Hét (r)emigratie-topic!

05-08-2009 11:33 3009 berichten
Woon je in het buitenland, wil je naar het buitenland of kom je juist terug naar NL?

Nieuwe schrijvers altijd welkom!

Waar zitten we allemaal?

NaamLandTijdzoneAinneIerlandGMTAlejandraBoliviaGMT-4AnaisTurkijeGMT+2BiebeltjeNL (eerst Londen)GMT+1BloempjeEgypteGMT+2CaramellaNL (eerst Londen)GMT+1ChichaTenerifeGMTChocFrankrijkGMT+1DiscoveryNLGMT+1DunaArubaGMT-4DutchieUS, OhioGMT-5FladderUK, LondenGMTFretraArubaGMT-4GuiriSpanjeGMT+1HeidiNL, gaat naar AustraliëGMT+1IneOostenrijk, TirolGMT+1JJ80NL, Zuid-Amerika-plannenGMT+1KeranetColombiaGMT-5KodakUS?LapinZwitserlandGMT+1LiubiDuitslandGMT+1MarloussieNoorwegen GMT+1MmmariposaSpanjeGMT+1NymeriaUK, volgend jaar naar FrankrijkGMTOrbitAustraliëGMT+9RaccoonUSGMT-8RazzmatazzFrankrijkGMT+1RubisFrankrijkGMT+1SabyItaliëGMT+1SanneAustraliëGMT+9Sarah2ndLifeAustraliëGMT+9SFOUSGMT-8SnjokornIJslandGMTSpeculaasjeIsraelGMT+2SpinnetjeZuid-AfrikaGMT+1Surf-chickNL (eerst FR en PT)GMT+1UndertakerNL, gaat naar Oz *zwanger*GMT+1VibekeDubaiGMT+4

Ik zal proberen de namen bij te houden, als er iemand mist, laat maar weten.

Link naar het oude topic.
Hahaha.. Chicha. Sloerie.

Stiekem hengelen naar je ex.
En mbt ainnes profiel: overgewicht (maar wordt aan gewerkt. Bovendien, Specuman vindt mij altijd een lekker ding. Helaas veel andere kerels ook, en die moet ik regelmatig slaan om ze van het lijf te houden) ; geen depressie, geen ouderproblemen, over exen praat ik niet, die zijn (hopelijk) dood en begraven (nee, ik ben niet haatdragend, dat lijkt maar zo), lig niet in scheiding, geen kinder- of vriendenproblemen. Ik denk dat het probleem is dat ik zo vreselijk normaal ben, de rest van de wereld spoort gewoon niet
He Anais!! Wanneer kom je op bezoek? Dan gaan we de stad onveilig maken. Komt TB ook mee? Die moeten we daar niet bij hebben hoor, die stallen we wel ergens.

Sjee, ik vraag me af of ik werkelijk melk naar binnen heb gewerkt, voel me erg hyper...
Anais, ik zal je even meteen antwoord geven voor de verandering

Begin november ga ik 4 dagen naar Barcelona, begin december 3 dagen naar Londen en 12 december op 1 dag heen en weer naar NL.

Dat zal ik ook eens proberen, raki met soda.

Cruise lijkt me ook heel leuk, niet duur trouwens.

Maar als jullie een appartementje kopen in Istanbul dan ga je daar zeker ook vaak even heen?
quote:speculaasje schreef op 15 september 2009 @ 23:18:

Ik denk dat het probleem is dat ik zo vreselijk normaal ben, de rest van de wereld spoort gewoon niet Dát zal het zijn, specu!
Alle reacties Link kopieren
Tb wil ook mee maar ik heb even wat tijd nodig om dat uit zijn hoofd te praten. Give me some time...

Lijkt me gaaf om samen met jou de stad onveilig te maken en kerels van ons af te meppen en aan te geven bij de politie.
Moeten we geen emigreer-profiel maken?

Eh.....

Buitenlandse partner, baalt soms van nieuwe land, onstilbare trek in nederlandse lekkernijen, sjopdrang in een nederlands winkelparadijs, een of andere verslaving eh...
Dan kom ik ook naar Specu Anais. Houden we daar gewoon een meeting.
Ik wilde eerst schrijven: kreng. Maar ach, ik heb ervaring in kerels aangeven bij de pliesie
quote:speculaasje schreef op 15 september 2009 @ 23:26:

Ik wilde eerst schrijven: kreng. Maar ach, ik heb ervaring in kerels aangeven bij de pliesie Heb je die kerel trouwens nog gevonden?
Lapin, als ik mijn shop appartementje in Istanbul heb, verwacht ik je daar wel te zien hoor! Tb heeft contacten met kledingfabrieken van alle bekende merken! Moet je wel met een lege koffer komen zodat die vol mee terug kan.
Ja Lapin, lijkt me woest plan. Maar we moeten het zuipen wel gedoseerd plannen.

Iemand een glaasje?
Anais, man moet mischien binnenkort nog naar Istanbul. Hij weet alleen nog niet precies wanneer.
Lapin, ben al 3x langs winkeltje geweest. Maar ik geef niet op tot ik die broer zie. En als dat die engerd is, nou, dan heeft hij een ernstig probleem.

Maar wat moet ik doen: pliesie of armeniers erbij roepen??
Specu, proost. Ik drink trouwens tegenwoordig weer Coebergh bessenjenever met ijs. Heeft mijn moeder van de zomer meegenomen uit NL. Dat is echt lekker, maar een beetje een ouwewijvendrankje.
quote:speculaasje schreef op 15 september 2009 @ 23:24:

Moeten we geen emigreer-profiel maken?

Eh.....

Buitenlandse partner, baalt soms van nieuwe land, onstilbare trek in nederlandse lekkernijen, sjopdrang in een nederlands winkelparadijs, een of andere verslaving eh...

jamaar niet iedereen heeft een buitenlandse partner. Dat van die shopdrang moet er zéker in.

Aanvullingen: bakt zelf haar/zijn bitterballen, spreekt éen of meerdere vreemde talen, heeft een fb profiel
Ik zou die Armeniers knokploeg doen. En daarna de pliesie.
Haha Lapin, ja; eerst mjn studenten & Mans gang vriendenclub dan de pliesie hahahaha.

Ja maar nu ga ik toch echt het bed opzoeken, de cognac valt niet goed na de melk
Welterusten.

Ik ga ook naar bed.
quote:lapin schreef op 15 september 2009 @ 23:32:

Ik zou die Armeniers knokploeg doen. En daarna de pliesie.In Colombia is de misdadiger in kwestie altijd blij als de politie komt
Die plaatjes van jullie!! Geweldig!!

Ik ben weer wat rustiger, maar wel pijn in buik. Ze wil er uit! Maar het zal nog wel een week duren. Vader komt vlg week woensdag, ben benieuwd....

Ainne, ik volg het topic ook van Zoyla ook. Maar ik wist niet dat HPL ..... was! Hoe lang geleden heeft ze gewisseld? Kan me vorige nick nog wel een beetje herinneren.

Ik heb ook wel een 'hekel' aan bepaalde forummers, al 'praat' ik er nooit mee. Maar kan hem/haar in m'n hoofd wel schieten, zeg maar
Oja, ik sms Sanna van mijn topic op de kinderenpijler als er iets spannends gebeurt. Ik kan haar wel vragen het hier ook te plaatsen, dan zijn jullie helemaal bij
Jaaaah Marloussie, doe dat. Ik ben nog wel even wakker!

En ik hoop voor je dat het niet nog een week gaat duren.
lapin, goh en je kan niet effe op de koffie komen in ohio?
marloussie hoor jij niet te slapen? je moet je krachten besparen je gaat straks voor een marathon....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven