Hét (r)emigratie-topic!

woensdag 5 augustus 2009 om 11:33
Woon je in het buitenland, wil je naar het buitenland of kom je juist terug naar NL?
Nieuwe schrijvers altijd welkom!
Waar zitten we allemaal?
NaamLandTijdzoneAinneIerlandGMTAlejandraBoliviaGMT-4AnaisTurkijeGMT+2BiebeltjeNL (eerst Londen)GMT+1BloempjeEgypteGMT+2CaramellaNL (eerst Londen)GMT+1ChichaTenerifeGMTChocFrankrijkGMT+1DiscoveryNLGMT+1DunaArubaGMT-4DutchieUS, OhioGMT-5FladderUK, LondenGMTFretraArubaGMT-4GuiriSpanjeGMT+1HeidiNL, gaat naar AustraliëGMT+1IneOostenrijk, TirolGMT+1JJ80NL, Zuid-Amerika-plannenGMT+1KeranetColombiaGMT-5KodakUS?LapinZwitserlandGMT+1LiubiDuitslandGMT+1MarloussieNoorwegen GMT+1MmmariposaSpanjeGMT+1NymeriaUK, volgend jaar naar FrankrijkGMTOrbitAustraliëGMT+9RaccoonUSGMT-8RazzmatazzFrankrijkGMT+1RubisFrankrijkGMT+1SabyItaliëGMT+1SanneAustraliëGMT+9Sarah2ndLifeAustraliëGMT+9SFOUSGMT-8SnjokornIJslandGMTSpeculaasjeIsraelGMT+2SpinnetjeZuid-AfrikaGMT+1Surf-chickNL (eerst FR en PT)GMT+1UndertakerNL, gaat naar Oz *zwanger*GMT+1VibekeDubaiGMT+4
Ik zal proberen de namen bij te houden, als er iemand mist, laat maar weten.
Link naar het oude topic.
Nieuwe schrijvers altijd welkom!
Waar zitten we allemaal?
NaamLandTijdzoneAinneIerlandGMTAlejandraBoliviaGMT-4AnaisTurkijeGMT+2BiebeltjeNL (eerst Londen)GMT+1BloempjeEgypteGMT+2CaramellaNL (eerst Londen)GMT+1ChichaTenerifeGMTChocFrankrijkGMT+1DiscoveryNLGMT+1DunaArubaGMT-4DutchieUS, OhioGMT-5FladderUK, LondenGMTFretraArubaGMT-4GuiriSpanjeGMT+1HeidiNL, gaat naar AustraliëGMT+1IneOostenrijk, TirolGMT+1JJ80NL, Zuid-Amerika-plannenGMT+1KeranetColombiaGMT-5KodakUS?LapinZwitserlandGMT+1LiubiDuitslandGMT+1MarloussieNoorwegen GMT+1MmmariposaSpanjeGMT+1NymeriaUK, volgend jaar naar FrankrijkGMTOrbitAustraliëGMT+9RaccoonUSGMT-8RazzmatazzFrankrijkGMT+1RubisFrankrijkGMT+1SabyItaliëGMT+1SanneAustraliëGMT+9Sarah2ndLifeAustraliëGMT+9SFOUSGMT-8SnjokornIJslandGMTSpeculaasjeIsraelGMT+2SpinnetjeZuid-AfrikaGMT+1Surf-chickNL (eerst FR en PT)GMT+1UndertakerNL, gaat naar Oz *zwanger*GMT+1VibekeDubaiGMT+4
Ik zal proberen de namen bij te houden, als er iemand mist, laat maar weten.
Link naar het oude topic.

zaterdag 5 september 2009 om 11:03
Anais, het was niet nieuw voor me hoor. Ik volg het al vanaf het begin. Ik kon het alleen niet op tv bekijken gisteravond omdat vrijdagavond TopGear avond is. En dat is heilig als het aan man ligt. (eikel )
Ik kijk altijd graag naar de mooie kleding die ze dragen. Komt natuurlijk allemaal zo uit de P.C.Hooftstraat.
Ik kijk altijd graag naar de mooie kleding die ze dragen. Komt natuurlijk allemaal zo uit de P.C.Hooftstraat.
zaterdag 5 september 2009 om 11:30

zaterdag 5 september 2009 om 12:36
Is het wel gratis dan? Als ik het op RTL gemist opzoek staat er een eurotekentje in beeld, net als bij de CSI's en de fam Pfaff.
Het lijkt erop dat zoon nu eindelijk toch actiever gaat plassen op zijn potje. Hij is helemaal trots als er een muziekje klinkt! Vanmorgen had hij een ongelukje op mijn bed.. fijn, dus alles zit weer in de was.
Er gaat een flinke verkoudheid rond.. en nu ben ik aan de beurt. Vanmiddag, als het droog blijft, ga ik wel een eind lopen met zoon, misschien dat ik me dan fitter voel.
Er is trouwens nog een kilo af! Het gaat langzaam, maar het lukt dus toch, gelukkig. Ben helemaal blij!
Nu ga ik nog even languit op de bank.
Dropje, volgens mij is het in Bodrum ook niet altijd even mooi weer en ben je er wel eens in het laagseizoen geweest? Dan is het toch vaak heel anders dan in het hoogseizoen en is het allemaal iets rustiger. En heb je farmacie oid gestudeerd? Lijkt me toch dat je voor een apotheek behoorlijk wat kennis van medicijnen en bijwerkingen moet hebben.
Ik vind je nogal naief overkomen.
Specu, gefeliciteerd! wel origineel dat je in sexy lingerie uit die taart springt, dat is weer eens wat anders
Ik kom later nog wel even terug, heb niet zoveel inspiratie.
Het lijkt erop dat zoon nu eindelijk toch actiever gaat plassen op zijn potje. Hij is helemaal trots als er een muziekje klinkt! Vanmorgen had hij een ongelukje op mijn bed.. fijn, dus alles zit weer in de was.
Er gaat een flinke verkoudheid rond.. en nu ben ik aan de beurt. Vanmiddag, als het droog blijft, ga ik wel een eind lopen met zoon, misschien dat ik me dan fitter voel.
Er is trouwens nog een kilo af! Het gaat langzaam, maar het lukt dus toch, gelukkig. Ben helemaal blij!
Nu ga ik nog even languit op de bank.
Dropje, volgens mij is het in Bodrum ook niet altijd even mooi weer en ben je er wel eens in het laagseizoen geweest? Dan is het toch vaak heel anders dan in het hoogseizoen en is het allemaal iets rustiger. En heb je farmacie oid gestudeerd? Lijkt me toch dat je voor een apotheek behoorlijk wat kennis van medicijnen en bijwerkingen moet hebben.
Ik vind je nogal naief overkomen.
Specu, gefeliciteerd! wel origineel dat je in sexy lingerie uit die taart springt, dat is weer eens wat anders
Ik kom later nog wel even terug, heb niet zoveel inspiratie.
zaterdag 5 september 2009 om 12:38
Er zaten weer leuke scenes in dit keer met inderdaad een heul zielig eind, Lapin.
Hoe Anoek de nieuwe vriendin van haar ex eruit werkte.. schitterend. Dat voorstel om samen met Vlinder (die naam alleen al) met kinderpostzegels langs de deuren te rijden.
En de bezoekjes aan de psych zijn ook altijd leuk, die man wordt zo gewaardeerd terwijl hij nog nooit iets zinnigs heeft gezegd. Sterker nog, hij praat in principe niet en wordt dan nog bedankt en gecomplimenteerd: "Dr Rossie, wat bent U goed!"
Ine, het is gratis ondanks het eurotekentje!
Hoe Anoek de nieuwe vriendin van haar ex eruit werkte.. schitterend. Dat voorstel om samen met Vlinder (die naam alleen al) met kinderpostzegels langs de deuren te rijden.
En de bezoekjes aan de psych zijn ook altijd leuk, die man wordt zo gewaardeerd terwijl hij nog nooit iets zinnigs heeft gezegd. Sterker nog, hij praat in principe niet en wordt dan nog bedankt en gecomplimenteerd: "Dr Rossie, wat bent U goed!"
Ine, het is gratis ondanks het eurotekentje!

zaterdag 5 september 2009 om 13:30
quote:Ine schreef op 05 september 2009 @ 13:04:
Ik houd van gratis . En tot de buurman architect SFO welke lekkere vent dan ook hier bij mij op de bank komt zitten, heb ik toch veul te veul tijd over.
... die tijd heb je ook hard nodig want je moet nog een Tiroler jurk naaien voor jezelf voordat Sfo langskomt.
Ik houd van gratis . En tot de buurman architect SFO welke lekkere vent dan ook hier bij mij op de bank komt zitten, heb ik toch veul te veul tijd over.
... die tijd heb je ook hard nodig want je moet nog een Tiroler jurk naaien voor jezelf voordat Sfo langskomt.

zaterdag 5 september 2009 om 14:34
Ik vond het trouwens zo grappig dat nieuwe vriendin Kim, zo ongeveer een tweelingzus van Anouk was . En die kinderpostzegels met de auto verkopen.. maar ze had wel mooi dik 900 pleurie binnengehaald!
En die psych, dr. Rossi. Hij zegt niets, iedereen analyseert zichzelf uiteindelijk en ze prijzen hem allemaal de hemel in.
Cara, kan jij het niet zo aanpakken? Dat is pas gouden handel!
En die psych, dr. Rossi. Hij zegt niets, iedereen analyseert zichzelf uiteindelijk en ze prijzen hem allemaal de hemel in.
Cara, kan jij het niet zo aanpakken? Dat is pas gouden handel!
zaterdag 5 september 2009 om 15:25
quote:Ine schreef op 05 september 2009 @ 14:26:
[afbeelding]
Ligt al klaar, Anais. Ik dacht aan zoiets.
Wil je ook eentje voor als TB thuis komt? Doe ik graag voor je .YES YES, ik wil er ook eentje! Maar dan wel met een kokerrokjes model, niet dat wijde gefladder en ook niet te lang, daar houdt Tb niet van. Wanneer is mijn jurk klaar? Beetje snel graag, kan dat?
[afbeelding]
Ligt al klaar, Anais. Ik dacht aan zoiets.
Wil je ook eentje voor als TB thuis komt? Doe ik graag voor je .YES YES, ik wil er ook eentje! Maar dan wel met een kokerrokjes model, niet dat wijde gefladder en ook niet te lang, daar houdt Tb niet van. Wanneer is mijn jurk klaar? Beetje snel graag, kan dat?

zaterdag 5 september 2009 om 15:42
Kom van het weekend weer meer bijlezen, heb gelukkig sinds gisteren weer draadloos internet thuis, jippie!
Ben vandaag alleen met de meisjes, Vent is pub-en vandaag met een vriend. Heb net tijdens hun dutje wel Gooische Vrouwen gekeken via die link die iemand hier neer had gezet - bedankt, ik vond het echt heel leuk, dus dat zal ik volgende week weer kijken!
Nu naar de slager... jaja, zo'n exciting leventje hier...
zaterdag 5 september 2009 om 17:09
Gisteravond m'n gast van het vliegveld gehaald. Hem er gelijk van overtuigd dat het écht veel beter is om in Reykjavík te zitten en van daar uit een paar excursies te maken. Gelukkig lukte het om ergens een kamer te boeken en ik heb 'm vanochten om 12.00 uur op de bus kunnen zetten.
Verder is mijn leven net zo exciting als van Ainne, heb net boodschappen gedaan en de was opgehangen...
Verder is mijn leven net zo exciting als van Ainne, heb net boodschappen gedaan en de was opgehangen...
Snjókorn falla, á allt og alla
zaterdag 5 september 2009 om 17:41
@Ainne en Snjokorn. Dan moet je hier vandaag in de buurt komen, Garage Sale Day. Bah als ik ergens de schurft aan heb dan is het wel troep van een ander kopen, ben dan ook blij dat Sfo-vrouw er niets is want die vindt dit geweldig. De buren stonden om half acht al buiten om hun spulletjes, ik blijf liever in mijn bed liggen.
Nee laat mij dan maar een paar uur een klant helpen, met de hond lopen en later naar mijn vrienden toe die hier 45 minuten vandaan wonen.
@Ine dat is inderdaad de jurk meid, met een perfect glas bier in de hand. Het kan niet meer mis gaan.
@Anais. Ik dacht ook dat je moet betalen voor de RTL programma's dus vandaar dat ik mij helemaal geen moeite meer neem om te kijken.
@Lapin misschien tijd voor een tweede TV?
Nee laat mij dan maar een paar uur een klant helpen, met de hond lopen en later naar mijn vrienden toe die hier 45 minuten vandaan wonen.
@Ine dat is inderdaad de jurk meid, met een perfect glas bier in de hand. Het kan niet meer mis gaan.
@Anais. Ik dacht ook dat je moet betalen voor de RTL programma's dus vandaar dat ik mij helemaal geen moeite meer neem om te kijken.
@Lapin misschien tijd voor een tweede TV?

zaterdag 5 september 2009 om 18:53
Anais, nee joh, een kokerrok eronder staat niet. Dat moet zo'n zwierig kort rokje zijn met een petticoat eronder. En dan jarretels en kousen. En naaldhakken.
Ik weet wel zeker dat TB het mooi vindt, geloof me nou maar. Ben al begonnen!
Specu, wil jij er ook meteen eentje?
Ik vind RTL gemist helemaal geweldig, kijk vaak RTL Boulevard of nieuws, als ik het overdag gemist heb.
Of zoals nu Expeditie Robinson, of HNTM.
zaterdag 5 september 2009 om 20:57
zaterdag 5 september 2009 om 21:49

zaterdag 5 september 2009 om 22:08
quote:Ine schreef op 05 september 2009 @ 18:53:
Ik vind RTL gemist helemaal geweldig, kijk vaak RTL Boulevard of nieuws, als ik het overdag gemist heb.
Jeumig, dat ik dat niet eerder ontdekt heb zeg, zit het nu al de hele avond te kijken (Vent is nog steeds uit). Heb net dat glitter & glamour gordon (of zoiets) gekeken, hilarisch. Wat een foute vent is dat toch, maar heb af en toe hardop moeten lachen.
Hee Choc, is geen doen aan he, bijlezen hier! Fijn dat je baan bevalt!!
Jeumig, dat ik dat niet eerder ontdekt heb zeg, zit het nu al de hele avond te kijken (Vent is nog steeds uit). Heb net dat glitter & glamour gordon (of zoiets) gekeken, hilarisch. Wat een foute vent is dat toch, maar heb af en toe hardop moeten lachen.
Hee Choc, is geen doen aan he, bijlezen hier! Fijn dat je baan bevalt!!