Hét (r)emigreren Topic

18-03-2009 16:57 4718 berichten
Woon je in het buitenland, wil je naar het buitenland of kom je juist terug naar NL?

Nieuwe schrijvers altijd welkom!

Waar zitten we allemaal?

Ainne --> Ierland

Alejandra --> Bolivia

Anais --> Turkije

Biebeltje --> Nederland (voormalig Londen)

Bloempje --> Egypte

Caramella --> Net terug uit de UK

Chicha --> Spanje

Chili-girl --> Chili *heeft inlogproblemen*

Choc_11 --> Frankrijk

Discovery --> Nederland

Guiri --> Spanje

Hope --> Duitsland, maar gaat terug naar NL

Ine --> Oostenrijk

JJ80 --> Terug in NL na latijns-Amerikaans dansavontuur

Kodak --> US

Lapin --> Zwitserland

Liubi --> Duitsland

Marloussie --> Noorwegen *zwanger*

Moonglade --> Nederland

Nymeria --> UK

Orbit --> Nederland (terug uit Australië)

Raccoon --> US

Razzmatazz --> Frankrijk

Rubis --> Frankrijk

Saby --> Italië

Sanne --> Australië

Sarah2ndLife --> Australië

SFO --> US

Snjokorn --> IJsland

Spinnetje --> Zuid-Afrika

Speculaasje --> Israel

Surf --> Nederland (voormalig Frankrijk en Portugal)

Undertaker --> gaat (terug) naar Australië

Vibeke --> Dubai * vers jongensbabietje geboren! *

Visotsky --> Ierland *zwanger*

Ik zal proberen de namen bij te houden, als er iemand mist, laat maar weten.

Link naar het oude topic.
Alle reacties Link kopieren
Specu; ik was inderdaad druk bezig in de damessalon (was geen pleepapier meer, zucht... zoiets simpels kunnen ze zelf niet oplossen)

Vandaag een patient gered (er was nog niets gebeurd hoor maar de kans dat het heel fout met hem was gegaan was reeel* aanwezig).

Hij zou op de loopband gaan lopen (en in de monitor want net geopereerd aan z´n hart). Ik vond het ECG er niet goed uitzien en waarschuwde een arts, die stuurde de patient naar de eerste hulp en daar bleek dat ik gelijk had (geef mezelf even een schouderklopje). Hij mocht dus niet verder oefenen. Gelukkig is z'n hart zonder ingrijpen weer in het goede ritme gekomen en kon hij naar huis.

In de praktijk waar ze ook hartpatienten behandelen hebben ze geen monitor en daar had hij dus letterlijk dood kunnen vallen. Ons hartprogramma draait pas enkele maanden maar het is wel duidelijk dat ik hier lekker mee doorga (want ik vind het leuk).
Snjókorn falla, á allt og alla
Anais: balen van je vakantie zeg. Die meid had echt een bord voor d'r kop. Knap van je dat je voor jezelf gekozen hebt en naar huis bent gegaan.
Ainne: ik heb gestemd!

Anais: balen dat de vakantie zo tegen viel door je vriendin. Ik ben ook een keer met een vriendin op vakantie geweest waar ze mij toch wel erg tegenviel. Gelukkig hebben we onze vriendschap wel kunnen redden maar 1 ding is zeker ik ga niet meer met haar op vakantie. Je weet zo iets nooit van te voren; ik ben ook wel eens een weekje weggeweest met een niet zo heel goede vriendin en dat beviel juist super. Zij bleek echt een ideale reisgenoot te zijn en wij zijn hier door juist beter bevriend geraakt. Ik heb een aantal vrienden met wie ik graag op vakantie ga en ook een paar met wie ik echt nooit weg zou willen omdat ik weet dat we dan ruzie gaan krijgen. Met mensen die ik minder goed ken zou ik wel wegwillen maar dan inderdaad wel een eigen kamer of ervoor zorgen dat je af en toe je terug kan trekken. Of er voor zorgen dat je zo'n vol programma hebt dat je geen energie meer hebt om je aan elkaar te ergeren

Klagende mensen zijn sowieso vervelend. Klagen als er iets echt mis is, ok natuurlijk. Maar kleine dingen of klagen om het klagen verpest de sfeer echt. Ik had me ook kapot geschaamd in dat restaurant. Ik begrijp je helemaal.

Fijn dat de cannelloni lekker was. Ik vind het ook heerlijk maar geen idee hoe ik het zou moeten maken. Ik eet het eigenlijk alleen in restaurants of voorgemaakt (maar dan is het niet zo lekker). Ik ga man eens overhalen om cannelloni te maken. Hij zal vast ook niet weten hoe het moet maar hij kan veel beter experimenteren zonder dat het mis gaat.

Wij eten trouwens wel vaak pasta. Vanavond hebben we ook pasta gehad. Lasagna met spinazie en ricotta.Door man vers bereid. Erg lekker. Garlic bread erbij. En toe verse meloen.

Ine: Mooie tuin! En ook zo mooi gelegen in de bergen. Echt prachtig zo'n groen berglandschap.

Onze tuin is vrij saai maar misschien plaats ik van het weekend wel een plaatje.

Biebeltje: Sterkte met de tandarts. Ik ben ook al vier jaar niet meer geweest (althans niet voor mezelf, wel met de kindjes) en ik ga nog even een jaartje mijn kop in het zand steken.

Verder niks boeiends hier gebeurd. Nog steeds heel druk met werk gehad dus weinig tijd gehad om interessante dingen mee te maken. Hopelijk wordt het over een maand rustiger. Dan is het ook al weer vakantie voor de kinderen. We gaan twee weken naar Nederland. Ik alleen met de kinderen. En dan gaan we samen met man nog twee weken weg. Naar Frankrijk naar de familie van man die daar zit en dan willen we nog door naar Italië. Moet ik nog wel iets boeken. Ik zat te denken aan een agriturismo of zo voor een weekje of een appartement. Moet het niet te duur zijn. in Frankrijk logeren we bij familie dus dat is gratis

Nu al weer weekend. Vanavond blijven we thuis, gewoon een beetje hangen op de bank en films kijken. Mijn schoonzusje is nu naar de Blockbuster om DVDs te halen. Ben benieuwd waar ze mee thuis komt.
@ Speculaasje ik was inderdaad snel weg vanmorgen, moet namelijk om 6uur in mijn auto zitten. De job begint om 6.45uur plus ik wil niet in de file staan.

Het wijnproeven staat even weer op een laag pitje, probeer door de week toch de alcohol te laten staan.

@Anais ik denk dat je meteen met de hoofdprijs ervan doorgaat. Gisteren schreef je hem uit maar vandaag weet je perfect het gemiddelde te noemen, namelijk de 18cm.

@Ainne sorrie geen Long John op mijn nummerplaat.

Deze blonde doos geeft ook nog even een correctie op zijn posting want lees nu pas dat Anais een Klote vakantie heeft gehad. Echter vind het wel toppie dat je zo hebt gehandeld.
Ik weet niet eens precies meer wat ik tikken moet zoveel is er geschreven. Mijn dieet is in iedergeval weer mislukt, het gaat een paar dagen goed en dan vergeet ik het weer.

Anais..vervelend dat je vakantie zo is verlopen..ik heb het zelf ook eens meegemaakt. Maar je hebt het goed aangepakt.

Mijn man is 7 jaar jonger, dus dat valt nog wel mee. Het was even wennen in het begin, ik 32 en hij 25..werd weer direct in het studentenleven gegooid. Ik heb een zoon van 8 en 5 1/2 zou mijn dochter zeggen..

Ik vraag me af hoe jullie alles onthouden, ik ben het nu alweer kwijt.

surfchickie, veel plezier in Emmen....mijn ouders wonen daar, had wel graag even om de hoek willen kijken.

Anais, was het jouw dochter die de Mexicaanse griep heeft gehad, hoe gaat het nu met haar?

Rubis, waarom geen tomaten in de koelkast?

Ik weet het niet meer, ben trouwens wel nieuwgierig hoe jullie in het buitenland verzeild zijn geraakt?
Jippie, ik heb de hoofdprijs gewonnen, een tripje naar SFO en ga gelijk mijn koffer weer inpakken: SFO, here I come!

Hoe gaat het trouwens met de hond?

Gisteravond half in coma geweest door de hitte hier en vanmorgen om 06.00 uur al opgestaan om te genieten van de nog aangename temperatuur op de vroege ochtend.

Choc, hoe is het met de verkoudheid? Heb je wel een beetje kunnen slapen vannacht?

Specu, de tomaten liggen niet bij Ine maar bij mij. Tb was naar een village geweest en heeft ze gekregen van een boer waar hij op bezoek was (met wat watermeloenen en sinaasappels).

Ik maak wel wat sauzen en soep en zet die in de vriezer maar je gevulde tomatenrecept klinkt ook heerlijk. Pasta´s zijn inderdaad verrukkelijk en je kunt er zoveel mee doen.

Watermeloen met Feta? Hmmm, dat is inderdaad een heerlijke combinatie, Specu. Boffen om in een land met zoveel verse en goedkope fruitsoorten te kunnen leven, blijf dat een luxe vinden.

Wat de vakantiegenoot betreft, ik heb het best lang volgehouden maar heb wel mijn grenzen die ik bewaak en daar banjerde ze overheen. Dan gaat bij mij de deur op een gegeven moment dicht. Bovendien heb ik een pesthekel aan arrogante mensen. Arrogantie is nooit terecht volgens mij, je bereikt er ook niets goeds mee en het getuigt niet bepaald van klasse. Achter misplaatste arrogantie zit in veel gevallen frustratie.

Snjokorn, wat goed dat je zo oplettend was met de patient met hartproblemen. Die man zal wel blij zijn geweest, na een hartoperatie ben je als patient volgens mij extra ongerust/bang en onzeker maar je hebt prima gehandeld.

Nymeria, het door je man gemaakte menu van gisteravond klinkt ook ontzettend lekker.

Kookt hij vaak? Ook heel herkenbaar wat je schrijft over vakanties met vriendinnen, soms ken je iemand niet zo goed en heb je een prima tijd en met een ander die je langer kent, kan het een mini-drama worden. Het is niet te voorspellen en blijft een risico. Vandaar dat je op zeker moet spelen en voor een eigen kamer en privacy moet gaan. Ik heb een andere vriendin (al heel lang) met wie een vakantie een feest was. Daarmee was het zelfs gezellig om een kamer te delen (al hou ik daar in principe helemaal niet van). Met haar heb ik zoveel lol gehad! Bedenk me nu ineens dat dit mede kwam omdat ze van alles genoot, van de kleinste dingetjes. Ik heb dezelfde instelling en dan heb je gewoon dubbel pret, ik genoot me suf door die griet.

Bloemetje, wat hoor je het toch vaak, die mislukte vriendinnencombinaties tijdens vakanties.Wat was het probleem waar jij tegenaan liep tijdens je vakantie met een vriendin?

Het is inderdaad mijn dochter die de mexicaanse griep had opgelopen in NY. Maar het gaat al stukken beter, ze blijft moe en mag nog niet aan het werk. Dat virus vreet al je energie op. Het was dan ook een flinke vechtpartij van de medicatie om het virus de baas te worden, vandaar dat het lichaam daarna best veel tijd nodig heeft om te herstellen. Het is echt geen gewone griep, dat weet ik nu wel.

Leuke leeftijden van je kinderen... soms mis ik het echt om geen jonge kinderen te hebben en ik zou er zo eentje willen adopteren. Hoe ben jij trouwens in het buitenland beland? Misschien staat het ergens en heb ik er overheen gelezen, in dat geval sorry...

Wie weet trouwens wanneer Caramella weer terugkomt en hoe het met haar gaat?
@Anais, ik hoor het wel wanneer we je komt. Een ding hebben we gemeen, arrogante mensen kunnen mij gestolen blijven.

Zelf paar keer een vriendschap verloren doordat ik met mensen op vakantie ging.

Met de hond gaat het prima, hij past zich goed aan en aangezien hij toch niet naar zijn eerste naam luisterde hebben wij het in Billie veranderd. Hij is erg waaks en daar hadden we hem ook voor in huis genomen.
Oh wat leuk, SFO, we hebben nu nog iets gemeen buiten de afkeer van arrogantie. Mijn ex-hond uit een ver verleden heette ook Billie. Een grote, zwarte hond, rasloos voor zover bekend. Waar ergerde jij je aan tijdens de vakanties met vrienden?
Hoi Allemaal,

Ik kijk geregeld om het hoekkie hoor, maar kan jullie gewoon in jullie geoliede kennis van elkaar niet bijbenen!!!!!

Hier behoorlijk gespannen, nog 2 weken te gaan en we hebben het visumnummer nog niet door gekregen, afgelopen maandag hadden we wel eindelijk een mailtje terug dat het nog wel "up to a week " kon duren, ze zijn zich aan het buigen over de uitslag vd medicals van dochter.(die gewoon goed is hoor, niks bijzonders volgens panedokter)

de hele week griep gehad, geen mexicaanse, ben er nog.

nog 1 weekje werken.

volgende week wil ik een mailtje hoor!!!!!!
Nymeria, canneloni is heel makkelijk, echt waar. Het vullen van de rolletjes is een beetje een gepruts, maar het is echt heel simpel (zelfs ik kan het maken ).

Klinkt leuk, jullie reis! Waar ga je heen in Italie?

Hoe is het trouwens met de sollicitatie van je man? Heeft hij al iets gehoord?

Oh, Anais, wat zul je gekookt hebben van binnen! Ik houd ook niet van mensen die zeuren over alles en alleen maar arrogant kunnen lopen doen. Doe toch normaal en wat jij zegt, geniet van de kleine dingen en heb gewoon een hoop lol.

En ja, zoon zal over een aantal jaren toch ook wel een borrel lusten, vermoed ik.. zuipen en alcohol hoort zo bij het dagelijkse leven hier, dat pikt hij ongetwijfeld ook op.

Helaas is het natuurlijk heel on-cool, dat je met je moeder gaat zitten zuipen .

Specu, pastaschotel uit de oven maak ik ook wel eens, maar dan met carbonarasaus. Lekker veel kaas erover en groente erdoor. Heerlijk!

Jullie boffen idd met die enorme keuze en laag geprijsde groente- en fruitsoorten. En de smaak is ook vaak veel lekkerder, omdat het goed gerijpt is.

Hier is de keuze zo beperkt, omdat in de Alpen natuurlijk niets groeit. Het meeste komt uit Italie of uit het oosten van Oostenrijk.

Surf, wat leuk.. Emmen! Emmen is echt heel gezellig. Ik woonde er niet zo ver vandaan (als ik in NL zou zijn geweest hadden we makkelijk een kop koffie kunnen drinken!) en ik ga er nog altijd shoppen. En de dierentuin vind ik helemaal geweldig daar.

Meiden-keukenprinsessen; mag ik jullie advies? Ik kan het toch niet laten en wil van mijn laatste kersen een crumble maken. Maar om nu te voorkomen dat ze weer als pap eindigen, is het dan een idee om ze in te koken met geleisuiker? Of zou ik ze dan beter met een paar lepels aardappelzetmeel onderin de schaal kunnen leggen?

Ik wil in ieder geval iets minder boter gebruiken. Misschien is de boter hier sowieso wel iets vetter ofzo, kijken of het dan minder machtig en vettig wordt.

Mijn ouders zijn vanmorgen weer vertrokken en zoon krijgt het er nu duidelijk moeilijker mee. Zielig hoor, ik weet ook niet wat ik er aan moet doen. Gister regelmatig verteld dat opa en oma weer naar NL zouden gaan, hij begreep dat ook en zei ook af en toe dat hij ook naar NL wilde. Vanmorgen wilde hij ze toch zoeken en was oprecht een beetje sneu dat ze weg waren. Lastig vind ik dat, hij vindt het echt erg dat ze weg zijn. Inmiddels gaat het wel weer, maar het is zo sneu!
Haha.. het gaat idd heel snel hier. Als je niet regelmatig op een dag even kijkt en bijleest, loop je zo achter. Toen mijn ouders hier waren, kon ik niet zo vaak kijken (ze vinden sowieso dat ik wel heul veul tijd achter mijn laptop zit), maar dan gaat het heel snel hier!
quote:Anais01 schreef op 20 juni 2009 @ 07:07:

Snjokorn, wat goed dat je zo oplettend was met de patient met hartproblemen. Die man zal wel blij zijn geweest, na een hartoperatie ben je als patient volgens mij extra ongerust/bang en onzeker maar je hebt prima gehandeld.

Dat is dus het leuke van hartrevalidatie. Je ziet de mensen echt binnen 3 weken opknappen (zowel lichamelijk als geestelijk).

De andere patient die ik gisteren had, gaat als een speer nu. Die had ik in het begin een beetje te hoog ingeschat en moest ik dus een stapje terug nemen maar nu kan ik zijn programma met reuzestappen verhogen.
Snjokorn, je hebt een mooi beroep dat je (hart)patienten zo kunt begeleiden en daadwerkelijk iets voor hen kunt betekenen. Ook ben je dus niet te trots om voor jezelf toe te geven wanneer je iemands gesteldheid te hoog of misschien wel te laag hebt ingeschat. Geen ego gedoe dus maar gewoon het beste voor de patient nastreven. Echt mooi als je dan ziet dat je resultaten boekt en een patient weer opknapt.

Ine, wat balen voor je kleine jongetje dat opa en oma weer weg zijn en dat hij ze dan gaat zoeken... best zielig. De andere kant laat zien dat hij het dus heel gezellig vindt als ze er zijn. Hoe is het voor jou dat ze weer zijn vertrokken?
quote:Anais01 schreef op 20 juni 2009 @ 15:13:

Snjokorn, je hebt een mooi beroep dat je (hart)patienten zo kunt begeleiden en daadwerkelijk iets voor hen kunt betekenen. Ook ben je dus niet te trots om voor jezelf toe te geven wanneer je iemands gesteldheid te hoog of misschien wel te laag hebt ingeschat. Geen ego gedoe dus maar gewoon het beste voor de patient nastreven. Echt mooi als je dan ziet dat je resultaten boekt en een patient weer opknapt.

Ine, wat balen voor je kleine jongetje dat opa en oma weer weg zijn en dat hij ze dan gaat zoeken... best zielig. De andere kant laat zien dat hij het dus heel gezellig vindt als ze er zijn. Hoe is het voor jou dat ze weer zijn vertrokken?

Dat is volgens mij typisch voor het personeel in ziekenhuizen (of andere instellingen), je werkt daar omdat je je werk erg leuk vind ( en je er veel voor terug krijgt, anders dan geld). In de particuliere sector kan je wel 3 x zoveel verdienen per maand maar my god, never!!

In augustus ga ik ook nog een nederlandse stagiaire begeleiden.

Daar kan ik ook de tijd voor nemen (als het niet ineens gigantisch druk wordt, maar dat zien we wel).

Inderdaad een prachtig vak.
Ha meiden & heer,

@Anais, was vergeten dat jij zoveel tomaten had. Er wordt zoveel geschreven, ik had alles gelezen, en dan een uur later pas reactie geven, okehhhh.

@Ine, wat schattig van je zoontje, opa en oma zoeken.

Ik zit lekker rozig bij man op de zaak- na een ochtend zonnen aan het strand. Ben gelukkig op tijd weggegaan, niet verbrand. Laterzzzz
Anais, hoe gaat het nu met je dochter, heb je haar al gebeld??
@Anais ik heb inderdaad paar keer mee gemaakt dat het totaal fout ging op een vakantie.

Een keer met mijn toenmalige vriendin op bezoek bij mijn ouders in Belize. Madam dacht dat ze een 5* vakantie had en dat ik wel naar haar pijpen zou dansen, terwijl je deels toch een 3e wereld land bezoekt. Daarnaast kwam de arrogantie ook naar boven waardoor kleine irritaties grote irritaties worden en dat na diverse waarschuwingen. Liefst had ik haar in een koffer gestopt, postzegels erop geplakt en hups enkele reis NL.

Daarin tegen ben ik met een groep klim vrienden in Zuid Frankrijk geweest en dat ging prima. Van te voren duidelijk gezegd hoe ik dacht over de vakantie. Elkaar in de waarde laten en niets moet. De vakantie ging super, iedereen hoorde natuurlijk van onze geweldige trip en meer mensen wilde het volgende jaar mee. Ik heb toen meteen afgehaakt want zo'n tweede vakantie krijg je nooit weer en inderdaad het bleek een fiasco te zijn.

Nu heb ik een aardig gevoel van mensen gekregen, zo heb ik bv Bloemetje en Dutchie via de Amerika topic leren kennen. Ik haal uit het schrijfwerk vaak hoe een persoon is en/of klikt. Vorig jaar juli was ik bij vrienden in Portland en had Bloemetje belooft om aan te komen. Wij hebben een verdomd leuk weekend gehad kan ik je vertellen en bellen regelmatig. En ja 6t/m8 juli is ze in de buurt.

Dan Dutchie in Ohio, ik heb samen met Sfo-vrouw het vliegtuig gepakt en heb deels van de vakantie met haar opgetrokken. Wij hebben een super vakantie gehad.

@Ine mag ik je als FB maatje toevoegen, ik krijg al honger wanneer ik al die recepten lees. En oja, ik ben een kokende vent.
quote:Anais01 schreef op 20 juni 2009 @ 10:12:

Oh wat leuk, SFO, Mijn ex-hond uit een ver verleden heette ook Billie. Een grote, zwarte hond, rasloos voor zover bekend.Nu ga ik toch eens foto opzoeken van mijn zwarte hond die ik in Nederland had. Had namelijk dezelfde naam.
quote:SFO schreef op 20 juni 2009 @ 17:10:

@Ine mag ik je als FB maatje toevoegen, ik krijg al honger wanneer ik al die recepten lees. En oja, ik ben een kokende vent.

Deze print ik uit en plak ik boven mijn aanrecht! Echt! Mijn dank is groot.

Je hebt namelijk de meest onhandige klunskok getroffen op dit hele forum, volgens mij :D.

Nou, dat is misschien ook niet helemaal waar. Meestal lukt het wel om iets lekkers op tafel te zetten en ik probeer ook wel steeds nieuwe dingen, dus het komt ooit wel goed, maar soms..

Ik kook pas sinds 2 jaar voor mezelf en zoon, daarvoor mijn ex en daarvoor mijn moeder (ook toen ik op mezelf woonde, ging ik meestal bij moeders eten ). Dus ik ben echt een kookwonder.. maar ik stuur je wel een berichtje terug!
quote:SFO schreef op 20 juni 2009 @ 17:16:

[...]

Nu ga ik toch eens foto opzoeken van mijn zwarte hond die ik in Nederland had. Had namelijk dezelfde naam.

Oh jee, SFO, de hond was van een ex waarmee ik in een ver verleden in NL samenwoonde. Ehm... je bent toch niet toevallig die ex?

Moet vreselijk lachen trouwens om die ex vriendin die je in een koffer wilde stoppen met postzegels erop. Ik had het lekker ongefrankeerd gedaan in dat geval, zodat ze nooit meer op de plaats vanbestemming was aangekomen. Gelukkig heb je ook hele positieve ervaringen.

Zelf heb ik een keer een goede vriend meegenomen op vakantie. Dacht ongestoord een kamer met hem te kunnen delen. In het dagelijks leven hadden we veel pret dus waarom niet. Ook hij liep te zeiken omdat hij niks goed genoeg vond en de pret was ver te zoeken. De laatste dagen was ik het flink zat en heb buiten zijn medeweten zijn koffer gepakt en een eenpersoonskamer voor hem geboekt. De sleutel heb ik hem persoonlijk gegeven met de mededeling, ga nu maar lekker in je eentje tegen de muren klagen. Ik ga genieten van de vakantie en fungeer vanaf heden niet langer als klaagmuur.
Geen probleem met die tomaten hoor Specu, je hebt helemaal gelijk want er wordt zoveel geschreven dat je soms niet meer weet wie wat ook alweer meldde.

Sarah, heb je al een kooplustige huizenfan gevonden voor jullie stulpje in NL? Met dochter gaat het redelijk goed op de vermoeidheid na. Zelfs halve dagen werken is nog teveel en ze slaapt overdag, anders redt ze het eind van de dag niet.

Wat gezellig Snjokorn, een stagiaire uit NL. Ook wel leuk om dan je kennis en ervaring over te kunnen brengen.

En wat jij schrijft, dacht ik ook al eerlijk gezegd. Je hebt naast je salaris een soort bonus van dankbaarheid ofzo als mensen goed uit de behandeling komen mede dankzij jouw begeleiding.
Anais, ik ging met een collega op vakantie, ik had nooit verwacht dat het zo uit zou pakken. Ze was helemaal de draad kwijt wat mannen betreft.

Maar ik heb ook meegemaakt dat het heel goed ging, zo zijn we een keer met broer en vriendin naar Noorwegen geweest. We waren echt nooit vriendinnen en me vader vroeg me nog hoe we er bij kwamen om samen weg te gaan. We kwamen als vriendinnen terug. Zo kan het dus ook gaan.

We zijn eigenlijk per toeval in Amerika terecht gekomen, de bedoeling was om naar Frankrijk te gaan. Op het allerlaaste moment ging dat niet door omdat er geen werk genoeg was, toen kwamen ze met Amerika op de proppen. Wel totaal iets anders, maar wel heel leuk.

Vervelend dat je dochter nog steeds zo moe is. Misschien dat het in de zomermaanden beter gaat.

Ine, sneu voor je zoon dat hij zijn grootouders zo mist. Komen je ouders deze zomer nog terug? Ik vind het toch knap van je dat je alleen met je kind in Oostenrijk blijft. Een teken dat je helemaal opgenomen bent.

Het is hier een ontzettende puinhoop in huis, mijn man kreeg het in zijn kop om de tuinstoelkussens..schoon te maken, was ook nodig..
@Anais, das een behoorlijk nasleep dus voor je dochter, als ze er maar weer goed uitkomt das t belangrijkst, rustig aan hoor.

de kijkers zijn nog steeds aan het stoeien met hun offerters , ik verwacht volgende week wat meer te weten, maar maandag komen er ook kijkers, had ik niet echt meer op gerekend, dus vanmiddag kreeg ik dat door en kon ik mooi aan de bak, was al bezig met dozen en dingen opzij zetten, maar weer alles verplaatst naar de schuur en poetsen, echt vermoeiend, dacht al lekker de boel te kunnen laten, ben ook ziek geweest, dus dan loop je ook achter, mijn zaterdag werd dus minder relaxed als gehoopt.

mensen waren al een paar keer langs gereden en wilden echt komen kijken.

mot maar.

maak me meer zorgen om ons visum, dat moet echt vd week doorgemailt worden hoor, te spannend gewoon.

Ik sprak gisteren mensen die eraan ze denken om naar Turkije te verhuizen , omdat je daar voor zo weinig zo mooi kan wonen.

ze hadden het over een plaatsje merci of zoiets, waar 150.000!!!! nederlanders wonen, ze schijnen het oranjestad te noemen.

nou ik zou zeggen lekker doen als je je niet gebonden voelt hier.
Dat is een positieve vakantieontwikkeling, Bloemetje dat jullie als vriendinnen terugkwamen van die ene vakantie. Zo kan het dus ook.

Leuk trouwens maar inderdaad iets heel anders i.p.v. Frankrijk in Amerika wonen. Is dat in principe voor goed of is de kans aanwezig dat jullie t.z.t. weer verkassen in verband met werk bijvoorbeeld?
Sarah, die mensen willen denk ik naar MERSIN in Turkije.

Hebben ze al een huis op het oog? Anders even naar mij doorsturen natuurlijk, ik wil hen wel helpen en heb erg veel projecten in Turkije, Mersin kan ook al staan daar nog geen woningen van op mijn website. Het is er wel erg mooi trouwens en ze hebben gelijk, het leven is hier voordelig, het weer is te gek en de huizenprijzen liggen laag.

Balen van jullie visum, dat duurt wel erg lang allemaal en de verkoop schiet dus ook niet op. Wat een gedoe allemaal zeg. Sterkte hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven