhandig en niet comfortabel. Verder boeit het me niet zoveel, maar ik doe het niet meer in auto's. Dus hebben we gezoend, zoals de bedoeling, en een beetje gefriemeld. Met open broekritsen, dat wel. Anders kun je ook niet friemelen, toch? Of had ik niet gezegd dat we gefriemeld hadden?

Of willen jullie alle details ;). Hij kan heerlijk zoenen. En lekker in mijn nek kietelen.
Joh, dit is Tirol. Hier boeit het niet wat je aan hebt. Echt niet.

In de winter heb je genoeg aan een spijkerbroek en trui. Kun je de hele winter dragen, niemand die er iets van zegt.

Dus ook Hema-ondergoed is prima. Ik heb wel alles zwart , dus bijpassend. Ik zou niet eens weten waar hier lingerie te vinden is. In NL zal ik eens op zoek naar een of twee mooie Marlies D's.

Specu, jij bent volgens mij van ons degene die het minst braaf is op slaapkamergebied, en je lijkt zooooo onschuldig.
Ine, ben je weer bezig?

Het doet me denken aan de periode met mijn eerste vriendje. Toen was ik 17. Wij hingen onze kleding voor de autoraampjes om mensen die voorbij kwamen het uitzicht te belemmeren.

*er is trouwens weer een leuk topic op kinderen, waarom roken sommige zwangere moeders nog? (ofzoiets) *
Is er trouwens nog nieuws over Raccoon? Ik geloof het niet he?
Ehm.. Specu, ik was op (sexy)nachthemdjesjacht, maar ok, er zaten wel super goeie strings bij. Met een Hema outfit kom je natuurlijk niet bij een Tb aan. Wat leuk Specu, dat jij ook veel kleuren hebt aangeschaft. Ik weet het, rood vinden veel mannen ook te gek (die heb ik ook gescoord vandaag) naast zwart en wit. Wit is een goeie als je maagdelijk onschuldig ehm... zedelijk wilt overkomen.

Ine, Specu mept ons altijd weer om de oren met het woord ZEDIG. Zedige kleding, zedige houdingen voor de buitenwereld en ondertussen, als je Specuman zou interviewen (* overweegt ineens een interview *) blijft er van dat hele zedige gedoe niks meer overeind.
Haha, Ine, no comment
Anais, is het shopgeld nu op? Of ga je morgen weer verder?

Zit er trouwens bij jou in de buurt ook een Ikea?
quote:lapin schreef op 13 augustus 2009 @ 23:35:

Is er trouwens nog nieuws over Raccoon? Ik geloof het niet he?Ik begreep dat SFO pogingen heeft gedaan/doet om haar man te bellen. Hij laat het vast direct weten als er nieuws is.
Lapin, ik vroeg me laatst af wat jouw beroep eigenlijk was toen je nog werkte. Mis je het niet om geen werk te hebben behalve het uitlaten van de honden en koffie inschenken voor de werkster? Ik moet er niet aan denken om buitenshuis te werken, voor mezelf bezig zijn is te gek maar voor een werkgever aan de slag? Nee, ik zou het echt niet kunnen.
Haha, Anais, dat is idd het sleutelwoord. Zedig.

Soms dan. Meestal niet, of indien, dan alleen de buitenkant.

Wit draag ik zelden, en indien dan vooral kanten bh's. Zwart is altijd oke, voor het contrast met melkflessenwit, zogezegd. Ja joh, rood of fuchsia is het helemaal. Maar gekleurde bh bandjes moeten niet onder een truitje vandaan piepen, dan duwt Man dat de hele tijd terug, niet geschikt voor gezelschap. Strings kan ik Man niet gek mee maken, hij heeft meer interesse in bh's enzo. In gezelschap ben ik altijd een dame, maar in de slaapkamer doe ik wat ik wil.

Interview? Haha, dat wordt gecensureerd
Ik heb een Ikea online, Lapin. Voor mijn Real Estate bedrijfje maken we daar ook gebruik van. Nieuwe huiseigenaren kunnen dan lekker comfortabel online shoppen. Er zitten hier zoveel goeie en leuke winkels, dat Ikea voor mij wat overbodig is.

Shopgeld is nog niet op hoor. Wil ook nog een plasma televisie kopen en een afwasmachine, dat is er nog steeds niet van gekomen, en een dekbedovertrek en gordijnen.
Zeg Specu, hoe kom je aan dat melkflessenwit in een zonnig land? Kun je niet wat vaker in de zon bivakkeren? Ik ben echt mega bruin inmiddels, mede door mijn Gay Bike en het zwembad. Het bruine tintje waait erop en daarom staat wit ook wel goed.

Ik voel me ook 10 jaar jonger met wit, de onschuld zelf, ken je dat gevoel?
Cara, is vent er nog en hoe gaat het tot nu toe?

UPDATE PLEASE met alle details
Anais, mijn werk was niet zo schokkend interessant hoor in NL. Ik werkte als secretaresse bij een verzekeringsmaatschappij. Dat mis ik ook totaal niet.

Ik ben mijn roeping misgelopen, dierenarts. Dan had ik vroeger op school iets serieuzer mijn best moeten doen, maar daar had ik toen geen zin in. Verder heb ik ook nog een opleiding kinder/jeugdverzorging gedaan. Ik was van plan om als leidster op een kleuterschool te gaan werken. Maar tijdens de opleiding kwam ik er opeens achter dat dat helemaal niets voor mij is. Wel afgemaakt maar nooit meer iets meegedaan.

Ik ben vandaag trouwens ook een beetje bruin rood geworden tijdens het grasmaaien in de felle zon vanmorgen. Jezus, wat had ik het warm, 2 uur lang in de brandende hitte gras gemaait, ik leek wel gek.
En mijn lingerie is altijd zwart, goeie kleur vind ik dat. *behalve 2 onderbroeken in een gekke bui bij de Hema gekocht. Die zijn knalpaars *
Gewone onderbroeken heb ik niet trouwens. Telt dat dan ook? Alleen strings en voor de winter, als ik ga skien, boxers.

Volgens mij heb ik nog nooit echt lingerie gehad. Meestal vind ik het duur en ben ik zo'n kluns met de was, dat er vast en zeker niets van over zou blijven.

Maar zo'n mooie Marlies Dekkers zou ik wel graag willen, met die bandjes.
Nou dames ik ga dan maar eerst even een update doen wat betreft Raccoon en daarna zal ik er nog een posting tegen aangooien.

Heb zo net Raccoons mannetje aan de lijn gehad en vertelde mij dat de operatie was geslaagd. De schildklier is er uitgehaald plus een stukje uit de bijschildklier (zo groot als een walnoot).

Ze is duf maar is vanmorgen thuis gekomen en nu moet ze even aansterken voordat ze het verhaal uitgebreid kan schrijven.
Is dat goed nieuws? Het klinkt niet alsof het nu klaar is...

Ine, gezellig in de auto! Leuk man! Je moet gewoon de raampjes opendraaien, been buitenboord, dan past het wél.

Ben vandaag toevallig in de Hema geweest. Voor het eerst sinds ik in NL ben gearriveerd.

Ik ben al blut, leuke wintercollectie zeg!

Heb ook een bodywrap gekocht, een soort strakke fietsbroek van dun nylon om alle cellulitis-bobbels en vetranden weg te werken.

Anais, je moet ophouden om over geesten te praten! Ben tegenwoordig bang om 's-nachts naar de WC te gaan in mijn ouderlijk huis. We wonen vlakbij het kerkhof en na jouw verhalen verwacht ik ieder moment de geest van mijn vader tegen het lijf te lopen... brrrrrrr.

Ik ga nog even een liter karnemelk naar binnen gooien, echt Hollands he!
@Chicha in zovere is het goednieuws dat de artsen te vreden zijn. Aanstaande donderdag krijgen ze de uitslag en antwoord op, hoe nu verder. Mmm ik vind de Hema worstjes echt wel lekkerrrrrrrrrrrr.

@Ine ik denk dat je toch even het kleding advies van Specu en Anais moet opvolgen. Je schrijft wel dat niemand het uitmaakt hoe je erbij loopt maar dat is niet helemaal waar.

Kerels hebben meer interesse in een goed geklede vrouw en ik kan het beamen. Dan de kleding tips voor korte dates, inderdaad een sexy rokje met of zonder ondergoed. Dat laatste scheeld je heel wat toestanden in de Volvo.

@Specu ik heb ook het gevoel dat jij flink van bil kan gaan, als ik dat zo mag noemen. Lekkere frisse kleuren zijn inderdaad mooi echter houd ook wel van Cobalt blauw of deze kleur. (bijna de paarse kleur van Lapin).

@Anais als ik het goed begrijp zie jij de lekker fris en fruitig uit door je zomerse outfits wat mooi met de bruine huid gecombineerd gaat. Maak jij nu met al die lekkere dingen die jij voor het ontbijt heb gekocht nu een heerlijk Champagne ontbijt voor TB

@Lapin toch altijd leuk van die updates op de kinderpijler, kijk nooit maar ga zo toch even kijken. Heb een schijt hekel aan mensen die roken terwijl ze zwanger zijn, mijn ex was er ook goe in grrrrrrrrrrrrrrrr.

@Keranet en @Schimmelteen ook welkom van deze kant van de plomp.

@Rubis heerlijk om het bij de handte grut over de vloer te hebben, geniet er nog even van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven