Hét (r)emigratie-topic!

05-08-2009 11:33 3009 berichten
Woon je in het buitenland, wil je naar het buitenland of kom je juist terug naar NL?

Nieuwe schrijvers altijd welkom!

Waar zitten we allemaal?

NaamLandTijdzoneAinneIerlandGMTAlejandraBoliviaGMT-4AnaisTurkijeGMT+2BiebeltjeNL (eerst Londen)GMT+1BloempjeEgypteGMT+2CaramellaNL (eerst Londen)GMT+1ChichaTenerifeGMTChocFrankrijkGMT+1DiscoveryNLGMT+1DunaArubaGMT-4DutchieUS, OhioGMT-5FladderUK, LondenGMTFretraArubaGMT-4GuiriSpanjeGMT+1HeidiNL, gaat naar AustraliëGMT+1IneOostenrijk, TirolGMT+1JJ80NL, Zuid-Amerika-plannenGMT+1KeranetColombiaGMT-5KodakUS?LapinZwitserlandGMT+1LiubiDuitslandGMT+1MarloussieNoorwegen GMT+1MmmariposaSpanjeGMT+1NymeriaUK, volgend jaar naar FrankrijkGMTOrbitAustraliëGMT+9RaccoonUSGMT-8RazzmatazzFrankrijkGMT+1RubisFrankrijkGMT+1SabyItaliëGMT+1SanneAustraliëGMT+9Sarah2ndLifeAustraliëGMT+9SFOUSGMT-8SnjokornIJslandGMTSpeculaasjeIsraelGMT+2SpinnetjeZuid-AfrikaGMT+1Surf-chickNL (eerst FR en PT)GMT+1UndertakerNL, gaat naar Oz *zwanger*GMT+1VibekeDubaiGMT+4

Ik zal proberen de namen bij te houden, als er iemand mist, laat maar weten.

Link naar het oude topic.
Ja, muts, Ainne, ik zei 'muts' en geen 'mus'.
Anais, dat lijkt me lekker. Ik kan het hier nergens vinden, rosebier.

Ging jij nou nog een paar dagen weg? Of ging dat even niet door?
Alle reacties Link kopieren
rubis,.. kermis is niet saai..volgens estellarosa komen daar jusit de tokkies (zie thuis rubriek)

en als er iets niet saai is dan is het op kermis werken en de tokies dronken zien worden

http://www.youtube.com/watch?v=MbAdBhOTJNc
quote:Ainne schreef op 15 september 2009 @ 22:54:

Inderdaad, saai ben je niet, wel een mus!
Hahaha, ehm ja, ik bedoelde huismus!!

Ja vroeg he!
ha het is 5 uur ik word vrij gelaten door de baas.. lekker final van big brother kijken met een fles of 2 hahahaha

nite nite meiden

en "behave"
Heb even gekeken op het zoyla topic, maar inderdaad, wat een opmerkingen zeg! Vooral die laatste:

´in dit soort gevallen geven in het verleden behaalde resultaten best een goede garantie voord e toekomst´

Ik heb wel vaker wat van HPL gelzen, maar dat waren altijd normale posts.

Maargoed, over en uit.

Rubis, ik val denk ik ook niet onder het profiel wat Ainne schetst (ofnouja, ik heb hier in Colombia geen echte vrienden, misschien is dat het) maar wel onder jouw catergorie saaie muts. Dus ben het met je eens. Ook vind ik het opvallend dat veel vivaforumsters in het buitenland (hebben) gewoond. Dus misschien moet dat nog aan het profiel toegevoegd worden.

Marloussie:

ainne--- die laste smilie..is dat nou een onthoofd vrouwen lichaam?

ikke nie snappu
quote:lapin schreef op 15 september 2009 @ 22:58:

Anais, dat lijkt me lekker. Ik kan het hier nergens vinden, rosebier.

Ging jij nou nog een paar dagen weg? Of ging dat even niet door?

Vandaag zouden we weggaan maar de hotels zaten propvol door het suikerfeest dus hebben we gereserveerd voor de dagen rond oudejaarsavond, nog leuker!

Ik had nog nooit van Rosebier gehoord, drink ook nooit bier omdat ik het een mannendrankje vind. Zit nu aan de Raki, helemaal alleen want Tb drinkt niets vandaag.
Wippend konijn volgens mij,

Nu ga ik echt!
trouwens ik heb 6 uur tijds verschil met nederland
quote:dutchie1976 schreef op 15 september 2009 @ 23:03:

trouwens ik heb 6 uur tijds verschil met nederlandDus ben je GMT-5 MUTS!!
denk dat ik smilie blind ben hahaha
quote:Ainne schreef op 15 september 2009 @ 23:02:

Nu ga ik echt!Ik wip vanavond niet, ik ben ongesteld geworden en ik voel me gammel.
owww op die GB

nu ga ik ecth doei doei
quote:lapin schreef op 15 september 2009 @ 23:05:

[...]

Ik wip vanavond niet, ik ben ongesteld geworden en ik voel me gammel.Over saaie mutsen gesproken...
quote:Ainne schreef op 15 september 2009 @ 23:02:

Jemig Lapin, ben jij erelid van de Viva of zo. Je hebt verdorie je eigen smiley.
quote:Anais01 schreef op 15 september 2009 @ 23:02:

[...]

Vandaag zouden we weggaan maar de hotels zaten propvol door het suikerfeest dus hebben we gereserveerd voor de dagen rond oudejaarsavond, nog leuker!

Ik had nog nooit van Rosebier gehoord, drink ook nooit bier omdat ik het een mannendrankje vind. Zit nu aan de Raki, helemaal alleen want Tb drinkt niets vandaag.

En niks meer in de tussentijd? Dat zal toch zeker niet?

Ik heb vorige week een heleboel tickets geboekt bij Easyjet. Naar Barcelona, naar Londen en naar Amsterdam.

Je vroeg nog ergens wanneer ik naar New York ging? Volgende week donderdag dus.

Drink jij je raki met water? Toen ik in Turkije was vonden ze het vreemd dat ik dat spul puur dronk, onverdund dus.
quote:Anais01 schreef op 15 september 2009 @ 23:07:

[...]

Over saaie mutsen gesproken...

....en bedankt.
quote:Ainne schreef op 15 september 2009 @ 22:23:

Oh ik heb nog genoeg meningen hoor, over andere forummers. Maar ben er wel mee opgehouden om ertegenin te gaan, verspilde energie.

Ik heb het wel eens tegen Ine gezegd geloof ik, de gemiddelde viva-forummer heeft overgewicht, is depressief of is dit geweest, heeft problemen met minstens 1 van hun ouders, is ooit geslagen door een ex, ligt in scheiding, heeft een kind met iets op het autismespectrum en heeft uiteraard geen echte vrienden.

Jee. Ga ik 5 minuten naar de Ikea - weer 127129 pagina's bijlezen .

Klopt Ainne, we hebben het er over gehad.

Er schrijven best veel 'normale' meiden op het forum, volgens mij. Maar er schrijven ook heeeeeeel veel idioten mee. Heel veel.

Ik krijg ook altijd jeuk van die amateurpsychologengeleutermeiden. Pfff. Doe toch normaal. Ik begrijp best dat er vrouwen zijn die thuis in een kutrelatie zitten en hier lekker van zich af kunnen schrijven, maar dat anderen daar dan allerlei analyses op loslaten, vind ik dan zo dubieus. Alsof ze daarmee hun eigen leed willen vergeten ofzo en lekker inspringen op andermans zooi.

Soms kan ik me er heel erg mee bezig houden, vooral als ik dan zelf minder lekker in mijn vel zit (dat zijn ook de momenten dat ik nog wel eens wil rellen).

Wat betreft Ainnes forumprofiel: ik heb alleen overgewicht en ben gescheiden. En een Hele Diepe Dip heb ik ook gehad, voordat ik naar AT kwam.

En nu ga ik verder lezen!
Sjee, wat kunnen jullie o.h.-en, zeg

Ik ga ook maffen. Net nog even gekrijst bij aktueel/koningshuis. Over saaie mutsen gesproken, daar zitten er wel heel veel. Oh ja zo enig dat koningshuis (kots).

Ik heb me trouwens lens hier gelezen, maar weet ff niet te reageren (is dat nog nl?). Hier niks raki, heb net twee glazen melk gedronken. Ik lust geen raki, veel te scherp. Yalla
nog een voor Marloussie

Eindelijk geef je antwoord op mijn vraag wanneer je naar NY gaat, Lapin, suf (traag) mens dat je bent.

Ik drink Raki met Soda, is echt heel lekker.

Leuk, Barcelona, heb ik ook wel zin in. Vandaag hebben we cruises uitgezocht voor volgend jaar. En Tb vroeg of ik naar Israel wil. (Ja, wil ik wel). Een vriend van een reisorganisatie biedt een 3-daagse trip aan voor 225 euro, inclusief hotel, eten en vlucht vanuit Antalya. Maar ik ga daar alleen maar heen als ik Spëcu kan opzoeken natuurlijk.

Wanneer ga je naar Barcelona, Londen en AMS?
Dat rosebier is echt heel erg lekker! Dat mochten ze hier wel op de tap verkopen, vind ik. Alleen is het te zoet voor hier, ben ik bang. En ze houden niet van rose.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven