Hét (r)emigreren Topic
woensdag 18 maart 2009 om 16:57
Woon je in het buitenland, wil je naar het buitenland of kom je juist terug naar NL?
Nieuwe schrijvers altijd welkom!
Waar zitten we allemaal?
Ainne --> Ierland
Alejandra --> Bolivia
Anais --> Turkije
Biebeltje --> Nederland (voormalig Londen)
Bloempje --> Egypte
Caramella --> Net terug uit de UK
Chicha --> Spanje
Chili-girl --> Chili *heeft inlogproblemen*
Choc_11 --> Frankrijk
Discovery --> Nederland
Guiri --> Spanje
Hope --> Duitsland, maar gaat terug naar NL
Ine --> Oostenrijk
JJ80 --> Terug in NL na latijns-Amerikaans dansavontuur
Kodak --> US
Lapin --> Zwitserland
Liubi --> Duitsland
Marloussie --> Noorwegen *zwanger*
Moonglade --> Nederland
Nymeria --> UK
Orbit --> Nederland (terug uit Australië)
Raccoon --> US
Razzmatazz --> Frankrijk
Rubis --> Frankrijk
Saby --> Italië
Sanne --> Australië
Sarah2ndLife --> Australië
SFO --> US
Snjokorn --> IJsland
Spinnetje --> Zuid-Afrika
Speculaasje --> Israel
Surf --> Nederland (voormalig Frankrijk en Portugal)
Undertaker --> gaat (terug) naar Australië
Vibeke --> Dubai * vers jongensbabietje geboren! *
Visotsky --> Ierland *zwanger*
Ik zal proberen de namen bij te houden, als er iemand mist, laat maar weten.
Link naar het oude topic.
Nieuwe schrijvers altijd welkom!
Waar zitten we allemaal?
Ainne --> Ierland
Alejandra --> Bolivia
Anais --> Turkije
Biebeltje --> Nederland (voormalig Londen)
Bloempje --> Egypte
Caramella --> Net terug uit de UK
Chicha --> Spanje
Chili-girl --> Chili *heeft inlogproblemen*
Choc_11 --> Frankrijk
Discovery --> Nederland
Guiri --> Spanje
Hope --> Duitsland, maar gaat terug naar NL
Ine --> Oostenrijk
JJ80 --> Terug in NL na latijns-Amerikaans dansavontuur
Kodak --> US
Lapin --> Zwitserland
Liubi --> Duitsland
Marloussie --> Noorwegen *zwanger*
Moonglade --> Nederland
Nymeria --> UK
Orbit --> Nederland (terug uit Australië)
Raccoon --> US
Razzmatazz --> Frankrijk
Rubis --> Frankrijk
Saby --> Italië
Sanne --> Australië
Sarah2ndLife --> Australië
SFO --> US
Snjokorn --> IJsland
Spinnetje --> Zuid-Afrika
Speculaasje --> Israel
Surf --> Nederland (voormalig Frankrijk en Portugal)
Undertaker --> gaat (terug) naar Australië
Vibeke --> Dubai * vers jongensbabietje geboren! *
Visotsky --> Ierland *zwanger*
Ik zal proberen de namen bij te houden, als er iemand mist, laat maar weten.
Link naar het oude topic.
zondag 21 juni 2009 om 00:04
Druk hier, nog zo laat.. En op zaterdag! Wij hebben echt officieel geen leven. Ik in ieder geval niet.
Cara, jammer dat het niet lukt met zacht fruit - dat die crumbles mislukt zijn was dus niet mijn schuld!! Joehoee!! Haha.
Maar ze waren wel heel vettig, heb ik dan teveel boter gebruikt?
De zandkoek is binnenkort aan de beurt .
En dat recept van Rubis, want caramel is ook een favoriet hier!!!
Ik groei dicht.
Bloemetje, je hebt mail met mijn naam, dan heb je een begin!
Ainne, het is zooo grappig idd. Zoon vertelt vaak over speelgoed. Heel boeiend , maar zo leuk! Diegene aan de andere kant van de lijn kan er niets mee.
Hij staat trouwens ook altijd vooraan als de deurbel of de telefoon gaat.
Cara, jammer dat het niet lukt met zacht fruit - dat die crumbles mislukt zijn was dus niet mijn schuld!! Joehoee!! Haha.
Maar ze waren wel heel vettig, heb ik dan teveel boter gebruikt?
De zandkoek is binnenkort aan de beurt .
En dat recept van Rubis, want caramel is ook een favoriet hier!!!
Ik groei dicht.
Bloemetje, je hebt mail met mijn naam, dan heb je een begin!
Ainne, het is zooo grappig idd. Zoon vertelt vaak over speelgoed. Heel boeiend , maar zo leuk! Diegene aan de andere kant van de lijn kan er niets mee.
Hij staat trouwens ook altijd vooraan als de deurbel of de telefoon gaat.
zondag 21 juni 2009 om 00:07
Cara, leuk van dat kindje! Het wordt steeds leuker, als ze gaan kletsen en ze iets duidelijk kunnen maken.. Pas maar op, straks heb je rammelende eierstokken en moet vent per direct alsnog overkomen
!
Ainne, dat doe ik ook, stap voor stap alles vertellen. Nu gebeurt hier natuurlijk geen drol, maar zoals maandag gingen we eerst boodschappen doen, dan spelen bij een NL meisje en dan komen opa en oma. Hij wist het ook precies nog later!
Ainne, dat doe ik ook, stap voor stap alles vertellen. Nu gebeurt hier natuurlijk geen drol, maar zoals maandag gingen we eerst boodschappen doen, dan spelen bij een NL meisje en dan komen opa en oma. Hij wist het ook precies nog later!
zondag 21 juni 2009 om 00:19
zondag 21 juni 2009 om 00:42
quote:Ainne schreef op 21 juni 2009 @ 00:16:
Volgens mij rammelt Cara al van alle kanten!
Dat denk ik ook! Hahaha! Zou wel leuk zijn, weer een emigratiebaby. Wordt wel weer tijd ook
.
Ik zit hier met een glas wijn voor de miljoenste keer Death becomes her te kijken.. Sneue film. En toch, ik zit hier nog steeds..
Volgens mij rammelt Cara al van alle kanten!
Dat denk ik ook! Hahaha! Zou wel leuk zijn, weer een emigratiebaby. Wordt wel weer tijd ook
Ik zit hier met een glas wijn voor de miljoenste keer Death becomes her te kijken.. Sneue film. En toch, ik zit hier nog steeds..
zondag 21 juni 2009 om 00:52
Dat is vroeg zeg! Komt natuurlijk omdat ze door de week ook zo vroeg wakker moeten worden (of slapen ze nooit tot de wekken
?).
Vanmorgen was zoon pas om 9 uur wakker, maar dat kwam omdat het gisteren laat was. Normaal is hij om half 8 bij mij en dan blijven we nog een half uurtje in bed dommelen (en hij speelt dan soms met die 20 kilo speelgoed die elke ochtend weer meegesleept wordt).
Vanmorgen was zoon pas om 9 uur wakker, maar dat kwam omdat het gisteren laat was. Normaal is hij om half 8 bij mij en dan blijven we nog een half uurtje in bed dommelen (en hij speelt dan soms met die 20 kilo speelgoed die elke ochtend weer meegesleept wordt).
zondag 21 juni 2009 om 00:59
Ik doe het gewoon. Boeien . Heb al een tijdje niets van de buurman gehoord, dus kan nu vriendjes worden met haar.
Maken ze elkaar ook wakker? Of komt de eerste meteen naar jullie toe.. lekker gezellig.. om half 6
.
Jij ook proost trouwens! Ben je alleen aan de borrel of drinkt vent gezellig mee.
Er is een reltopic op relaties over alimentatie. Attent wel. Zo'n verzetje voor mij op de zaterdag .
Maken ze elkaar ook wakker? Of komt de eerste meteen naar jullie toe.. lekker gezellig.. om half 6
Jij ook proost trouwens! Ben je alleen aan de borrel of drinkt vent gezellig mee.
Er is een reltopic op relaties over alimentatie. Attent wel. Zo'n verzetje voor mij op de zaterdag .
zondag 21 juni 2009 om 01:03
zondag 21 juni 2009 om 01:14
Nee, ik keek ook toevallig. Heb de eerste post net geplaatst . Alimentatieweigeraars is koren op mijn molen! Kom maar op, ik lust ze rauw.
Het gaat om de vriendin van een alimentatieweigeraar, die bang is haar leven op te moeten geven omdat vriend zoveel alimentatie moet betalen en ex er alleen maar van op stap gaat.
Ik weet zeker denk trouwens dat mijn exschoonfamilie en nieuwe vriendin hetzelfde over mij zeggen.
Het gaat om de vriendin van een alimentatieweigeraar, die bang is haar leven op te moeten geven omdat vriend zoveel alimentatie moet betalen en ex er alleen maar van op stap gaat.
Ik weet zeker denk trouwens dat mijn exschoonfamilie en nieuwe vriendin hetzelfde over mij zeggen.