Hét (r)emigratie-topic!

05-08-2009 11:33 3009 berichten
Woon je in het buitenland, wil je naar het buitenland of kom je juist terug naar NL?

Nieuwe schrijvers altijd welkom!

Waar zitten we allemaal?

NaamLandTijdzoneAinneIerlandGMTAlejandraBoliviaGMT-4AnaisTurkijeGMT+2BiebeltjeNL (eerst Londen)GMT+1BloempjeEgypteGMT+2CaramellaNL (eerst Londen)GMT+1ChichaTenerifeGMTChocFrankrijkGMT+1DiscoveryNLGMT+1DunaArubaGMT-4DutchieUS, OhioGMT-5FladderUK, LondenGMTFretraArubaGMT-4GuiriSpanjeGMT+1HeidiNL, gaat naar AustraliëGMT+1IneOostenrijk, TirolGMT+1JJ80NL, Zuid-Amerika-plannenGMT+1KeranetColombiaGMT-5KodakUS?LapinZwitserlandGMT+1LiubiDuitslandGMT+1MarloussieNoorwegen GMT+1MmmariposaSpanjeGMT+1NymeriaUK, volgend jaar naar FrankrijkGMTOrbitAustraliëGMT+9RaccoonUSGMT-8RazzmatazzFrankrijkGMT+1RubisFrankrijkGMT+1SabyItaliëGMT+1SanneAustraliëGMT+9Sarah2ndLifeAustraliëGMT+9SFOUSGMT-8SnjokornIJslandGMTSpeculaasjeIsraelGMT+2SpinnetjeZuid-AfrikaGMT+1Surf-chickNL (eerst FR en PT)GMT+1UndertakerNL, gaat naar Oz *zwanger*GMT+1VibekeDubaiGMT+4

Ik zal proberen de namen bij te houden, als er iemand mist, laat maar weten.

Link naar het oude topic.
Leuk ,raad je plaatje!

Ik heb nog nooit een foto van jou gezien, maar ik denk dat jij de zittende mevrouw bent naast de blonde mevrouw met bril en links van je een andere mevrouw met kort blond haar.

Zo, nu even bijlezen want ik moest ineens gaan werken van de baas.... nouja zeg.
Is je hubby manlief dutchman scheetje dinges NLs eigenlijk?
zat ik er weer even naast dan. Jij bent dan degene met donker haar?
quote:Keranet schreef op 08 september 2009 @ 23:09:

Leuk ,raad je plaatje!

Ik heb nog nooit een foto van jou gezien, maar ik denk dat jij de zittende mevrouw bent naast de blonde mevrouw met bril en links van je een andere mevrouw met kort blond haar.

Zo, nu even bijlezen want ik moest ineens gaan werken van de baas.... nouja zeg.Muts, ik had al verklapt wie ik was! maar die dame die jij denkt is toevallig wel een heul goed vriendinnetje van me
quote:Keranet schreef op 08 september 2009 @ 23:11:

zat ik er weer even naast dan. Jij bent dan degene met donker haar?Ik sta boven die blonde met die bril. Lijkt inderdaad donker haar maar in het echt ben ik een rooie. Gaat toch FB'en joh!
Alle reacties Link kopieren
neee mijn leverworst is made in the US (en rede waaron ik hier zit)..de leverworst dan..whahahah
dames en vriend.... goede avodn ik ga mijn bloedjes het zwembad ik gooien...zwemmen krengen!!!!
Oeh ik ben dol op leverworst, neem ik altijd mee uit NL. En paardenworst, maar da's niet heel maatschappelijk geaccepteerd geloof ik
Nou dan ga ik bij me hubby vent schatje vriendlief vriend in bed liggen, die is al boven, zat zich te ergeren aan mijn gegrinnik. Tsk
nou vooruit ik heb een fb aangemaakt. Met maar liefst 1 foto. Maar hoe vind ik jullie nu?
ik heb geloof ik disco al gevonden
nou, ik ga maar weer naar huis voor vandaag, jullie laten me allemaal in de steek. Stomme Europeanen

He ik ben er nog hoor!
O net te laat denk ik
Stomme Latino's, eerst mopperen en dan meteen afhaken...
jullie gaan zo snel dat ik mijn vorige berichtje nieteens meer terug kan vinden!

jeetjemina, ik kan het niet bijbenen,

topics, hyves, blog.

toen kwam facebook erbij en die heb ik weer heel snel eraf gegooid, ik kan het gewoon niet bijhouden!!!!!!!!!!!

het gevaar is dan dat ik niet kan inhaken en er weer een egopost bijkomt, das niet echt leuk voor de anderen.

nou een anekdote dan maar, ze kunnen hier ontzettend zuipen!!!!!!

Zat in de trein en inzuipen is hot in de groep van rond 20,

het komische (nou komisch) is dat ze dan gekleed in driedelig kostuum bij de mannen en de vrouwen in foeilelijke netpsatijnen cocktailjurkjes helemaal stomdronken in de trein zitten, ze drinken in voor een feest, het was pas 7 uur en de man in driedelig kostuum met stropdas kroop op knieen en handen aan me voorbij, ik dacht een gehandicapte ofzo, want ja pas 7 uur, maar nee strontlazerus, de dame in cocktailjurk trok deze jurk uit in de trein en bukte naar het kruis van het driedelig kostuum en verder wilde ik eigenlijk niet weten wat ze aan het doen waren.

1 iemand zei er wat van , maar die was ook dronken.

inzuipen schijnt hot te zijn voor bepaalde feesten.

mijn dochters keken echt met grote ogen en besloten dat ze niet helemaal sporen.

het was ook geen gezicht eerlijk gezegd.

ze vielen verder niemand lastig,

das dus ook aussie , zeg maar, inzuipen??
quote:Keranet schreef op 09 september 2009 @ 00:19:

nou, ik ga maar weer naar huis voor vandaag, jullie laten me allemaal in de steek. Stomme Europeanen

hihi, ja mailen en forummen wordt wel anders he , als je in uren verscheeld, soms wel leuk, want dan heb je iig een uurtje of 8 gelijk .
amerikaan is nog online, net haar leverwost en eigen bloed eten gegeven
Pacific side is nu ook aanwezig, heb een niet verkeerde werkdag gehad en ben daarna nog even mijn dagelijkse trainings ronde met de hond gelopen.

Nu nog even het eten in de pan donderen en dan hups aan tafel.
SFO, dat is kort maar krachtig..

Wij hebben het eten alweer achter de rug, het was een beetje aangebrand in de snelkookpan. Maar altijd lekker poulet calvi!!
snel kook pan die staat hier stoffig te worden..tijd voor een receptje van raccoon
Eten weer achter de rug, de afwas gedaan. aanrecht schoon en het bed opgemaakt. Nou als Sfo-vrouw er problemen mee heeft dan mag ze zo weer weg op vakantie.

Eten was hier overigens jammie hoor, Chicken Mango met rijst en brocoli.
mogguh

@ keranet,. geaccepteerd. ik heb even het hele viva forum aan je voorgesteld.

@ ainne, wow leuke foto en sjiek koor hoor! ik herkende je wel meteen. aan je houding denk ik....

iedereen uitgegeten? hier het ontbijt achter de kiezen, cappu achterover gieten en off me goes....
@Disco bedankt ik zag net je berichtje binnenkomen.

Ben inderdaad uitgegeten, ik ga maar eens langzaam richting SFO om my lover van het vliegveld op te halen.
Hi SFO, veel plezier! Zal wel leuk zijn om haar weer te zien!

Ik heb trouwens Ine op facebook gezien! Haha....wat een superlief zoontje heb jij. Tenminste....dat weet ik natuurlijk niet, maar hij ziet er lief uit.

Ik ga zo even teruglezen, maar ik kan jullie alvast vertellen dat ik hartstikke lui aan het doen ben. Ik zit in de tuin, laptopje op mijn schoot, een beetje allerlei topics door te lezen. Niet echt een productieve dag dus, maar ja....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven